0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda octavia III 1.6 TDI 85kW

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, technické dotazy, volná diskuze
Lucije
ilość wystąpień1
data registracji15.04.2024
Poniedziałek 15.04.2024 18:38, Škoda octavia III 1.6 TDI 85kW
Dobrý den,

mám v plánu si pořídit Škoda octavia III 1.6 TDI 85kW, má s tím někdo zkušenost prosím? Hodně lidí mě odrazuje od nafty, najezdím každý den cca 25km + občas nějaké ty cesty do zahradničí a občasná dálnice. Jsem rozhodnutá pro naftu, ale i tak mi to vrtá hlavou díky některým, kteří mi říkají, že se to nevyplatí. Případně jaký jiný motor lepší pro takové ježdění?
reagować
gottak
ilość wystąpień206
data registracji10.06.2010
Środa 17.04.2024 07:06, RE: Škoda octavia III 1.6 TDI 85kW
cytat:
reakce na: Lucije, 15.04.2024 18:38 (Dobrý den, mám v plánu si poří ...)


Tak nafta má smysl tak od 20 tisíc km ročně, a spíš bych bral 2.0 TDI, to má 6 kvalt.
reagować
romek
ilość wystąpień3
data registracji31.08.2016
Środa 17.04.2024 09:32, RE: RE: Škoda octavia III 1.6 TDI 85kW
cytat:
reakce na: gottak, 17.04.2024 07:06 (Tak nafta má smysl tak od 20 t ...)

Souhlasím. Jezdím se služební verzi 81 kw a je to mizérie. Doma bych to mít opravdu nechtěl.
reagować
GSX1100G
ilość wystąpień120
data registracji02.12.2014
Środa 17.04.2024 21:40, 1.6 tdi
Přesně s tímto jsem najezdil 85tkm.Vše naprosto ok, spotřeba super, ale ten 5ikvalt tento vůz naprosto deklasuje o třídu níž, než by si vůz zasloužil. Navíc je třeba počítat s těmito nájezdy s velmi častými regeneracemi, což je velmi škodlivé pro olej a navíc to zvyšuje spotřebu. Pro denní nájezd 25km nesmysl. Sehnat benzín, ideálně nepřímovstřik. Sice mnohem menší, ale Sandero na LPG je na hrkačky ideální volba.
reagować
Verny_2013
ilość wystąpień102
data registracji26.08.2014
Piątek 19.04.2024 12:13, RE: Škoda octavia III 1.6 TDI 85kW
cytat:
reakce na: Lucije, 15.04.2024 18:38 (Dobrý den, mám v plánu si poří ...)


Nejlepší motor pro Octávii/Golfa/Leon je 1,4 TSi 110Kw v manuálu. Sám jsem ho měl jak v Golfu 7, a teď protože potřebuji praktičtější auto v Octávii Combi. Je to tichý, kultivovaný, velmi svižný a velmi úsporný motor. Kombinovanou spotřebu mám za 10 tis Km nájezdu 6L. Na dálnici točí 2750 ot při 130 Km a díky 6-ti kvaltu je velmi dobře zpřevodovaný. Ten diesel je určitě servisně nákladnější, pokus se něco pokazí na motoru ( Egr, vstřiky, turbo ) jsou to drahé opravy. Díky 5-ti kvaltu je jízda po městě peklo, pořád se jen kvedlá mezi 3-4. Motor je výrazně hlučnější a méně kultivovaný než ten benzín. A spotřeba je mezi 5-5,5L, tedy né o tolik míň. U ojetiny je jedinou výhodou nižší cena, ale často je to kompenzováno vyšším nájezdem. Pro fajnšmekry je super i jiný benzín 2,0 TSi 140 Kw. Ale Octa s tímto motorem jde málokdy pod 400 tis Kč. 6ere to kolem 7 L ale dynamika a víceprvek vzadu posouvá Octávii do jiného levelu.
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.