0
powrót
 

diskuze k tématu: 1,0 TSI (70 a 81 kW) x 1,2 Puretech (74 kW) x 1,0 Ecoboost (74 kW)

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat
J_arda
ilość wystąpień2
data registracji21.12.2022
Środa 21.12.2022 19:50, 1,0 TSI (70 a 81 kW) x 1,2 Puretech (74 kW) x 1,0 Ecoboost (74 kW)
Zdravím, budu rád za názor, který z uvedených motorů je nejlepší volba pro nový vůz segmentu B. Bohužel, bude tam dost krátkých jízd, takže v tomhle směru žádný z uvedených tří není ideální volbou. Ale přesto, je některý vhodnější (poruchy, karbonizace, náchylnost konstrukce, rychlost ohřevu, atd.). Variantou ještě atmosféra 1,5 od Toyoty, ale také přímovstřik...a samozřejmě nepřímovstřik 1,0 Tce, motorově ideál do města, ale Clio není díky nízké světlosti ideální volbou a na Captur se mi 67 kW zdá už málo. Díky za názory :)
reagować
nahlásit
Zdeny60
ilość wystąpień1249
data registracji08.09.2009
Piątek 23.12.2022 07:45, RE: 1,0 TSI (70 a 81 kW) x 1,2 Puretech (74 kW) x 1,0 Ecoboost (74 kW)
cytat:
reakce na: J_arda, 21.12.2022 19:50 (Zdravím, budu rád za názor, kt ...)


Pane kolego, Clio má tak vysokou světlou výšku, že se směle popere i s poměrně nehezkými lesními kamenitými cestami. jelikož máme v rodině Clia hned dvě, tak o tom ledacos vím. A protože jsme letos absolvoval cestu do míst v jeseníkách, kam se smí výhradně na povolení (které jsem samo sebou měl vyřízené), tak jsme hleděl, že jsem zdolal stejnou cestu jako Mitsubishi outlander až do výšky 1100m, kde jsem skončil pro opravdu už velke blavany, čnjící z cesty. nechtěl jsem prorazit vanu. Schopnosti Clioa v terénu jsou limitované jen FWD, ale na 99,99% použití vozů běžných lidí Clio stačí z tohoto pohledu naprosto bezpečně. Se svým Suabru Outbackem bych nezvládnul v terénu kvůli nerovnostem asi víc. je třeba si uvědomit, že Clio má malé přední i zadní převisy a zejména zadní nájezdový úhel díky uložení kol v rozích kastle je fenomenální. Všemu nahrává ještě malý rozvor, který umožní Cliu fakt hodně. Nějaká polní cesta Clio absolutně nerozhodí...Jiank výhoda Clia je mj. skvělá neprůstřelná atmosfértická 4v 1,2i s výkonem 54kW, která jede na svoji třídu opravdu hodně dobře a to se spotřebou pod 6/100. Jako bous máte perfektní ochranu proti korozi. Moje Clio 2005 nenese po 18 letech jedinou stopu koroze na kastli - prahy, zadní lemy ve stavu nového auta. nezná garáž, za to zná kupy jesenické soli, ovšem s náležitým mytím a voskováním kastle. A jde to! Takhle má vypadat nenáročný bezproblémový pracant s levný servisem.
reagować
nahlásit
J_arda
ilość wystąpień2
data registracji21.12.2022
Piątek 23.12.2022 09:27, RE: RE: 1,0 TSI (70 a 81 kW) x 1,2 Puretech (74 kW) x 1,0 Ecoboost (74 kW)
Zdravim, diky za nazor. Ale mel jsem na mysli Clio modeloveho roku 2022/2023. Tam je svetla vyska predniho narazniku cca. 12 cm. Kdyz to porovnam se svou Ibizou r.v. 2015, tak je to tak o 7 cm mene. Ale vsechna auta segmentu B maji nizsi narazniky, proste emise, jen to Clio je nejnizsi...Jinak nic proti Cliu, naopak :)
reagować
nahlásit
Zdeny60
ilość wystąpień1249
data registracji08.09.2009
Piątek 23.12.2022 11:53, RE: RE: RE: 1,0 TSI (70 a 81 kW) x 1,2 Puretech (74 kW) x 1,0 Ecoboost (74 kW)
cytat:
reakce na: J_arda, 23.12.2022 09:27 (Zdravim, diky za nazor. Ale me ...)


Rok v zadání nebyl ´Já mluvil o MY 2005 a MY 2018.
reagować
nahlásit
capslock
ilość wystąpień355
data registracji28.07.2007
Niedziela 25.12.2022 01:29, RE: 1,0 TSI (70 a 81 kW) x 1,2 Puretech (74 kW) x 1,0 Ecoboost (74 kW)
cytat:
reakce na: J_arda, 21.12.2022 19:50 (Zdravím, budu rád za názor, kt ...)


Na kratke jizdy jedine neprimy vstrik. S Capturem 67 kW jsem jezdil a vykonu je habadej, uvedom si, ze je to turbo, max. vykon je uplne jedno kolik papirove je, vsechny turbo litrove motory jedou pocitove prakticky stejne dobre, Captur je lehky a jede s timto motorem lepe, nez jak to z gauce vypada. Projed se a uvidis.
reagować
nahlásit
capslock
ilość wystąpień355
data registracji28.07.2007
Niedziela 25.12.2022 01:31, RE: 1,0 TSI (70 a 81 kW) x 1,2 Puretech (74 kW) x 1,0 Ecoboost (74 kW)
cytat:
reakce na: J_arda, 21.12.2022 19:50 (Zdravím, budu rád za názor, kt ...)


Na kratke jizdy jedine neprimy vstrik. S Capturem 67 kW jsem jezdil a vykonu je habadej, uvedom si, ze je to turbo, max. vykon je uplne jedno kolik papirove je, vsechny turbo litrove motory jedou pocitove prakticky stejne dobre, Captur je lehky a jede s timto motorem lepe, nez jak to z gauce vypada. Projed se a uvidis.
reagować
nahlásit


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.