0
powrót
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo MiTo – koupit patnáctiletý kousek s motorem 1,4 TB?

kategorie zaszeregowania tematu: italská vozidla
Jan Zeman
ilość wystąpień2
data registracji23.05.2017
Cztwartek 23.11.2023 21:20, Bez muliair
1.4 turbo je určitě fajn, nekarbonuje díky tomu, že má nepřímý vstřik a celkově povedený. Sám ho mám v jednom voze. S tou spotřebou to nemusí být tak hrozné, hlavně s malým lehkým MiTo. S Lineou dokažu jezdit pod 6l/100 a to mám jen pětikvalt.
Spíš než kilowatty bych ale řešil techniku motoru, hledal bych ty co jsou značeny jako T-jet, a vyhnul se těm co se značí Multiair. Ty jednotky Multiairu umí zazlobit a oprava stojí možná víc než ta repase turba. Diesel do MiTa vůbec, je tam o dost dražší údržba.
reagować
Jan Zeman
ilość wystąpień2
data registracji23.05.2017
Cztwartek 23.11.2023 21:21, Bez MultiAir
1.4 turbo je určitě fajn, nekarbonuje díky tomu, že má nepřímý vstřik a celkově povedený. Sám ho mám v jednom voze. S tou spotřebou to nemusí být tak hrozné, hlavně s malým lehkým MiTo. S Lineou dokažu jezdit pod 6l/100 a to mám jen pětikvalt.
Spíš než kilowatty bych ale řešil techniku motoru, hledal bych ty co jsou značeny jako T-jet (88kw, úplně stačí) a vyhnul se těm co se značí MultiAir. Ty jednotky Multiairu umí zazlobit a oprava stojí možná víc než ta repase turba. Diesel do MiTa vůbec, je tam o dost dražší údržba.
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.