0
powrót
 

diskuze k tématu: SERIÁL: Jaké je ojeté kombi AUDI A4 Avant 2.0 TDI z roku 2009? (2.díl)

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
krakatit
ilość wystąpień9
data registracji04.12.2008
Środa 07.05.2014 10:38, servisni historie
Že je auto z ČR nemusí být taková výhoda, protože i u Audi z D se dá zjistit servisní historie u Audi v ČR. Pojmy jako vyšší kvalita a spolehlivost si myslím nejsou tolik na místě, je to jen dražší vůz.
reagować
Falco
ilość wystąpień55
data registracji09.05.2007
Środa 07.05.2014 16:23, A4
Myslím, že vyšší může být použito ve spojení vyšší kvalita interiéru a vyšší cena nových a ojetých vozidel

Sám jsem o ní před půl rokem uvažoval, ale Audi mi dává smysl jen ve spojení s Quattrem a protože jsem měl problém sehnat V6 a manuál, tak jsem nakonec volil jinou značku.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1232
data registracji08.09.2009
Poniedziałek 12.05.2014 07:39, A4 s 3,0TDI
Jsem měl tu čest řídit, když kolega za oplátku za svezení s mým Subaru nabídnul, abych se svezl s jeho 3,0TDI Quattrem. Má vůz z roku 2008/9 a najeto má asi 120.000km. Že bych byl z toto urvanej, tak to rozhodně nejsem. Mluvím pouze o jízdních vlastnostech, neřeším interier. Auto těžkopádný, příšerně nedotáčivý, řízení totál bez odezvy, před zatáčkou člověk aby brzdil jako blázen. O tom, že tohle auto má dobré jídzní vlastnosti, budu dlouze polemizovat. No, ono vlastně porovnávám dvě nesrovnatelné věci - mrštné a lehké Subaru s těžkotonážníkem s 2metrákovým motorem vpředu. Ano, výkon 3,TDI je celkem zábavný, ale to je vše. V prvních zatáčkách se ukáže pravá tvář A4 s tímto phonem a z jízdy se stává utrpení. Tohle j auto na dánici na rovné úseky, ale to je vše. Nějaké emoce za volantem se nekonají. Ani ta spotřeba není nijak zajímavá, 8l nafty při normální jízde mi nepřipadá jako nic extra. Vnitřek nekomentuji, německý inetrier mi nesedí, sedadla tvrdá jako lavice ve vlaku 3. třídy ze 60. let. Když přihlédnu k prodejní ceně tohoto vozu, nenapadá mě nic, než říci - nesmysl. Jsuo mraky jiných lepších aut za levnější ceny. Bohužel, uměle vypěstovaná image Audi dělá svoje. Mnoho majitelů procitlo po návštěvě servisu....
reagować
driver111
ilość wystąpień528
data registracji13.03.2013
Poniedziałek 12.05.2014 10:35, jízdní vlastnosti
Kamarád měl a4 allroada s 3.0 tdi. Jezdil jsem v tom, ale že by mě to uchvátilo se říct nedá, ten motor je jak píše kolega výše strašně těžký na takové auto a ty jízdní vlastnosti jsou potom hrozné. Navíc měl neustále problémy s elektronikou, automatické přepínání světel blblo a spousta dalších věcí, nedali mu tam češtinu atd. Neustále přehrávali software, no nakonec se toho zbavil a to auto mělo najetýchh za 3 roky 50 tisíc, takže nebylo nějakým způsobem týráno , spíš to měl jako image .Jen poznamenám, že to auto měl od novoty. Možná s variantou 2.0 to bude o poznání lepší, protože ten motor nemá takovou váhu. Nicméně audi už není to co bývalo... Mám kamaráda v servisu jednoho koncernového prodejce a ten když vidí audi, tak mu vstávají vlasy hrůzou na hlavě.Kvalita šla o poznání dolů oproti třeba nezmaru A6/100, ale toto už je historie a je to stejné asi u každé značky, teď už nikdo nepotřebuje udělat auto co vydrží 500 tisíc bez problému, nebo jsou to opravdu vyjímky.
reagować
Ne321
ilość wystąpień196
data registracji02.07.2013
Poniedziałek 12.05.2014 12:03, A to nejdulezitejsi nenapise
V clanku chybi ten nejvetsi rozdil v nakladech na tento vuz a beznou produkci a sice cena pojistky. Servis sam o sobe je zvlaste u techle jednoduchych holatek za obdobne ceny jako treba u Passatu, v tom problem neni, ale havarijni pojistka (ktera se u auta v teto cene celkem predpoklada) je primarne nacenovana podle znacky a koupe Audi v tomto ohledu pekne provetra kapsu. Neni problem zaplatit za havarijni pojistku dvakrat nebo trikrat vice nez u srovnatelneho vozu nejake mainstreamove znacky. To je dobre zvazit, protoze se bavime o deseti az dvaceti tisicich rocne navic, coz nejsou uplne zanedbatelne penize ani s prihlednutim k celkovym nakladum na vlastnictvi auta.
Jinak hlavnim problemem ojetych A4 je, ze je fakticky nelze sehnat ve vybave a s nejakym slusnym motorem. Cenova politika motoru a vybav v kombinaci s tim, ze tahle auta kupovali u nas jednotlivci a firmy primarne za ucelem se ukazat, ale uz nemajic dvakrat tolik penez na vybaveny model, zajistuje ze naprosta vetsina aut na trhu jsou holatka se zakladnimi motory. Navigaci ma par kousku, sestivalce skoro neexistuji, quattro verze (nutne aby automatem nebyl problematicky multitronic) jsou proti Passatum vyrazne mene zastoupene, sedacky jsou skoro vzdy latkove a saltpaka samozrejme kvedlaci. To uz je lepsi si poridit nejaky vybaveny mainstream model nez mit takovouhle radoby premiovku v holobytu.
reagować
figo
ilość wystąpień37
data registracji28.05.2007
Wtorek 13.05.2014 19:01, RE: A4 s 3,0TDI
Přileju trošku ohně do diskuze, jestli jste fanoušek Subaru, tak to prosím nečtěte hrozí, že vás můj názor rozzuří k nepříčetnosti, upozorňuji též, že existuje 0,5% řidičů kterých se moje postřehy netýkají, též existují verze Subaru (STi) které jistě úctu zasluhují, ale kolik jich jezdí a kolik jich řídí těch 0,5% řidičské populace? Pro všechny ostatní: Moje předchozí auto Subaru Impreza, moje současné auto Audi A4 a nemohu s výše uvedeným souhlasit: Toto jsou letákové proklamace majitelů Subaru kteří musí neustále omlouvat to, že jsou exoti (vhledem k tomu, že jsem Imprezu vlastnil a předtím Legacy, tak jsem jeden z nich) a dokola stále omílají něco o jízdních vlastnostech. 99,5% majitelů těchto, i jiných aut (včetně mě) nedokáže pořádně poznat rozdíl. 99% jízd probíhá tak, že to ani nezkoušíte a budete tady vychvalovat auto které je podobně předražené jako Audi, žere jako tank, interiér má jak z pouti a rozvrzaný je po pár desítkách tisích km? 90% těchto skvostů ujede každá lepší oktávka v dechtu, ano, uznávám se slušným řidičem na okresce asi ne, ale držet se ho bude. Servis je rozhodně dražší než u Audi a nadto návdavkem přidává bezva prodejnost, moje Impreza se prodávala 2 roky. Audi jde z domu za rok a kupce mám už nyní. Dále je absurdní porovnávat A4 s imprezou, A4 je střední třída,Impreza kompaktní, když už chcete porovnávat tak s A3, pěkně benzín s benzinem, diesel s dieselem a myslím, že s dnešní S3 by mělo velký problém i démonizované STi. Další důvody si nechávám na další reakce :o)

reagować
Th0r
ilość wystąpień7
data registracji06.10.2011
Wtorek 20.05.2014 22:16, Foto
Těšiljsem se jak si prohlídnu interíer, palubní desku, přístroje .... a co nevidím. Detal víčka nádrže, stěrač, logo přední, logo zadní .... děláte si legraci? K čemu takový fotky jako jsou?
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.