0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Focus - čím je způsobena zvýšená kouřivost motoru?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, technické dotazy, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.11.2009 02:26,
Co se týče mých zkušeností se servisy, stalo se, že třeba po výměně ramene bápravy auto nešlo nastartovat. Po výměně převodovky rovněž. Stačí uvolněný kabel, prořízlá hadice, špatně nasazený konektor čidla. Zvlášt při výměně spojky, kdy se musí v motorovém prostoru dost hrabat je možnost zanedbání vysoká. Já bych prošel všechny kabely a hadice, vizualně je zkontroloval a až pak se vydal na diagnostiku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.11.2009 11:18, RE: konektory
david_b napisał:
Co se týče mých zkušeností se servisy, stalo se, že třeba po výměně ramene bápravy auto nešlo nastartovat. Po výměně převodovky rovněž. Stačí uvolněný kabel, prořízlá hadice, špatně nasazený konektor čidla. Zvlášt při výměně spojky, kdy se musí v motorovém prostoru dost hrabat je možnost zanedbání vysoká. Já bych prošel všechny kabely a hadice, vizualně je zkontroloval a až pak se vydal na diagnostiku.
Přesně to mě taky napadlo. Jestli ten mechanik byl nějaký lempl a živí se předraženou prací, tak nejpravděpodobnější je, že něco někde zapomněl zase zapojit.

Ještě k té ceně - nebylo to náhodou spojka i s dvouhmotovým setrvačníkem? Tedy pokud ho 1.8 TDCI má.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.11.2009 12:26, RE: konektory
Koloss napisał:
Přesně to mě taky napadlo. Jestli ten mechanik byl nějaký lempl a živí se předraženou prací, tak nejpravděpodobnější je, že něco někde zapomněl zase zapojit.

Ještě k té ceně - nebylo to náhodou spojka i s dvouhmotovým setrvačníkem? Tedy pokud ho 1.8 TDCI má.
Jasně, že Focus 1,8TDCi má dvouhmo´ták.

Já bych v případě tohoto problému začal mnohem jednodušeji a kouknul bych na filtry vzduch + nafta.
To často dělá divy.
Pokud má auto okolo 200tis km, pak bych zkontroloval vstřiky.
Dá se koupit i dost přípravků na čištění zanesených vstřikovačů, ale ty můžou rozpustit bordel jen částečně a ty cucky co tam zbydou to ucpou jednou provždy, takže opatrně...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.11.2009 13:15, ventil EGR
Častým problémem kouřivosti u naftových motorů je výše uvedený ventil EGR. Trpí zanášením karbonem a postupně je jeho činnost vyřazována z činnosti, ventil trvale nedovírá (nebo špatně) a spaliny, které přisává jsou většího objemu. Děje se nejčastěji v rozjezdu a popisovaném řazení. Jsou dně možnosti a) vyměnit - cca 8,5 tis. Kč, či za b) zaslepit. Obojí je ale dobré svěřit značkovému servisu. Toť jsou absolvované zkušenosti s Focusem, motor 1,8 TDCI.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.11.2009 13:24, cena opravy
Uváděna cena opravy - výměny spojky se zdá vysoká, ale pokud byl měněn rovněž setrvačník, pak výdělek za poměrně náročnou opravu je cca 2000,- Kč. Pán by se měl podívat na rozsah opravy a pak se k ceně vyjdřovat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.11.2009 16:35, RE: konektory
valec01 napisał:
Jasně, že Focus 1,8TDCi má dvouhmo´ták.

Já bych v případě tohoto problému začal mnohem jednodušeji a kouknul bych na filtry vzduch + nafta.
To často dělá divy.
Pokud má auto okolo 200tis km, pak bych zkontroloval vstřiky.
Dá se koupit i dost přípravků na čištění zanesených vstřikovačů, ale ty můžou rozpustit bordel jen částečně a ty cucky co tam zbydou to ucpou jednou provždy, takže opatrně...
Ano, samozřejmě že příčin může být obecně hodně, ale v souvislosti s takovým zásahem v motorovém prostoru, jako je výměna spojky, bych v první řadě prohlédl důkladně celý prostor, jestli tam nějaký drát prostě nekončí v luftě. To je práce třeba na půl hodiny a nic nestojí. Pak bych začal řešit dražší věci.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.11.2009 17:40, cena spojky
Podle mě byl měněný se spojkou i setrvák, schválně by mě zajímalo, proč se vlastně při pouhých 140 000 měnila spojka... V tom případě jde o velmi dobrou cenu. Pokud jde o kouřivost začal bych, jak už někdo psal, vizuální kontrolou, výměnou palivového filtru, diagnostikou apod. Pak bych přešel na dražší věci. Ale dle mého názoru to skončí vadnými vstřiky, čerpadlem, atd. jako obvykle... P.S. autor příspěvku (nemyslím majitele focusu) by měl trochu zapracovat na svém pravopisu ;o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.11.2009 09:36, RE: cena spojky
Paul napisał:
Podle mě byl měněný se spojkou i setrvák, schválně by mě zajímalo, proč se vlastně při pouhých 140 000 měnila spojka... V tom případě jde o velmi dobrou cenu. Pokud jde o kouřivost začal bych, jak už někdo psal, vizuální kontrolou, výměnou palivového filtru, diagnostikou apod. Pak bych přešel na dražší věci. Ale dle mého názoru to skončí vadnými vstřiky, čerpadlem, atd. jako obvykle... P.S. autor příspěvku (nemyslím majitele focusu) by měl trochu zapracovat na svém pravopisu ;o)
Spojka se du zku....t i za mnohem menší kilometrický proběh než je 140tkm
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.11.2009 12:37, odbornici na tipcars
Jiz jsem to nevydrzel a musel jsem se zaregistrovat. Co to tady placate za bludy? Ad vymena spojky - co treba vymena spojky vc. setrvacniku? To autora clanku nenapadlo? Ad kour - snad kazdeho laika napadne EGR, navic kdyz se jedna o FORD TDCI. Kdyz tomu nerozumite, tak se na to vy.......................
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.11.2009 16:32, Učebnicový přílkad,
že ekonomická životnost aut je někde kolem 150 tkm. Pak to obvykle jde zepředu na konec a hned zase zpátky. Pán by se měl smířit s tím, že teď už bude jezdit do servisu častěji, než dřív. Samozřejmě, životnost spojky záleží hlavně na té věci mezi sedadlem a volantem... Každopádně doporučuju zapátrat po kvalitním servise, nicméně jestli byla opravdu měněna spojka i setrvačník, pak je cena odpovídající.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.11.2009 18:25, Servis
Pokud jste z Prahy, muzu jen a jen doporucit autoservis 3H, ktery dela jen fordy. Maji vsechno co ma znackovy servis mit, ale je to nezavisly servis. Ceny prijatelne v ramci konkurence, ale hlavne jsou tam jen opravdu hodne dobri mechanici, nesnazi se jen meni za kazdou cenu, dodavaji v pripade potreby i druhovyrobu atd......sidli na Pankraci
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.