0
powrót
 

diskuze k tématu: Honda Civic Type-R: První turbo

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
Albi1
ilość wystąpień91
data registracji26.01.2009
Poniedziałek 25.01.2016 19:10, krása
už jsem ji viděl a je famózní
reagować
blicky
ilość wystąpień1
data registracji25.01.2016
Poniedziałek 25.01.2016 20:33, Technicke data
Zdarec.Jeste technicke udaje o novince by nevadily ....
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Poniedziałek 25.01.2016 22:06, Fuj
Fuj to je hnusný. Jak práce bláznivého tunera na LSD.
Normální člověk se v tom musí stydět jezdit, i když technicky je to skvost.
reagować
KoobaS
ilość wystąpień1008
data registracji23.04.2014
Wtorek 26.01.2016 09:15, RE: Fuj
PetrT napisał:
Fuj to je hnusný. Jak práce bláznivého tunera na LSD. Normální člověk se v tom musí stydět jezdit, i když technicky je to skvost.


No vidíš, a mě se třeba líbí a rozhodně bych se v něm nestyděl... Ale jo, uznávám, je to bláznivý, ujetý... Ale to u hothatche přece není na škodu.
reagować
driver111
ilość wystąpień528
data registracji13.03.2013
Wtorek 26.01.2016 09:45, RE: Fuj
KoobaS napisał:
PetrT napisał:
Fuj to je hnusný. Jak práce bláznivého tunera na LSD. Normální člověk se v tom musí stydět jezdit, i když technicky je to skvost.
No vidíš, a mě se třeba líbí a rozhodně bych se v něm nestyděl... Ale jo, uznávám, je to bláznivý, ujetý... Ale to u hothatche přece není na škodu.


Měl jsem jednu z prvních hond civic Ufo 1.8 sport 103 kW v republice jako služební. To auto byla bomba, podvozkově, motorově a první pohled byl zvláštní i ta palubka, ale člověk si zvykl, bylo to něco jiného než ta šeď tady co jezdí. Takže tyto nové modely jdou jen ve stopách té první a já si už zvykl a líbí se mi to. A tady ten dravec to musí být paráda.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Wtorek 26.01.2016 11:27, RE: Fuj
driver111 napisał:
KoobaS napisał:
PetrT napisał:
Fuj to je hnusný. Jak práce bláznivého tunera na LSD. Normální člověk se v tom musí stydět jezdit, i když technicky je to skvost.
No vidíš, a mě se třeba líbí a rozhodně bych se v něm nestyděl... Ale jo, uznávám, je to bláznivý, ujetý... Ale to u hothatche přece není na škodu.
Měl jsem jednu z prvních hond civic Ufo 1.8 sport 103 kW v republice jako služební. To auto byla bomba, podvozkově, motorově a první pohled byl zvláštní i ta palubka, ale člověk si zvykl, bylo to něco jiného než ta šeď tady co jezdí. Takže tyto nové modely jdou jen ve stopách té první a já si už zvykl a líbí se mi to. A tady ten dravec to musí být paráda.


Já nemyslel Civic jako celek, i když zejména uvnitř mi přijde dost přeplácaný. Myslel jsem tenhle konkrétní kus. Ty křídla, difuzory a další nesmysly co prakticky nemají vliv na jízdu mi přijdou dost infantilní. Pro mladého kluka možná ok, já se sice za starého nepovažuji ale vidět se v tom odrazem ve výloze cítil bych se jak blbec.
reagować
driver111
ilość wystąpień528
data registracji13.03.2013
Wtorek 26.01.2016 11:53, RE: Fuj
PetrT napisał:
driver111 napisał:
KoobaS napisał:
PetrT napisał:
Fuj to je hnusný. Jak práce bláznivého tunera na LSD. Normální člověk se v tom musí stydět jezdit, i když technicky je to skvost.
No vidíš, a mě se třeba líbí a rozhodně bych se v něm nestyděl... Ale jo, uznávám, je to bláznivý, ujetý... Ale to u hothatche přece není na škodu.
Měl jsem jednu z prvních hond civic Ufo 1.8 sport 103 kW v republice jako služební. To auto byla bomba, podvozkově, motorově a první pohled byl zvláštní i ta palubka, ale člověk si zvykl, bylo to něco jiného než ta šeď tady co jezdí. Takže tyto nové modely jdou jen ve stopách té první a já si už zvykl a líbí se mi to. A tady ten dravec to musí být paráda.
Já nemyslel Civic jako celek, i když zejména uvnitř mi přijde dost přeplácaný. Myslel jsem tenhle konkrétní kus. Ty křídla, difuzory a další nesmysly co prakticky nemají vliv na jízdu mi přijdou dost infantilní. Pro mladého kluka možná ok, já se sice za starého nepovažuji ale vidět se v tom odrazem ve výloze cítil bych se jak blbec.


Je fakt, že taky raději bych dal přednost méně nápadné variantě, ale celkově jsem myslel civica jako takového. Mě vadila ze začátku ta palubovka, ta byla v té době jak z jiné planety, ale zvykl jsem si. A civic se mi zaryl pod kůži.

reagować
AnderN
ilość wystąpień53
data registracji09.05.2007
Wtorek 26.01.2016 17:08, Co to je?
To je článek do Blesku? Chybí jakékoliv technické informace ... parametry motoru, rozměry, hmotnosti, dynamické parametry ... myslel jsem, že Tipcars se profiluje jako auto server.
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień535
data registracji16.11.2012
Środa 27.01.2016 10:18, RE: Co to je?
AnderN napisał:
To je článek do Blesku? Chybí jakékoliv technické informace ... parametry motoru, rozměry, hmotnosti, dynamické parametry ... myslel jsem, že Tipcars se profiluje jako auto server.



Dobrý den. Děkujeme za upozornění, požadavek na dodání technických parametrů byl předán autorovi článku.
reagować
rzr1911
ilość wystąpień13
data registracji05.02.2013
Środa 27.01.2016 18:50, Křídla a difuzory
Tvrdit, že křídla a difuzory jsou infantilní a k stejně nefunkční můžete tvrdit tak u Š120. To co je u běžného auta nefunkční a zbytečné bude u Civicu s 310k a omezovačem na 270km/h spíš nutnost. Podle zahraničních, většinou UK, serverů to do 270 stále jede a Type R zastaví až ten omezovač. Jo, křídla a difuzoty jsou divný, kola moc úzký, 4 koncovky jak z sídlištního tuzing shopu, ale stále je tam ten výkon a rychlost. To auto by údajně mělo podle japonskýho testovacího pilota jet přes 300... a to je hardcore.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Środa 27.01.2016 19:18, RE: Křídla a difuzory
rzr1911 napisał:
Tvrdit, že křídla a difuzory jsou infantilní a k stejně nefunkční můžete tvrdit tak u Š120. To co je u běžného auta nefunkční a zbytečné bude u Civicu s 310k a omezovačem na 270km/h spíš nutnost. Podle zahraničních, většinou UK, serverů to do 270 stále jede a Type R zastaví až ten omezovač. Jo, křídla a difuzoty jsou divný, kola moc úzký, 4 koncovky jak z sídlištního tuzing shopu, ale stále je tam ten výkon a rychlost. To auto by údajně mělo podle japonskýho testovacího pilota jet přes 300... a to je hardcore.


Golf R má omezovač na 250 a výkon velmi podobný. Přesto nemá vzadu žeklící prkno.
Tohle je prostě přehnaný, přeplácaný.
reagować
KoobaS
ilość wystąpień1008
data registracji23.04.2014
Cztwartek 28.01.2016 08:21, RE: Křídla a difuzory
PetrT napisał:
rzr1911 napisał:
Tvrdit, že křídla a difuzory jsou infantilní a k stejně nefunkční můžete tvrdit tak u Š120. To co je u běžného auta nefunkční a zbytečné bude u Civicu s 310k a omezovačem na 270km/h spíš nutnost. Podle zahraničních, většinou UK, serverů to do 270 stále jede a Type R zastaví až ten omezovač. Jo, křídla a difuzoty jsou divný, kola moc úzký, 4 koncovky jak z sídlištního tuzing shopu, ale stále je tam ten výkon a rychlost. To auto by údajně mělo podle japonskýho testovacího pilota jet přes 300... a to je hardcore.
Golf R má omezovač na 250 a výkon velmi podobný. Přesto nemá vzadu žeklící prkno. Tohle je prostě přehnaný, přeplácaný.


Je to prostě celý takový JDM culture... Jenže Golf R a Civic Type R podle mě moc srovnávat nemůžeš... Rko je čtyřkolka, Type R předohrab a přesto na severní smyčce ujel Rku o cca 25 vteřin...

V normálním provozu je to žehlící prkno a všechny prvky opravdu jenom pro parádu, na okruhu to rozdíl udělat může...
reagować
ctverak
ilość wystąpień255
data registracji01.08.2007
Cztwartek 28.01.2016 08:31, RE: Křídla a difuzory
PetrT napisał:
Golf R má omezovač na 250 a výkon velmi podobný. Přesto nemá vzadu žeklící prkno. Tohle je prostě přehnaný, přeplácaný.


Zcela jistě jsou všechny ty spojlery, křídlo a difuzor funkční, Honda snad dva roky ladila auto aby dostali CTR na vrchol hot hatchů což se myslím podařilo.
U Golfu je pro laika problém odlišit běžného golfa od GTI, což se u Civicu rozhodně nestane.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Cztwartek 28.01.2016 12:17, RE: Křídla a difuzory
ctverak napisał:
PetrT napisał:
Golf R má omezovač na 250 a výkon velmi podobný. Přesto nemá vzadu žeklící prkno. Tohle je prostě přehnaný, přeplácaný.
Zcela jistě jsou všechny ty spojlery, křídlo a difuzor funkční, Honda snad dva roky ladila auto aby dostali CTR na vrchol hot hatchů což se myslím podařilo.U Golfu je pro laika problém odlišit běžného golfa od GTI, což se u Civicu rozhodně nestane.


Jasně že je Golf R pomalejší než Type R. Je daleko těžší , ale i komfortnější. Je to jiný přístup. Golf by jistě šel vyladit, motor má ještě potenciál. Ale už by to nebyl Golf.
Civic byl vždy vděčným cílem podobných tuningů, takže to chápu. Cílová skupina je jasná. Mě to odrazuje. Víc se mi líbí nenápadná síla.

reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.