0
powrót
 

diskuze k tématu: kontrola komprese na válcích u staršího turbomotoru

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, typ vozidla, osobní, volná diskuze
troniq
ilość wystąpień3
data registracji24.03.2019
Niedziela 24.03.2019 10:43, kontrola komprese na válcích u staršího turbomotoru
Dobrý den,
chystám se obměnit vozový park v rodině. Dosud mám zkušenosti pouze s atmosférickými benzíny a vyhlídnuté vozy mají benzínové motory s turbem - jde o Volvo/Ford 2,5T 5V nebo Subaru 2,5T 4V - oba co tak vím jsou velmi spolehlivé, ale samozřejmě člověk neví co mají ve voze za sebou...
Několik lidí z okolí mi doporučovalo, když takový starší výkonnější turbo benzín, ať před koupí určitě nechám ověřit kompresi na válcích, zda není motor před KO.

Z toho vychází můj dotaz - řešil někdo podobné ověření funkčnosti motoru při koupi ojetiny? Jak ze soukromníkem tak s bazary?
Například vzít mechanika, odstrojit a změřit, nebo zajet do blízkého servisu a nechat změřit? Či po domluvě s prodávajícím, když je daleko (nebo jednáte s někým ze zahraničí), aby udělal v servise kontrolu, poslal fakturu a zprávu a vy poté přijedete pro vůz?

Nerad bych se spálil a řešit kontrolu až po koupi a potom se handrkovat s bývalým majitelem, že je motor před KO je špatné řešení...

Díky za všechny postřehy a zkušenosti, pokud někdo tímto procházel a takto ověřoval turbomotor...

Martin
reagować
capslock
ilość wystąpień354
data registracji28.07.2007
Wtorek 26.03.2019 09:56, RE: kontrola komprese na válcích u staršího turbomotoru
cytat:
reakce na: troniq, 24.03.2019 10:43 (Dobrý den,chystám se obměnit v ...)


S původním majitelem jsem se domluvil na předkupní prohlídce vozu v autorizáku, samotná kontrola komprese zabrala cca 15 minut (VW TSI).
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1232
data registracji08.09.2009
Wtorek 26.03.2019 15:09, RE: kontrola komprese na válcích u staršího turbomotoru
cytat:
reakce na: troniq, 24.03.2019 10:43 (Dobrý den,chystám se obměnit v ...)


POkud jde motor Subaru 2,5T turbo do kytek, tak zcela 100% ne kvůli tlakům. Jeho smrt nastává téměř vždy na zadřených ložiskách kliky resp. zkourcené hlavě/hlavách. Pokud nemáš nikoho, kdo ví, jak na Subaru, tak ruce pryč. Bohužel 2,5T trpí na tyto potíže. Když, tak radši staré 2,0T.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.