0
powrót
 

diskuze k tématu: Auto do 80000 + servis

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, ostatní, automobilky, česká vozidla, německá vozidla, francouzská vozidla, japonská vozidla, italská vozidla, korejská vozidla, čínská vozidla, americká vozidla, anglická vozidla, ostatní, typ vozidla, osobní, volná diskuze
fakq
ilość wystąpień1
data registracji17.03.2019
Niedziela 17.03.2019 16:21, Auto do 80000 + servis
Dobrý den,

Na téma Auto do X tisíc se tu už párkrát řešilo, ale je to buď staré témá pár let anebo s požadavky které já nepotřeji.

Sháním auto s rozpočtem kolem 70-80 tisíc + první základní servis.

Líbí se mi Mazdy 6 a 3, ale na takovou částku se nelze dostat.
Mám možnost koupit od známého Toyotu Avensis (T25) 2005, 1.8 benzín se 180xxx km.
Názor na tuto motorizaci a auto samotné? Úplně mě nenadchl design, ale prý jsou spolehlivé.

Škoda Superb první generace 1.8t se mi líbí, je to dobrá volba?

Jaké auto byste mi doporučili v roce 2019 hledat ?
Požadavky mám jednoduché - benzín, 40km denně + výlety ( nejlépe atmosféra, turbo nevadí ), Vzhledově aby to trošku vypadalo ( Žádný rodiný SUV atd.. auto pro "mlaďocha" ), spolehlivost a spotřeba ~8l/100km


Děkuji Všem
reagować
nahlásit
Excalibur
ilość wystąpień36
data registracji16.07.2013
Niedziela 17.03.2019 19:33, RE: Auto do 80000 + servis
cytat:
reakce na: fakq, 17.03.2019 16:21 (Dobrý den,Na téma Auto do X ti ...)


Já bych šel do toho Avensisu. Kvalitní, spolehlivé auto. Motor, který vydrží velkou porci km. Patří do "společnosti" Passatu, Mondea, Superbu. Není jich moc a docela si drží cenu. Takže pokud ti ho známý nabízí za 80 000 Kč, tak bych měl jasno. A mně se líbí i designově. :)
reagować
nahlásit
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Poniedziałek 18.03.2019 10:58, RE: Auto do 80000 + servis
cytat:
reakce na: fakq, 17.03.2019 16:21 (Dobrý den,Na téma Auto do X ti ...)

Ahoj, pokud bys nešel do Avensisu, za mě by to byl Golf V (2006+) s neutahatelným motorem a převodovku 1.6 MPI. Pozor ale na chronicky odcházející krokové motorky aut. klimatizace. Jinak anikorozní ochrana a výdrž dílů patří mezi vynikající, včetně spojky. Výhodou jsou o třídu levnější díly(některé) než u Japonců.
Jako příklad uvádím, že do Rakouska lyžovat stále jezdíme v Jettě 2006 1.6 MPI LPG, najeto hoodně přes 200tis.km a pořád je to neuvěřitelně pohodlný a spolehlivý vůz bez koroze.
reagować
nahlásit


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.