0
powrót
 

diskuze k tématu: Dacia Lodgy 1.2 TCe: Rodinný Drákula

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
David V
ilość wystąpień2054
data registracji16.05.2007
Poniedziałek 13.05.2013 21:09, Opět jsem si početl
Pane Borský, dal jsem Vám 5*. Máte čtivé články s dobrými postřehy a ani objektivnosti nemohu nic vytknout.
Já jen, abyste měl nějaký feedback, že to co děláte, se alespoň někomu líbí.
reagować
Corlis
ilość wystąpień135
data registracji14.03.2007
Poniedziałek 13.05.2013 21:14, RE: Opět jsem si početl
David V napisał:
Pane Borský, dal jsem Vám 5*. Máte čtivé články s dobrými postřehy a ani objektivnosti nemohu nic vytknout. Já jen, abyste měl nějaký feedback, že to co děláte, se alespoň někomu líbí.


já se přidávám . zrovna tady např lodgyho jsem si přečetl i vícekrát, máme o něj s rodinou zájem pro jeho velilkost atd a nějaké drobnosti jdou zcela stranou a samozřejmě ne s tímto motorem. Děkuji za moc pěkné info a vůbec všeobecně dobré články.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Wtorek 14.05.2013 09:13, RE: Opět jsem si početl
David V napisał:
Pane Borský, dal jsem Vám 5*. Máte čtivé články s dobrými postřehy a ani objektivnosti nemohu nic vytknout. Já jen, abyste měl nějaký feedback, že to co děláte, se alespoň někomu líbí.


jj, naprostý souhlas. schválně jsem si byl Lodgyho před časem omrknout, a za tu ceny je to paráda. jasně, hodně laciných řešení v interiéru, hlavně vzadu, ale zase to půjde jednoduše uklízet. škoda jen že nejde z výroby kombinovat 7 míst a LPG. a co se týče motorů-jasná volba je právě ta stará 1.6. a navigace za tu cenu je hodně slušná, nechápu proč jinde stojí třeba 80.
reagować
Belous
ilość wystąpień44
data registracji23.01.2013
Wtorek 14.05.2013 09:37, motor
Pane Borský, díky za Vaše postřehy, se kterými bohužel musím souhlasit. To samé TCečko mám v Meganu, v tomto případě se 6kvaltem. Je to opravdu tichý, kultivovaný motor, který má bohužel ty nečekané propady v gradaci výkonu. Chtěl jsem se zeptat, jestli jste opravdu přesvědčený o tom, že za ten projev může Euro5, nebo by to mohla být nějaká závada (vstřiky, turbo, proměnné časování, různá čidla splodin, pod/tlaku...)? Osobně jsem se s tím naučil žít a mám pár tipů, jak těm propadům předcházet. Je nutné nechat zahřát motor, což v zimě fakt trvá. Dále je nutné zrychlovat plynule, resp. nemačkat plyn na podlahu a čekat co to udělá. To v kombinaci s puštěnou klimatizací a vyšším převodovým stupněm je zaručený návod, jak ten motor přidusit. Plánuji zkusit natankovat N98, který je také předepsaný, jestli se to trochu nezlepší.

Ještě bych chtěl zmínit spotřebu - v aerodynamicky lepším Meganu mám spotřebu 6.3 l/100km. Jezdím podle předpisů + max. 10%, na dálnici do 120km/h. Profil cest je takový mix, město, dálnice i okresky.
reagować
Citroenak
ilość wystąpień724
data registracji13.04.2012
Wtorek 14.05.2013 14:01, RE: motor
Belous napisał:
Pane Borský, díky za Vaše postřehy, se kterými bohužel musím souhlasit. To samé TCečko mám v Meganu, v tomto případě se 6kvaltem. Je to opravdu tichý, kultivovaný motor, který má bohužel ty nečekané propady v gradaci výkonu. Chtěl jsem se zeptat, jestli jste opravdu přesvědčený o tom, že za ten projev může Euro5, nebo by to mohla být nějaká závada (vstřiky, turbo, proměnné časování, různá čidla splodin, pod/tlaku...)? Osobně jsem se s tím naučil žít a mám pár tipů, jak těm propadům předcházet. Je nutné nechat zahřát motor, což v zimě fakt trvá. Dále je nutné zrychlovat plynule, resp. nemačkat plyn na podlahu a čekat co to udělá. To v kombinaci s puštěnou klimatizací a vyšším převodovým stupněm je zaručený návod, jak ten motor přidusit. Plánuji zkusit natankovat N98, který je také předepsaný, jestli se to trochu nezlepší.Ještě bych chtěl zmínit spotřebu - v aerodynamicky lepším Meganu mám spotřebu 6.3 l/100km. Jezdím podle předpisů + max. 10%, na dálnici do 120km/h. Profil cest je takový mix, město, dálnice i okresky.

K tomuto mozem povedat len tolko, ze pre toto som ja opustil diesel. Bol to motor HDI a mal najazdene cez 200t km, takze neviem ci to robi aj novy, ale pri asi 1700 otackach sa pustalo turbo, pri priblizne 2000 otackach sa zatvaralo EGR a pri asi 3200 sa vypinal jeden vstrekovac (vraj). Pri tychto otackach to bolo vzdy sprevadzane nejakym cuknutim. Teraz mam benzin, a pri asi 2000 otackach stale citim EGR ventil, ale najhorsie, co som kedy zazil, je elektronicky plyn. Takze nemyslim, ze mate zavadu, len ste si kupili produkt, ktory si za vam vysnivalo par europoslancov a velke mnozstvo lobistov co ich uplacaju. Uz sa tesim na casy, ked nissan zavedie do vyroby to svoje neuveritelne elektronicke riadenie.

reagować
David V
ilość wystąpień2054
data registracji16.05.2007
Wtorek 14.05.2013 14:04, RE: motor
Citroenak napisał:
Belous napisał:
Pane Borský, díky za Vaše postřehy, se kterými bohužel musím souhlasit. To samé TCečko mám v Meganu, v tomto případě se 6kvaltem. Je to opravdu tichý, kultivovaný motor, který má bohužel ty nečekané propady v gradaci výkonu. Chtěl jsem se zeptat, jestli jste opravdu přesvědčený o tom, že za ten projev může Euro5, nebo by to mohla být nějaká závada (vstřiky, turbo, proměnné časování, různá čidla splodin, pod/tlaku...)? Osobně jsem se s tím naučil žít a mám pár tipů, jak těm propadům předcházet. Je nutné nechat zahřát motor, což v zimě fakt trvá. Dále je nutné zrychlovat plynule, resp. nemačkat plyn na podlahu a čekat co to udělá. To v kombinaci s puštěnou klimatizací a vyšším převodovým stupněm je zaručený návod, jak ten motor přidusit. Plánuji zkusit natankovat N98, který je také předepsaný, jestli se to trochu nezlepší.Ještě bych chtěl zmínit spotřebu - v aerodynamicky lepším Meganu mám spotřebu 6.3 l/100km. Jezdím podle předpisů + max. 10%, na dálnici do 120km/h. Profil cest je takový mix, město, dálnice i okresky.
K tomuto mozem povedat len tolko, ze pre toto som ja opustil diesel. Bol to motor HDI a mal najazdene cez 200t km, takze neviem ci to robi aj novy, ale pri asi 1700 otackach sa pustalo turbo, pri priblizne 2000 otackach sa zatvaralo EGR a pri asi 3200 sa vypinal jeden vstrekovac (vraj). Pri tychto otackach to bolo vzdy sprevadzane nejakym cuknutim. Teraz mam benzin, a pri asi 2000 otackach stale citim EGR ventil, ale najhorsie, co som kedy zazil, je elektronicky plyn. Takze nemyslim, ze mate zavadu, len ste si kupili produkt, ktory si za vam vysnivalo par europoslancov a velke mnozstvo lobistov co ich uplacaju. Uz sa tesim na casy, ked nissan zavedie do vyroby to svoje neuveritelne elektronicke riadenie.


Já jediný co cítím je otevírání druhé sací větve doprovázené znatelným nárůstem tahu. Koukám, že se mám do budoucna na co těšit...
Ale řešením je velký obsah, který má pro tyto diskontinuity malou citlivost.
reagować
michal.borsky
ilość wystąpień5
data registracji08.10.2012
Cztwartek 16.05.2013 21:37, RE: motor
Dobrý den, díky za pochvalu, jsem rád, že se Vám čtení líbilo, dělám, co se dá :) Co se týče gradace výkonu, nemyslím si, že by šlo o technickou závadu nebo nekvalitní palivo - testovaný vůz měl najeto asi 3000 km. Domnívám se, že je to čistě záležitostí zásahů řídící jednotky, která ze záhadných důvodů (zřejmě v zájmu udržení patřičné emisní hladiny) neohrabaně reguluje dávkování vstřiků paliva.

Belous napisał:
Pane Borský, díky za Vaše postřehy, se kterými bohužel musím souhlasit. To samé TCečko mám v Meganu, v tomto případě se 6kvaltem. Je to opravdu tichý, kultivovaný motor, který má bohužel ty nečekané propady v gradaci výkonu. Chtěl jsem se zeptat, jestli jste opravdu přesvědčený o tom, že za ten projev může Euro5, nebo by to mohla být nějaká závada (vstřiky, turbo, proměnné časování, různá čidla splodin, pod/tlaku...)? Osobně jsem se s tím naučil žít a mám pár tipů, jak těm propadům předcházet. Je nutné nechat zahřát motor, což v zimě fakt trvá. Dále je nutné zrychlovat plynule, resp. nemačkat plyn na podlahu a čekat co to udělá. To v kombinaci s puštěnou klimatizací a vyšším převodovým stupněm je zaručený návod, jak ten motor přidusit. Plánuji zkusit natankovat N98, který je také předepsaný, jestli se to trochu nezlepší. Ještě bych chtěl zmínit spotřebu - v aerodynamicky lepším Meganu mám spotřebu 6.3 l/100km. Jezdím podle předpisů + max. 10%, na dálnici do 120km/h. Profil cest je takový mix, město, dálnice i okresky.


reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.