0
powrót
 

diskuze k tématu: Citroën C5 Break - auto se sametovým chodem

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
David V
ilość wystąpień2054
data registracji16.05.2007
Wtorek 30.08.2016 12:50, Chybová hláška....
....vypadá spíše na problém s filtrem pevných částic popřípadě jiným "detoxikačním" zařízením v autě. U podvozku mi to nedává smysl.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1325
data registracji09.10.2008
Wtorek 30.08.2016 17:34, RE: Chybová hláška....
David V napisał:
....vypadá spíše na problém s filtrem pevných částic popřípadě jiným "detoxikačním" zařízením v autě. U podvozku mi to nedává smysl.


Souhlasím. Podle mne se jedná o nefunkční katalyzátor z důvodu nedostatku redukčního aditiva. U motoru 2,0 HDI je nutné aditivum do nádržky pravidelně doplňovat v servisu, dotankování není možné, protože nádržka je pod autem a nemá nalévací otvor.
reagować
ivan2
ilość wystąpień118
data registracji11.11.2010
Wtorek 30.08.2016 20:23, 123
Dík za pěknou recenzi. Ono koncern jezdí možná levněji, ale zase C5 je kus auta. A článek o superbu 2.0tdi 4x4 se spotřebou 7l mě spíš překvapil, čekal bych teda míň.
reagować
gull2
ilość wystąpień9
data registracji18.09.2012
Środa 31.08.2016 10:56, Pár tipů
Depolution určitě nesouvisí s podvozkem, jedná se o obecnou hlášku motoru. V mém případě u stejného vozu i motorizace bylo podezření na váhu vzduchu a EGR ventil, váha je vyměněná a hláška zase vyskočila, takže asi ten EGR. Vzhledem k těm vámi uvaděnými regeneracemi to asi nebude ani záležitost FAPu, takže možná taky EGR. Nicméně pravou příčinu by snad mohl určit až někdo s diagnostikou, který ji trochu rozumí, tj s diag na citroeny.
Doporučuju se podívat na www.C5club.cz, dá se tam mnoho přiučit a díky tomu ušetřit na servisních nákladech.
Jinak co se týká podvozku, tak 200.000 km ještě neznamená, že by vás měla čekat brzy nějaká výměna koulí, vydrží i daleko více.
Já mám 270.000 a momentálně jsem investoval dost peněz do brzd a spojky s dvojhmotou. A před technickou se chci ještě mrknout na čepy a nechat přeměřit tlaky v koulích.
A co se týká spotřeby, tam jsem za 3 roky provozu a 70.000km na průměru 6,7l nafty. Což považuji u tak prostorného a pohodlného vozu za slušný výsledek.
Přeji mnoho kilometrů bez závad.
reagować
bulawaio
ilość wystąpień62
data registracji18.06.2013
Środa 31.08.2016 11:17, cenu servisu
Ahoj, mohl by se tu někdo rozepsat o ceně a nákladech na údržbu C5 1. generace a II: generace. Jak vychází podvozek atd. V jaké cenové hladině lze auta servisovat mimo autorizák, děkuji
reagować
PatM
ilość wystąpień199
data registracji07.08.2016
Środa 31.08.2016 11:49, RE: cenu servisu
bulawaio napisał:
Ahoj, mohl by se tu někdo rozepsat o ceně a nákladech na údržbu C5 1. generace a II: generace. Jak vychází podvozek atd. V jaké cenové hladině lze auta servisovat mimo autorizák, děkuji


Ahoj, zajímá tě něco konkrétního? Jednu C5 I. gen máme s 240k km a měnili se 1x čepy kolem 200k km cca 3k v autorizáku (jinde budou možná o pár korun levnější, ale aby jsi je po týdnu nedělal znovu ) brzdy komplet stojí od nějakých 6k(podle značky) a když si to uděláš sám a nebo lehce přes 10 v autorizáku. To je vše pak už jsou tu jenom závady vstřky a čerpadlo jinak nic :)
reagować
Pepe
ilość wystąpień1133
data registracji09.05.2007
Środa 31.08.2016 13:37, RE: Pár tipů
gull2 napisał:
Depolution určitě nesouvisí s podvozkem, jedná se o obecnou hlášku motoru. V mém případě u stejného vozu i motorizace bylo podezření na váhu vzduchu a EGR ventil, váha je vyměněná a hláška zase vyskočila, takže asi ten EGR. Vzhledem k těm vámi uvaděnými regeneracemi to asi nebude ani záležitost FAPu, takže možná taky EGR. Nicméně pravou příčinu by snad mohl určit až někdo s diagnostikou, který ji trochu rozumí, tj s diag na citroeny. Doporučuju se podívat na www.C5club.cz, dá se tam mnoho přiučit a díky tomu ušetřit na servisních nákladech. Jinak co se týká podvozku, tak 200.000 km ještě neznamená, že by vás měla čekat brzy nějaká výměna koulí, vydrží i daleko více. Já mám 270.000 a momentálně jsem investoval dost peněz do brzd a spojky s dvojhmotou. A před technickou se chci ještě mrknout na čepy a nechat přeměřit tlaky v koulích.A co se týká spotřeby, tam jsem za 3 roky provozu a 70.000km na průměru 6,7l nafty. Což považuji u tak prostorného a pohodlného vozu za slušný výsledek.Přeji mnoho kilometrů bez závad.


Antipolution systém fault (resp. verze, která je napsána v článku) je u PSA obecná hláška chyby při spalování. Takže od egr a váhy vzduchu přes zanesený fap až po ucpaný katalyzátor je vše možné. Takhle od stolu to nikdo nediagnostikuje přesně. Ale jestliže chyba mizí, je nejspíš fap na hraně, kdy se dostane do normálu přirozenou regenerací, a stavem, kdy ho bude třeba propláchnout (cca 1.500,- Kč) nebo vyměnit (cca 10.000,- Kč). Jestli má ale auto najeto 200tkm, měl by stačit proplach. Jde provést cca 2x, než se vyplavením platiny stane nefunkčním. V mém případě zalehl ve 367tkm...
reagować
romek
ilość wystąpień3
data registracji31.08.2016
Środa 31.08.2016 23:27, Moje zkušenosti
Já mám C5 I. generace, 2.2 HDi 4 roky, najeto 380tkm. Já z toho najel 80tkm. Potkala mě výměna spojky + dvouhmota ( 20tkč ), ložiska zadních ramen ( 10tkč ) , výměna pravých trubkohadic ( 10tkč ). Jinak běžné spotřební věci. Hláška Depolution system faulty u mě byla příčinou prasklé podtlakové hadičky. Motor ale padal do nouzového režimu. Taky odkazuji na forum c5club.cz , kde je hodně rad a šikovných chlapů. Já jsem s autem naprosto spokojen, nejlepší svezení.
reagować
Citroenak
ilość wystąpień719
data registracji13.04.2012
Cztwartek 01.09.2016 23:20, Konecne poriadne auto :)
- Parkovacie senzory- su od firmy bosch na zakazku citroenu, maju limitovanu vydrz a original predava bosch len citroenu. Cena jedneho je okolo 70 eur :D Nastastie bosch tie iste senzory oznacil aj inym cislom a predava ich po 20 eur. Vsetko o tom najdete na fore citroenov c5.
- Depollution faulty- to vacsinou znamena, ze nie je nieco v poriadku vo vyfukovom potrubi alebo v nasavani vzduchu. Zacal by som jednoducho, pouzivat aditiva. To dost casto pomaha, pri kvalite nasich paliv..
- To klesanie a dvihanie podvozku- ak sa to deje po zatvoreni auta, ked uz to nema preco robit, tak je problem vo vyskovych korektoroch. Je to lacny diel, ktory sa po case opotrebuje, alebo je jednoducho zablateny a preto sa nevie ustalit. Pomaha mu ak pri parkovani vyrovnate predne kolesa. Mne to spravi tak raz za 3 mesiace, ked necham vytocene predne kolesa.
- hydraulika- pri 200t km som ja osobne menil olej v hydraulike. Nic viac. Teraz mam 250t km a zatial perovanie v pohode. Na podvozku si citroen dal zalezat.
- Inak ja mam benzinovy 2.0i 103kw, priemerna spotreba 7,6 podla PP, realne 8, 70% dialnice 141 km/h tempomat, zvysok 2/3 mesto/okresky.
reagować
bulawaio
ilość wystąpień62
data registracji18.06.2013
Piątek 02.09.2016 08:19, RE: Moje zkušenosti
romek napisał:
Já mám C5 I. generace, 2.2 HDi 4 roky, najeto 380tkm. Já z toho najel 80tkm. Potkala mě výměna spojky + dvouhmota ( 20tkč ), ložiska zadních ramen ( 10tkč ) , výměna pravých trubkohadic ( 10tkč ). Jinak běžné spotřební věci. Hláška Depolution system faulty u mě byla příčinou prasklé podtlakové hadičky. Motor ale padal do nouzového režimu. Taky odkazuji na forum c5club.cz , kde je hodně rad a šikovných chlapů. Já jsem s autem naprosto spokojen, nejlepší svezení.


díky za info 40t za 80 tisíc najetejch docela jde, na to že to auto mělo 300 000 najeto, ale ty ceny se mi zdají docela vysoké, na tak staré auto
reagować
Pepe
ilość wystąpień1133
data registracji09.05.2007
Piątek 02.09.2016 08:35, RE: Moje zkušenosti
bulawaio napisał:
romek napisał:
Já mám C5 I. generace, 2.2 HDi 4 roky, najeto 380tkm. Já z toho najel 80tkm. Potkala mě výměna spojky + dvouhmota ( 20tkč ), ložiska zadních ramen ( 10tkč ) , výměna pravých trubkohadic ( 10tkč ). Jinak běžné spotřební věci. Hláška Depolution system faulty u mě byla příčinou prasklé podtlakové hadičky. Motor ale padal do nouzového režimu. Taky odkazuji na forum c5club.cz , kde je hodně rad a šikovných chlapů. Já jsem s autem naprosto spokojen, nejlepší svezení.
díky za info 40t za 80 tisíc najetejch docela jde, na to že to auto mělo 300 000 najeto, ale ty ceny se mi zdají docela vysoké, na tak staré auto


Co je na tom vysokého? Já měnil spojku se setrvákem na 406 se stejným motorem ve 350tkm za 23tKč včetně 2 táhel řazení. Kdybych na ni najel dalších 350tkm, tak jsou to 3 hal/km . To je jako hodně, jo?
reagować
Citroenak
ilość wystąpień719
data registracji13.04.2012
Piątek 02.09.2016 09:37, Servis c5
Ceny za servis su podla mna porovnatelne ako u inych aut, len s tym rozdielom, ze odpada servis tlmicov a pruzin. Namiesto toho sa riesie gule pruzenia, zvycajne tak po 250t km. Z drahsich veci su napr. zadne loziska spolu s nabojom kolesa, ale to ma tiez viacero aut. Komplet servis zadnej napravy stoji okolo 200 eur (ak zacne vrzgat). Ak prekusnete ten naozaj odporny interier z peugeota 407 a poslabsie hrajuce radio bez bassov, ktore sa neda vymenit, je to najlepsie rodinne auto na trhu za tuto cenu. Servisne si myslim ze nevide drahsie ako passat.. Mate ale vyhodu podvozku, ktory si viete zodvihnut (napr. pri parkovani po obrubnikoch, lahsi teren, alebo nakladanie do kufra) alebo tiez dat dole (pri parkovani vam na najnizsiu polohu nie je mozne dat papucu bez poskodenia auta :) ) Odporucam aj ako vyborne auto na ryby do lahsieho terenu.

PS: To ze zostarlo auto neznamena, ze ceny novych nahradnych dielov budu nizsie..
reagować
Mati
ilość wystąpień13
data registracji09.12.2008
Wtorek 06.09.2016 09:27, RE: Pár tipů
Pepe napisał:
gull2 napisał:
Depolution určitě nesouvisí s podvozkem, jedná se o obecnou hlášku motoru. V mém případě u stejného vozu i motorizace bylo podezření na váhu vzduchu a EGR ventil, váha je vyměněná a hláška zase vyskočila, takže asi ten EGR. Vzhledem k těm vámi uvaděnými regeneracemi to asi nebude ani záležitost FAPu, takže možná taky EGR. Nicméně pravou příčinu by snad mohl určit až někdo s diagnostikou, který ji trochu rozumí, tj s diag na citroeny. Doporučuju se podívat na www.C5club.cz, dá se tam mnoho přiučit a díky tomu ušetřit na servisních nákladech. Jinak co se týká podvozku, tak 200.000 km ještě neznamená, že by vás měla čekat brzy nějaká výměna koulí, vydrží i daleko více. Já mám 270.000 a momentálně jsem investoval dost peněz do brzd a spojky s dvojhmotou. A před technickou se chci ještě mrknout na čepy a nechat přeměřit tlaky v koulích.A co se týká spotřeby, tam jsem za 3 roky provozu a 70.000km na průměru 6,7l nafty. Což považuji u tak prostorného a pohodlného vozu za slušný výsledek.Přeji mnoho kilometrů bez závad.
Antipolution systém fault (resp. verze, která je napsána v článku) je u PSA obecná hláška chyby při spalování. Takže od egr a váhy vzduchu přes zanesený fap až po ucpaný katalyzátor je vše možné. Takhle od stolu to nikdo nediagnostikuje přesně. Ale jestliže chyba mizí, je nejspíš fap na hraně, kdy se dostane do normálu přirozenou regenerací, a stavem, kdy ho bude třeba propláchnout (cca 1.500,- Kč) nebo vyměnit (cca 10.000,- Kč). Jestli má ale auto najeto 200tkm, měl by stačit proplach. Jde provést cca 2x, než se vyplavením platiny stane nefunkčním. V mém případě zalehl ve 367tkm...


... já jsem koukal, že FAP se dá dneska dokonce koupit za cca 4,5tis kč

reagować
wonderka
ilość wystąpień6
data registracji14.12.2009
Wtorek 27.09.2016 15:40, náhoda
Já jsem před cca 3 měsíci sháněl auto také C5, Croma, Seat Altea/Toledo.
Ale najít C5 v pěkném stavu do 100.000 se mi nepodařilo... měl jsme dojem, že jich bude mraky, ale to co bylo na prodej už mělo hodně za sebou.
reagować
Gabo123
ilość wystąpień12
data registracji20.02.2014
Sobota 12.08.2017 15:54, RE: Při 130 km/h točí motor cca 2.200-2.300 ot/min.
Ahoj. Ja som mal dávnejšie 2005 liftback s týmto istým motorom a mne točilo pri 130km/h 2500 ot./min. Je možné, že kombík je inak sprevodovaný? Inak priemer som mal za 66 000 km 6,1l/100km. Nikdy som ho nepodtáčal pod 1600ot. Čiže v meste pri 50km/h vždy na treťom stupni a šestku som zaraďoval až nad 110km/h.

Odvtedy som nikdy nejazdil v ničom tak pohodlnom. Nech Ti to jazdí bez problémov a prajem veľa spokojných km
reagować
HonzaNov
ilość wystąpień2
data registracji17.08.2017
Cztwartek 17.08.2017 16:16, díky za sdílení zkušeností
já citroeny mám tradicne, ale tenhle model se mi vyhnul. Takže díky za upřímnou recenzi.
reagować
po55
ilość wystąpień2
data registracji10.02.2019
Piątek 17.05.2019 18:18, Citroen C5 - problémy se senzorem deště
Autor zde v recenzi popsal problémy s dešťovým senzorem.
Chyba nejspíš nebude v elektronice, ale úplně jinde - ve starých lištách stěrače. Ty je tedy třeba vyměnit, je to přece spotřební materiál. Senzor deště je umístěn pod čelním sklem nahoře uprostřed. Pokud lišta stěrače už je "unavená" a na okraji dobře nestírá, pak senzor vyhodnocuje čelní sklo jako mokré a stěrače jedou stále naplno.
Stalo se mi to také - a vše se vrátilo do normálu po vyhození starých ztvrdlých stěracích lišt a nasazení originálních Bosch.
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.