0
powrót
 

diskuze k tématu: Citroën Berlingo - moc se u mě neohřál

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
JARDA3
ilość wystąpień89
data registracji15.01.2010
Poniedziałek 08.05.2017 08:48, normální.
takle je to dnes se vším a všude nejen u citroenu
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Poniedziałek 08.05.2017 14:14, Ne vždy se podaří vůz vrátit :-)
Máš štěstí, ne vždy se podaří takhle vrátit vůz!
Jsou ale ukazatele, že to auto je celé aušus a prodejce to věděl.
Můj kamarád před dvěma roky koupil nové Berlingo 1.6 HDI a klimu má právě velmi výkonnou, což kvitoval, protože má 3 děti, naopak zadní okno, které není stahovací fakt naštve
S měřením tlaku nemá žádné problémy, takže podle mě automechanici prostě jen nechtěli danou věc opravit, možná je ani nenapadlo vyměnit čidla apod...
Pravdou je ale, že letos při velkých mrazech auto nechtělo startovat(jezdí denně) a prodejce ve FM na to jen krčil rameny, tož fakt přístup, který jsem u koncernu nezažil Po počátečním nadšení si kamarád stěžuje na špatné odhlučnění, jinak motor jede nádherně a jezdi v průměru za 6l.
Tož držím palec ať příště máš šťastnou ruku při výběru auta!

reagować
Zvirak
ilość wystąpień459
data registracji09.09.2012
Poniedziałek 08.05.2017 15:09, .
já teda koukam, při předváděcí jízdě zjistí, že motor nejede jak by měl + to řazení, což značí nějaký problém, a přesto to auto koupí.. Už tohle ho mělo varovat a odradit od koupě !!!
reagować
markymark
ilość wystąpień1
data registracji08.05.2017
Poniedziałek 08.05.2017 22:29, francouzi
nekupovat nic od francouzů a co začíná na F
reagować
kos
ilość wystąpień11
data registracji15.11.2007
Poniedziałek 08.05.2017 22:57, peugeot
On je zásadní přechod mezi škoda a peugeot. I blbá fábie HTP lépe řadí a je pocitově živější. Peugeot je těžší, větší. Subjektivně může být línější i když při fyzickém měření to bude jinak. Do takového auta patří diesel. Pro škodovkáře se přechod na francouze nedoporučuje.....
reagować
KoobaS
ilość wystąpień1008
data registracji23.04.2014
Wtorek 09.05.2017 08:33, RE: .
Zvirak napisał:
já teda koukam, při předváděcí jízdě zjistí, že motor nejede jak by měl + to řazení, což značí nějaký problém, a přesto to auto koupí.. Už tohle ho mělo varovat a odradit od koupě !!!


Tak tak... Stejně tak si koupit automatickou klimatizaci a stěžovat si, že při ručním nastavení nefunguje tak jak má... Nebo si stěžovat na kvalitu laku a plastů u původně užitkového auta...
Já bych třeba vůbec nezmiňoval to, že rchloměr proměřuje jinak, než u Fábky, to je prostě diagnóza...
reagować
driver111
ilość wystąpień528
data registracji13.03.2013
Wtorek 09.05.2017 13:19, RE: francouzi
markymark napisał:
nekupovat nic od francouzů a co začíná na F


TVL, tady je zase někdo chytrý, asi chodíš hodně do hospody na moudra, že?!
reagować
Fortress007
ilość wystąpień6
data registracji18.09.2011
Wtorek 09.05.2017 14:11, Koncern je koncern
Nechal jsem se přesvědčit na Caddy, a u mě dobrý.
reagować
Tommm
ilość wystąpień79
data registracji14.09.2015
Wtorek 09.05.2017 14:18, :D
Takze autor si koupil uzitkove auto, ktere je prezentovane jako "prostorne rodinne". K tomu s nejakou parodii na motor, protoze na lepsi nemel penize a pak vyplodil clanek o tom, ze auto nejede v jeho "spektru otacek" a tedy neprimo rekl, ze rizeni asi neni jeho silna stranka.

Blahopreji ke koupi. To musi bejt fakt velmi zoufale, koupit si auto, ktere se mi od zacatku nezda.

:D
reagować
Roman AX
ilość wystąpień134
data registracji09.12.2011
Wtorek 09.05.2017 18:51, Tenhle typ
lidí znám, jsou to potížisti, co si nákup rozmyslí a pak jen hledají jak z toho vybruslit. Tak ať ti ta Fábka ještě 10 let vydrží!
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Wtorek 09.05.2017 19:22, svítící kontrolka
a mohu se zeptat,jak by jste postupovali Vy ostatní ,pokud by se Vám na novém autě neustále rozsvěcovala nějaká kontrolka a servis by nebyl schopen i po několika návštěvách závadu odstranit a navíc přestával komunikovat?
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1325
data registracji09.10.2008
Wtorek 09.05.2017 20:49, RE: svítící kontrolka
Fanda napisał:
a mohu se zeptat,jak by jste postupovali Vy ostatní ,pokud by se Vám na novém autě neustále rozsvěcovala nějaká kontrolka a servis by nebyl schopen i po několika návštěvách závadu odstranit a navíc přestával komunikovat?


Je otázkou, co tomu autu reálně bylo. Zda to byla skutečně "neodstranitelná závada", nebo diletantismus značkového servisu. Třeba jen neuměli správně spárovat kola a řídící jednotku - TMPS je v tomto autě novinkou, takže bych se tomu ani nedivil.
Jinou věcí je hodnocení auta, pán bude asi "nadšený a dobrý" řidič, když chrochtá blahem nad HTP a ohrnuje nos nad (sice ne bezproblémovým, ale) o polovinu silnějším motorem, který jede proti HTPčku velmi slušně a navíc kultivovaně (mám jej v C3 Picasso). A porovnávat kvalitu plastů v přestavěném a stále levném "užitkáči" s jakýmkoli osobákem také moc dobře nejde, klady tohoto vozu a důvody pro jeho koupi jsou zcela jinde.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Środa 10.05.2017 13:29, RE: svítící kontrolka
Pavlik napisał:
Fanda napisał:
a mohu se zeptat,jak by jste postupovali Vy ostatní ,pokud by se Vám na novém autě neustále rozsvěcovala nějaká kontrolka a servis by nebyl schopen i po několika návštěvách závadu odstranit a navíc přestával komunikovat?
Je otázkou, co tomu autu reálně bylo. Zda to byla skutečně "neodstranitelná závada", nebo diletantismus značkového servisu. Třeba jen neuměli správně spárovat kola a řídící jednotku - TMPS je v tomto autě novinkou, takže bych se tomu ani nedivil. Jinou věcí je hodnocení auta, pán bude asi "nadšený a dobrý" řidič, když chrochtá blahem nad HTP a ohrnuje nos nad (sice ne bezproblémovým, ale) o polovinu silnějším motorem, který jede proti HTPčku velmi slušně a navíc kultivovaně (mám jej v C3 Picasso). A porovnávat kvalitu plastů v přestavěném a stále levném "užitkáči" s jakýmkoli osobákem také moc dobře nejde, klady tohoto vozu a důvody pro jeho koupi jsou zcela jinde.


nejspíš nějaká prkotina,ale když servis není schopný ani po několika návštěvách zjednat nápravu,tak co s tím.Jinak Pavlíku,tvůj nedávný příspěvek,že když s motorem 1.6 Tdi budu jezdit za pět litrů,tak že do 50 000 km zaručeně zničím dvouhmotu,tak to zatím byla zdejší hláška roku.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1325
data registracji09.10.2008
Środa 10.05.2017 17:37, RE: svítící kontrolka
Fanda napisał:
Pavlik napisał:
Fanda napisał:
a mohu se zeptat,jak by jste postupovali Vy ostatní ,pokud by se Vám na novém autě neustále rozsvěcovala nějaká kontrolka a servis by nebyl schopen i po několika návštěvách závadu odstranit a navíc přestával komunikovat?
Je otázkou, co tomu autu reálně bylo. Zda to byla skutečně "neodstranitelná závada", nebo diletantismus značkového servisu. Třeba jen neuměli správně spárovat kola a řídící jednotku - TMPS je v tomto autě novinkou, takže bych se tomu ani nedivil. Jinou věcí je hodnocení auta, pán bude asi "nadšený a dobrý" řidič, když chrochtá blahem nad HTP a ohrnuje nos nad (sice ne bezproblémovým, ale) o polovinu silnějším motorem, který jede proti HTPčku velmi slušně a navíc kultivovaně (mám jej v C3 Picasso). A porovnávat kvalitu plastů v přestavěném a stále levném "užitkáči" s jakýmkoli osobákem také moc dobře nejde, klady tohoto vozu a důvody pro jeho koupi jsou zcela jinde.
nejspíš nějaká prkotina,ale když servis není schopný ani po několika návštěvách zjednat nápravu,tak co s tím.Jinak Pavlíku,tvůj nedávný příspěvek,že když s motorem 1.6 Tdi budu jezdit za pět litrů,tak že do 50 000 km zaručeně zničím dvouhmotu,tak to zatím byla zdejší hláška roku.


Tak si přečti odpověď v dané diskusi chytráčku - 1,6 TDI v Golfu (6 i 7) i Octavii (2 i 3) má vždy dvouhmotu. Ty tvrdíš opak, přesto, že se stačí podívat na kterýkoli server s náhradními díly. Stejně tak si dovoluješ kategoricky tvrdit, že podtáčení dvouhmotě nevadí (a to jízda s daným motorem při tvé spotřebě bezesporu je) - já tvrdím opak a dokonce se totéž dočteš i ve Světě motorů. Tak nevím, kdo z nás dvou má hlášky roku.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Środa 10.05.2017 21:32, RE: svítící kontrolka
Pavlik napisał:
Fanda napisał:
Pavlik napisał:
Fanda napisał:
a mohu se zeptat,jak by jste postupovali Vy ostatní ,pokud by se Vám na novém autě neustále rozsvěcovala nějaká kontrolka a servis by nebyl schopen i po několika návštěvách závadu odstranit a navíc přestával komunikovat?
Je otázkou, co tomu autu reálně bylo. Zda to byla skutečně "neodstranitelná závada", nebo diletantismus značkového servisu. Třeba jen neuměli správně spárovat kola a řídící jednotku - TMPS je v tomto autě novinkou, takže bych se tomu ani nedivil. Jinou věcí je hodnocení auta, pán bude asi "nadšený a dobrý" řidič, když chrochtá blahem nad HTP a ohrnuje nos nad (sice ne bezproblémovým, ale) o polovinu silnějším motorem, který jede proti HTPčku velmi slušně a navíc kultivovaně (mám jej v C3 Picasso). A porovnávat kvalitu plastů v přestavěném a stále levném "užitkáči" s jakýmkoli osobákem také moc dobře nejde, klady tohoto vozu a důvody pro jeho koupi jsou zcela jinde.
nejspíš nějaká prkotina,ale když servis není schopný ani po několika návštěvách zjednat nápravu,tak co s tím.Jinak Pavlíku,tvůj nedávný příspěvek,že když s motorem 1.6 Tdi budu jezdit za pět litrů,tak že do 50 000 km zaručeně zničím dvouhmotu,tak to zatím byla zdejší hláška roku.
Tak si přečti odpověď v dané diskusi chytráčku - 1,6 TDI v Golfu (6 i 7) i Octavii (2 i 3) má vždy dvouhmotu. Ty tvrdíš opak, přesto, že se stačí podívat na kterýkoli server s náhradními díly. Stejně tak si dovoluješ kategoricky tvrdit, že podtáčení dvouhmotě nevadí (a to jízda s daným motorem při tvé spotřebě bezesporu je) - já tvrdím opak a dokonce se totéž dočteš i ve Světě motorů. Tak nevím, kdo z nás dvou má hlášky roku.


ono je potřeba se do katalogu náhradních dílů podívat pozorně,dvohmota je nabízena do roku 2011, 1,6 TDI 66,77 či 81,85 kw 0d 2012 ,Dynamika už základního dieselu je překvapivá.Vadí hlučnost.Výrobce nechtěl použít dvohmotový setrvačník,pouhé lamely v pružině nemají šanci torzní kmity pochytat.Na druhou stranu pro kupujícího ojetiny je absence drahého dvouhmoťáku spíše dobrou zprávou.Překvapuje spotřeba paliva.Do pěti litrů se vejdou i ti,kterým plynulost jízdy moc neříká. To je krátký úryvek ze SM 13/2017,je tam dopodrobna rozebraná O 3 jako ojetina. Zajímavé počtení na šest stran.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Środa 10.05.2017 21:35, RE: svítící kontrolka
Fanda napisał:
Pavlik napisał:
Fanda napisał:
Pavlik napisał:
Fanda napisał:
a mohu se zeptat,jak by jste postupovali Vy ostatní ,pokud by se Vám na novém autě neustále rozsvěcovala nějaká kontrolka a servis by nebyl schopen i po několika návštěvách závadu odstranit a navíc přestával komunikovat?
Je otázkou, co tomu autu reálně bylo. Zda to byla skutečně "neodstranitelná závada", nebo diletantismus značkového servisu. Třeba jen neuměli správně spárovat kola a řídící jednotku - TMPS je v tomto autě novinkou, takže bych se tomu ani nedivil. Jinou věcí je hodnocení auta, pán bude asi "nadšený a dobrý" řidič, když chrochtá blahem nad HTP a ohrnuje nos nad (sice ne bezproblémovým, ale) o polovinu silnějším motorem, který jede proti HTPčku velmi slušně a navíc kultivovaně (mám jej v C3 Picasso). A porovnávat kvalitu plastů v přestavěném a stále levném "užitkáči" s jakýmkoli osobákem také moc dobře nejde, klady tohoto vozu a důvody pro jeho koupi jsou zcela jinde.
nejspíš nějaká prkotina,ale když servis není schopný ani po několika návštěvách zjednat nápravu,tak co s tím.Jinak Pavlíku,tvůj nedávný příspěvek,že když s motorem 1.6 Tdi budu jezdit za pět litrů,tak že do 50 000 km zaručeně zničím dvouhmotu,tak to zatím byla zdejší hláška roku.
Tak si přečti odpověď v dané diskusi chytráčku - 1,6 TDI v Golfu (6 i 7) i Octavii (2 i 3) má vždy dvouhmotu. Ty tvrdíš opak, přesto, že se stačí podívat na kterýkoli server s náhradními díly. Stejně tak si dovoluješ kategoricky tvrdit, že podtáčení dvouhmotě nevadí (a to jízda s daným motorem při tvé spotřebě bezesporu je) - já tvrdím opak a dokonce se totéž dočteš i ve Světě motorů. Tak nevím, kdo z nás dvou má hlášky roku.
ono je potřeba se do katalogu náhradních dílů podívat pozorně,dvohmota je nabízena do roku 2011, 1,6 TDI 66,77 či 81,85 kw 0d 2012 ,Dynamika už základního dieselu je překvapivá.Vadí hlučnost.Výrobce nechtěl použít dvohmotový setrvačník,pouhé lamely v pružině nemají šanci torzní kmity pochytat.Na druhou stranu pro kupujícího ojetiny je absence drahého dvouhmoťáku spíše dobrou zprávou.Překvapuje spotřeba paliva.Do pěti litrů se vejdou i ti,kterým plynulost jízdy moc neříká. To je krátký úryvek ze SM 13/2017,je tam dopodrobna rozebraná O 3 jako ojetina. Zajímavé počtení na šest stran.


bylo myšleno, pouhé pružiny v lamele
reagować
Ivánek
ilość wystąpień3
data registracji20.08.2014
Piątek 21.07.2017 18:54, kontrolka tlaku pneumatik
Nevím proč bych se měl rozčilovat nad kontrolkou tlaku pneumatik hlásající chybu, když jak pisatel uvádí se to děje pouze při startování. Po nastartování to snad zhasne. Mám ve vozidle rovněž kontrolku tlaku, která je funkční pouze na pneu se kterými jsem auto koupil. Na léto přezouvám jiné pneu i s disky a kontrolka trvale bliká. Údajně je čidlo ve speciálním ventilku. Snad to taková chyba není, alespoň ne taková, že je nutno tak důsledně řešit. Jinak jsem překvapen tak negativním hodnocením vozidla. Vždy si však vzpomenu na dávného kolegu, který kupoval výhradně francouzská auta s komentářem : " Francouzská auta jsou hezká, pohodlná, ale křehká"
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.