0
powrót
 

diskuze k tématu: Ojetá Dacia Logan - jaká je s dieselovou patnáctistovkou?

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Piątek 14.11.2014 08:08, Každý den jiný dotaz
Co to má jako bejt???
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Piątek 14.11.2014 08:24, RE: Každý den jiný dotaz
Reno napisał:
Co to má jako bejt???


Můžete prosím upřesnit, jaký konkrétní dotaz na Fiat jste zde včera viděl? Dacia Logan je připravovanou poradnou na příští pátek. Děkuji za spolupráci
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Piątek 14.11.2014 08:43, ...
tohle tady bylo zavěšeno včera večer
http://www.tipcars.com/magazin-fiat-bravo-ii-jak-si-stoji-jako-ojetina-7252.html
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Piątek 14.11.2014 08:56, RE: ...
Reno napisał:
tohle tady bylo zavěšeno včera večer http://www.tipcars.com/magazin-fiat-bravo-ii-jak-si-stoji-jako-ojetina-7252.html


V pořádku, tohle je již zodpovězený dotaz z minulého týdne. Při překlápění aktuálního článku z "poraďte si" se nám tahle chyba občas vyskytne. Pořeším to s kolegou a napravíme. Díky za upozornění.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1325
data registracji09.10.2008
Sobota 15.11.2014 08:17, Logan
Logan první generace je opravdu jednoduché a dá se říci přímo spartánské auto. Na druhou stranu je, s výjimkou hluku uvnitř, velmi pohodlné, prostorné a praktické. Řidičský zážitek mi neposkytlo, ale jako levný dopravní prostředek zastane výbornou práci. Použitá technika pochází z Renaultů straších generací, kde byla mechanika velmi spolehlivá a odolná - kamarád má Logan 1,4 sedan z roku 2005 s najetými 200 000km (koupen nový) a neřešil jediný technický problém. Jiná věc je kvalita a ergonomie, "osahávači" měkčených plastů si v Loganu na své rozhodně nepřijdou a pozice za volantem i poloha některých ovladačů nejsou zrovna ideální, nicméně na kratší vzdálenosti je to snesitelné bez problémů. Co by mne osobně od koupě Logana první generace dokonale odradilo, je antikorozní úprava karoserie, respektive její absence. Kamarádovo auto je přes velkou péči (každoroční ošetření podvozku i dutin, pravidelné mytí, atd.) rezavé ze všech stran. Pravda, nikde dosud "neprorezlo", ale mě to evokuje dávné nehezké vzpomínky na podobně beznadějný boj s korozí u škody 120.
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Wtorek 18.11.2014 07:57, RE: Logan
Pavlik napisał:
Logan první generace je opravdu jednoduché a dá se říci přímo spartánské auto. Na druhou stranu je, s výjimkou hluku uvnitř, velmi pohodlné, prostorné a praktické. Řidičský zážitek mi neposkytlo, ale jako levný dopravní prostředek zastane výbornou práci. Použitá technika pochází z Renaultů straších generací, kde byla mechanika velmi spolehlivá a odolná - kamarád má Logan 1,4 sedan z roku 2005 s najetými 200 000km (koupen nový) a neřešil jediný technický problém. Jiná věc je kvalita a ergonomie, "osahávači" měkčených plastů si v Loganu na své rozhodně nepřijdou a pozice za volantem i poloha některých ovladačů nejsou zrovna ideální, nicméně na kratší vzdálenosti je to snesitelné bez problémů. Co by mne osobně od koupě Logana první generace dokonale odradilo, je antikorozní úprava karoserie, respektive její absence. Kamarádovo auto je přes velkou péči (každoroční ošetření podvozku i dutin, pravidelné mytí, atd.) rezavé ze všech stran. Pravda, nikde dosud "neprorezlo", ale mě to evokuje dávné nehezké vzpomínky na podobně beznadějný boj s korozí u škody 120.


Nebýt té koroze, je to určitě doporučitelné auto pro nenáročné na levnou přepravu z bodu a do bodu b. U novějších dáčií je už lepší, ale stejně bych si zaplatil za důkladné ošetření podvozku a dutin a nejlépe rovnou u nového auta. Pak je i šance na solidní dlouhověkost při pravidelné péči.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1325
data registracji09.10.2008
Wtorek 18.11.2014 18:04, RE: Logan
Paul napisał:
Pavlik napisał:
Logan první generace je opravdu jednoduché a dá se říci přímo spartánské auto. Na druhou stranu je, s výjimkou hluku uvnitř, velmi pohodlné, prostorné a praktické. Řidičský zážitek mi neposkytlo, ale jako levný dopravní prostředek zastane výbornou práci. Použitá technika pochází z Renaultů straších generací, kde byla mechanika velmi spolehlivá a odolná - kamarád má Logan 1,4 sedan z roku 2005 s najetými 200 000km (koupen nový) a neřešil jediný technický problém. Jiná věc je kvalita a ergonomie, "osahávači" měkčených plastů si v Loganu na své rozhodně nepřijdou a pozice za volantem i poloha některých ovladačů nejsou zrovna ideální, nicméně na kratší vzdálenosti je to snesitelné bez problémů. Co by mne osobně od koupě Logana první generace dokonale odradilo, je antikorozní úprava karoserie, respektive její absence. Kamarádovo auto je přes velkou péči (každoroční ošetření podvozku i dutin, pravidelné mytí, atd.) rezavé ze všech stran. Pravda, nikde dosud "neprorezlo", ale mě to evokuje dávné nehezké vzpomínky na podobně beznadějný boj s korozí u škody 120.
Nebýt té koroze, je to určitě doporučitelné auto pro nenáročné na levnou přepravu z bodu a do bodu b. U novějších dáčií je už lepší, ale stejně bych si zaplatil za důkladné ošetření podvozku a dutin a nejlépe rovnou u nového auta. Pak je i šance na solidní dlouhověkost při pravidelné péči.


Bohužel šance na dlouhověkost je u Loganu první generace jediná - chodit se na něj do garáže dívat. Kamarád svého logana koupil nového, ihned nechal nastříkat spodek "tlumexem" (nevím čím přesně, je to něco gumového) a ošetřit dutiny. Ošetření opakuje pravidelně každý podzim, auto pravidelně myje a ošetřuje. Přesto po cca dvou letech provozu začalo nepěkně reznout (a také korodovat ) ze všech stran. Asi to není nebezpečné (zatím auto nikde neprorezlo), ale vypadá to hrozně ba přímo odpudivě.
reagować
bitner
ilość wystąpień216
data registracji19.06.2012
Wtorek 18.11.2014 21:57, RE: Logan
Pavlik napisał:
Paul napisał:
Pavlik napisał:
Logan první generace je opravdu jednoduché a dá se říci přímo spartánské auto. Na druhou stranu je, s výjimkou hluku uvnitř, velmi pohodlné, prostorné a praktické. Řidičský zážitek mi neposkytlo, ale jako levný dopravní prostředek zastane výbornou práci. Použitá technika pochází z Renaultů straších generací, kde byla mechanika velmi spolehlivá a odolná - kamarád má Logan 1,4 sedan z roku 2005 s najetými 200 000km (koupen nový) a neřešil jediný technický problém. Jiná věc je kvalita a ergonomie, "osahávači" měkčených plastů si v Loganu na své rozhodně nepřijdou a pozice za volantem i poloha některých ovladačů nejsou zrovna ideální, nicméně na kratší vzdálenosti je to snesitelné bez problémů. Co by mne osobně od koupě Logana první generace dokonale odradilo, je antikorozní úprava karoserie, respektive její absence. Kamarádovo auto je přes velkou péči (každoroční ošetření podvozku i dutin, pravidelné mytí, atd.) rezavé ze všech stran. Pravda, nikde dosud "neprorezlo", ale mě to evokuje dávné nehezké vzpomínky na podobně beznadějný boj s korozí u škody 120.
Nebýt té koroze, je to určitě doporučitelné auto pro nenáročné na levnou přepravu z bodu a do bodu b. U novějších dáčií je už lepší, ale stejně bych si zaplatil za důkladné ošetření podvozku a dutin a nejlépe rovnou u nového auta. Pak je i šance na solidní dlouhověkost při pravidelné péči.
Bohužel šance na dlouhověkost je u Loganu první generace jediná - chodit se na něj do garáže dívat. Kamarád svého logana koupil nového, ihned nechal nastříkat spodek "tlumexem" (nevím čím přesně, je to něco gumového) a ošetřit dutiny. Ošetření opakuje pravidelně každý podzim, auto pravidelně myje a ošetřuje. Přesto po cca dvou letech provozu začalo nepěkně reznout (a také korodovat ) ze všech stran. Asi to není nebezpečné (zatím auto nikde neprorezlo), ale vypadá to hrozně ba přímo odpudivě.


Po dvou letech? Jestli nebude zakopany Goro prave v te "peci." Mam Sandero ctvrtym rokem, v prednich podbezich mi roste plevel, nastriky neresim, myju to tak maximalne 4x za rok v mycce. Nikde nic, ani molekula oxidu zeleza (akorat vyfuk na povrchu pochopitelne). Je to teda rok 2011. Najeto 46000.
reagować
Roman AX
ilość wystąpień134
data registracji09.12.2011
Środa 19.11.2014 16:50, Koroze
Mám dva Logany 1,4, oba z roku 2005. Rozhodně koroze není ten největší strašák, ale první logany neměly pozinkovanou karoserii a tak jsou některé vozy více či méně zkorodované. Moc se těším na výpotek pana Blaháčka, něco bych napsal už teď, ale nechci redakci připravit o tu stokorunu, kterou přikládá ke každému svému článku !
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.