0
powrót
 

diskuze k tématu: Audi A3 dostalo nový tříválec 1,0 TFSI

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
eTeflon
ilość wystąpień173
data registracji04.11.2008
Sobota 09.04.2016 17:08, Downsizeing
To jsou fakt blázni, jsem zvedavý, kdy udělají 2válec do "V" Bi-Turbo Compressor, 666 ccm a bude mít 150HP
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Sobota 09.04.2016 22:22, re
Další bude dvouválec se dvouma vypínatelnýma válcema ,když nebude potřeba výkon .Že by další průšvih z koncernu?Nějak se jim ty motory nedaří
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Niedziela 10.04.2016 19:59, A 3
Oturbené tříválce má dnes kde kdo.bohužel se musí emise,alespoň papírově snižovat.
reagować
Zvirak
ilość wystąpień459
data registracji09.09.2012
Niedziela 10.04.2016 20:29, emise
pokud by se to myslelo s emisema opravdu vážně, stačilo by přestat strkat naftu do osobáků. V dnešní době to už dávno postrádá smysl. Chápu to ještě v době, kdy byla nafta o víc jak 10Kč levnější než benzin, dneska je to téměř za stejnou cenu i přesto, že je nafta daňově zvýhodněná.
Zajímalo by mě jak se REÁLNĚ liší emise nějakého atmodvoulitru euroIV a tohodle oturbeného litrového zázraku.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Poniedziałek 11.04.2016 09:57, RE: emise
Zvirak napisał:
pokud by se to myslelo s emisema opravdu vážně, stačilo by přestat strkat naftu do osobáků. V dnešní době to už dávno postrádá smysl. Chápu to ještě v době, kdy byla nafta o víc jak 10Kč levnější než benzin, dneska je to téměř za stejnou cenu i přesto, že je nafta daňově zvýhodněná.Zajímalo by mě jak se REÁLNĚ liší emise nějakého atmodvoulitru euroIV a tohodle oturbeného litrového zázraku.


U benzínu jsou emise rovné spotřebovanému palivu, ne? Všichni se rozčilují, jak downsizing nefunguje, ale pravdou je, že menší jednotka s přeplňováním bude mít na stejném úseku ujetém stejným "nasazením" menší spotřebu. Třeba o půl litru, ale bude. A ten půllitr rozhoduje... A jestli se to bude při plném "nasazení" téměř vyrovnávat? Tak se ale většinou nejezdí...
Netvrdím, že jsem zastáncem downsizingu, ale účel světí prostředky.

reagować
Pepe
ilość wystąpień1133
data registracji09.05.2007
Poniedziałek 11.04.2016 11:37, RE: emise
Zvirak napisał:
pokud by se to myslelo s emisema opravdu vážně, stačilo by přestat strkat naftu do osobáků. V dnešní době to už dávno postrádá smysl. Chápu to ještě v době, kdy byla nafta o víc jak 10Kč levnější než benzin, dneska je to téměř za stejnou cenu i přesto, že je nafta daňově zvýhodněná.Zajímalo by mě jak se REÁLNĚ liší emise nějakého atmodvoulitru euroIV a tohodle oturbeného litrového zázraku.


Jaksi zapomínáš, že se to neřídí podle miniaturního (čti bezvýznamného trhu) v ČR. Kdo tohle nejvíc ovlivňuje, je Německo - tam je rozdíl (na naše) kolem 7 korun. Když k tomu připočtu jejich jízdní režimy, tak to není jen o rozdílu cen, ale i o rozdílu spotřeb. Prostě to bude tak, jak žádá průměrnej Helmut, ne jak by si přál nesolventní Franta.
reagować
Zvirak
ilość wystąpień459
data registracji09.09.2012
Poniedziałek 11.04.2016 17:10, .
Je mi jasný, že nejsme středem vesmíru neuvědomil jsem si ty rozdíly v reichu. Ale v německu je to taky jiné, co se týká pojistek. Jak ale říkám, že kdyby šlo opravdu o emise, tak primárním problémem je nafta a ne downsizing.
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.