0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Escort - jak je na tom auto s 280 tis.km

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 07.04.2012 09:44, ...
Masochista. Pevné nervy při předjíždění? Spíš dobrou životku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 07.04.2012 10:33, RE: ...
Pepe napisał:
Masochista. Pevné nervy při předjíždění? Spíš dobrou životku.
s tímhle autem se nedá předjíždět. měl jsem ho půjčené, rok výroby tuším 97, v kombíku, naštěstí se servem , potřeboval jsem jet nahoru do Polska pro něco objemného a nespěchal jsem. potvrzuji spotřebu-přes pět ani omylem, kolem 4l, max. 4,5. ideální na ty dlouhé nudné polské roviny. ale na normální ježdění možná akorát pro důchodce s čepicí. jenže ten by do něj měl problém nastoupit, je hodně nízký.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 07.04.2012 23:48, Tohle už tu bylo
Zdá se to jenom mě nebo tenhle článek už tu byl, potom zmizel a teď je tu znovu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 08.04.2012 09:42, 1,8 d
měl jsem tento motor ve fiestě, a měl jsem to přesně obráceně, jezdil na 44 kw jako kule ale zato bral tak 7
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 08.04.2012 09:48, Mondeo 1.8 TD 1995 (před faceliftem) 65kw, 88koni
Mel jsem podobny motor v mondeu kombi, byl jsem maximalne spokojeny, spotreba byla neustale 7 litru, styl jizdy nemel paradoxne temer zadny vliv na spotrebu, nejmensi jsem mel 6.7 a nejvetsi 7,2. Jizdni vlastnosti byli pomerne hodne slusne. Motor do cca 1800 otacek byl totalne mrtvy a pak hodne slusne zatahl i na svou vahu. Startovani do minus 15 bylo v pohode na poprve. okolo 20 pod nulou jsem nastartoval a motor se chili dusil a chcipnul a hned druhe startovani bylo bezproblemu. Zhaveni trvalo v mrazu sice dele ale motor pak naskocil hned na prvni skrtnuti. Za tehdejsi cenu 20 tis v roce 2007 jsem nemohl sehnat nic lepsiho. Jen absence klimy a el. oken mi vadila, auto jsem pak vymenil jen z duvodu velmi dobre nabidky 2004 Mondeo TDCI. Ale jinak pokud je stare mondeo nebo escort v dobrem stavu tak je to pomerne slusne auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 08.04.2012 11:00, RE: 1,8 d
hogofogo napisał:
měl jsem tento motor ve fiestě, a měl jsem to přesně obráceně, jezdil na 44 kw jako kule ale zato bral tak 7
tak jsi měl ´´poladěné´´ čerpadlo
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 08.04.2012 11:08, RE: Mondeo 1.8 TD 1995 (před faceliftem) 65kw, 88koni
mufik.martin napisał:
Mel jsem podobny motor v mondeu kombi, byl jsem maximalne spokojeny, spotreba byla neustale 7 litru, styl jizdy nemel paradoxne temer zadny vliv na spotrebu, nejmensi jsem mel 6.7 a nejvetsi 7,2. Jizdni vlastnosti byli pomerne hodne slusne. Motor do cca 1800 otacek byl totalne mrtvy a pak hodne slusne zatahl i na svou vahu. Startovani do minus 15 bylo v pohode na poprve. okolo 20 pod nulou jsem nastartoval a motor se chili dusil a chcipnul a hned druhe startovani bylo bezproblemu. Zhaveni trval...
jedinej problém tohohle motoru byly poddimenzované rozvody, do 100tis. nevydržely ani omylem, doporučovalo se je měnit kolem 80ti, ale rozumní jim dali max 60k. s tím startováním v zimě je to fakt, letos kolega naftomil s Mondeem 2004 TDCi, starou VW T4 2.4D a Escortem 1.8D nastartoval jen toho Escorta, Mondeo skončilo u mě ve vyhřívané garáži a Transportér musel počkat na oteplení pak se mi přiznal že u žádného nikdy neměnil pal. filtry, takže nebylo divu. tedy bylo, že Escort jel. na svojí dobu celkem povedený vozítko, až na tu korozi. a bourat bych v něm nechtěl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 08.04.2012 16:44, RE: Mondeo 1.8 TD 1995 (před faceliftem) 65kw, 88koni
mufik.martin napisał:
Mel jsem podobny motor v mondeu kombi, byl jsem maximalne spokojeny, spotreba byla neustale 7 litru, styl jizdy nemel paradoxne temer zadny vliv na spotrebu, nejmensi jsem mel 6.7 a nejvetsi 7,2. Jizdni vlastnosti byli pomerne hodne slusne. Motor do cca 1800 otacek byl totalne mrtvy a pak hodne slusne zatahl i na svou vahu. Startovani do minus 15 bylo v pohode na poprve. okolo 20 pod nulou jsem nastartoval a motor se chili dusil a chcipnul a hned druhe startovani bylo bezproblemu. Zhaveni trval...
JEstě jsem zapoměl, že mondeo mělo v době prodeje najeto 300 tis km. Rozvody jsem dělal hned po koupi pro jistotu a motor jsem poctivě zahříval z důvodu strachu prasknutí hlavy na který tento motor hodně trpěl.
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.