0
powrót
 

diskuze k tématu: Tipo nebo C-Elysée? Vybíráme sedan s atmosférickým motorem

kategorie zaszeregowania tematu: italská vozidla, francouzská vozidla
GSX1100G
ilość wystąpień120
data registracji02.12.2014
Wtorek 23.06.2020 08:57, Fiat vs Citroen
Šel bych v tomto případě rozhodně do Fiata. Jednak je to dospělejsi vůz a když nic jiného, tak už jen kvůli motoru a lepší odolnosti podvozku proti korozi. P301 (ekvivalent) měl s korozí problémy.
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Środa 24.06.2020 14:57, Jednoznačně Tipo 1.4i - daleko lepší a spolehlivější motor, interiér o dvě třídy výš
Za mě s naprostou převahou vede Tipo 1.4i
+ motor má větší sílu a je kulitovanější než tříválec 1.2Vti
+ bezproblémový jednoduchý 4-válcový motor řady FIRE, který přežije auto
+ 6-kvalt, použitelnost i na delší cesty
+ dokonce hatchback má kufr s 440l a lépe použitelných, než v sedanu
+ interiér má nejen měkčené plasty ale působí i o třídu hodnotněji, celkově je vůz lépe odhlučněný

Proč ne Elysse 1.2 Vti
- motor není tak bezproblémový jak vypadal na počátku(stačí projít forum o tomto vozu)
- motor nemá sílu jako 1.4i, není ani tak kultivovaný, tříválec
- interiér už je na hraně lowcostu, odhlučnění také
- kufr sedanu není použitelný na větší předměty
+ jediný použitelný motor je 1.6Vti, ale zůstavá pocit lowcostu až na kost, Fiat je jinde

Zvážil bych rovněž koupit mírně ojetou Toytu Auris kombi 1.6 VVT, která přežite obě auta
... a nebo klasiku VW Golf VI Variant 1.4 MPI z posledního roku výroby, tím chybu udělat nejde.

Chybu člověk neudělá ani Dacii Logan MCV, podle rozpočtu bych volil mladou ojetinu s bezproblémovým motorem 1.2i nebo nový vůz s 0,9Tce(rovněž nepřímý vstřik). Litrový 1.0 Sce zatím seká dobrotu, ale příliš nový na nějaký závěr. Dacii máme v rodině(1.2) v nádherné višnovohnědé metalíze, je prostorná, má lepší rejd než můj Rapid !!, rychle topí a snese velmi nešetrné zacházení
reagować
Paulus9
ilość wystąpień1
data registracji18.08.2021
Środa 18.08.2021 11:43, C-Elysée - záď
Mně se zadní část Citroënu líbí. Nijak naroubovaná mi nepřipadá. (To se furt jen opakuje u každého menšího sedanu bez racionálního zdůvodnění. Nevím, kde na to novináři furt chodí.)
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.