0
powrót
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf 1.4 TSI - jízda jako opravdový požitek

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
Pepee
ilość wystąpień61
data registracji09.02.2016
Wtorek 19.07.2016 13:15, olej
Dobrý den,

po kolika km měníte olej při takovémto nájezdu u TSI?
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1232
data registracji08.09.2009
Wtorek 19.07.2016 15:44, Super auto
Ale pak nechápu vyjádření testujícího, jestli by si auto od stejné značky znovu koupil - píše, že ne
Já taky ne. Nemám totiž rád bezohlavní auta. Ale to je každého věc.
reagować
ctverak
ilość wystąpień255
data registracji01.08.2007
Piątek 22.07.2016 11:12, Golf
Věřím, že Golf je dobré auto, a ještě k tomu v roce 2013 byl Golf levnější než Octávka, pak VW Golfa postupně zdražoval a teď si myslím, že stojí přibližně stejně jako ta Octávka, jenomže Golf má u většiny motorizací výhodu nezávislého zavěšení zadní nápravy.
reagować
Verny_2013
ilość wystąpień103
data registracji26.08.2014
Cztwartek 04.08.2016 19:42, TSi 92 versus 110 Kw
Já mám ve Sportsvanovi 1,4 TSi verzi s 92 Kw. Zatím maximální spokojenost ale ten krouťák co má výkonější verze tam prostě chybí. Je to prostě někde mezi 1,2 81Kw a 1,4 110 KW. Oproti 1,2 to víc žere ve městě ale zase na dálnici to jede líp a není to tak závislé na zatížění. Bohužel když jsem to před rokem a půl kupoval tak v ČR nebyl jediný kousek skladem se 110 Kw. To je prostě motor bez kompromisů - výkonný, uživatelsky příjemný a úsporný. Co mi ale není jasné proč by měla být verze 92 Kw náchylnější ke karbonizování. To mi prosím někdo vysvětlete.
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.