0
powrót
 

diskuze k tématu: Honda Prelude 2.2

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.06.2006 11:52, Chozé Borůvka
Prelude je prostě nádherná!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.06.2006 13:54, Prelude 5. gen
Tahle generace je ideální pro toho, kdo není závodník, ale chce sportovní auto. Je tam totiž oproti 4. gen sice více místa, ale zase prý nemá až tak vyladěný podvozek. Motor 2.2 (předpokládám V-TEC) je dobrá volba. Je potřeba ale počítat s tím, že ten nejlepší výkon dosáhnete v nejvyšších otáčkách. Ne každý rád vytáčí auto do omezovače. Tomu odpovídá i vyšší spotřeba oleje (je to normální, ale nesmí kouřit výfuk). Nesouhlasil bych s dostupností ND, je to bez problému. I v Honda servise vždy dají na výběr mezi originálním dílem a levnějším. Navíc se dá hodně věcí dovézt levně z USA. Bohužel jsem v 5. gen nikdy nejel, takže nemůžu se svou 4. gen srovnávat. Se 4. gen jsem spokojen i přesto, že každý z 5 předchozích majitelů ji pravděpodobně někde oťukal.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.06.2006 16:16, RE: Prelude 5. gen
Riccardo napisał:
Tahle generace je ideální pro toho, kdo není závodník, ale chce sportovní auto. Je tam totiž oproti 4. gen sice více místa, ale zase prý nemá až tak vyladěný podvozek. Motor 2.2 (předpokládám V-TEC) je dobrá volba. Je potřeba ale počítat s tím, že ten nejlepší výkon dosáhnete v nejvyšších otáčkách. Ne každý rád vytáčí auto do omezovače. Tomu odpovídá i vyšší spotřeba oleje (je to normální, ale nesmí kouřit výfuk). Nesouhlasil bych s dostupností ND, je to bez problému. I v Honda servise vždy dají...
Presne tak - motor je 2.2Vti a samotny V-tec, tedy promnenlive casovani ventilu, se spina az od cca 5500 ot./min. Nicmene vysledek potom stoji za to - od 5500 do 7500 ot./min je to euforie. Jen pro zajimavost - do Hondy civic se daval 1.6Vti s vykonem 160PS, ve slabsi verzi ma potom 1.6 vykon 125 koni...co dodat?!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.06.2006 17:03, RE: Prelude 5. gen
Dan napisał:
Presne tak - motor je 2.2Vti a samotny V-tec, tedy promnenlive casovani ventilu, se spina az od cca 5500 ot./min. Nicmene vysledek potom stoji za to - od 5500 do 7500 ot./min je to euforie. Jen pro zajimavost - do Hondy civic se daval 1.6Vti s vykonem 160PS, ve slabsi verzi ma potom 1.6 vykon 125 koni...co dodat?!
nebo taky 1,5 Vtec, kdy má výkon 84 kW, při normálním
(podle limitů) ježdění spotřeba kombinovaná 6,5 l na 100km ))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.06.2006 18:30, RE: Prelude 5. gen
Borik2 napisał:
nebo taky 1,5 Vtec, kdy má výkon 84 kW, při normálním
(podle limitů) ježdění spotřeba kombinovaná 6,5 l na 100km ))
a nebo taky 1,8 "vitek" co ma 124kW a spotřebu kolem sedmi. Užasný motory, neznam moc aut, co jim může konkurovat. Holt jjaponec az na zacatek
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.06.2006 18:32, RE: Prelude 5. gen
anonym napisał:
a nebo taky 1,8 "vitek" co ma 124kW a spotřebu kolem sedmi. Užasný motory, neznam moc aut, co jim může konkurovat. Holt jjaponec az na zacatek
jenom dodam,ze motory,o kterych jsem psal jsou z roku 89-95 :o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 18.06.2006 10:06, nej japonec
jedinej japonec na úrovni, jak jízdní vlastnosti, tak design.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 18.06.2006 21:38, Honda
Motory a technika na špičkové úrovni, ale nedej bože, aby se na tom něco pokazilo nebo odešlo. To je potom hodně drahá záležitost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.06.2006 12:21, RE: Honda
Jiřik napisał:
Motory a technika na špičkové úrovni, ale nedej bože, aby se na tom něco pokazilo nebo odešlo. To je potom hodně drahá záležitost.
...to je relativní :o)
Proti Škodě 105 je to drahy ale levnější než na MB S 500....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.06.2006 13:37, RE: nej japonec
H napisał:
jedinej japonec na úrovni, jak jízdní vlastnosti, tak design.
Předpokládám, že o něčem jako LEXUS nebo NISSAN Z350 jsi asi nikdy neslyšel, že? :))))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.06.2006 11:16, RE: Prelude 5. gen
Dan napisał:
Presne tak - motor je 2.2Vti a samotny V-tec, tedy promnenlive casovani ventilu, se spina az od cca 5500 ot./min. Nicmene vysledek potom stoji za to - od 5500 do 7500 ot./min je to euforie. Jen pro zajimavost - do Hondy civic se daval 1.6Vti s vykonem 160PS, ve slabsi verzi ma potom 1.6 vykon 125 koni...co dodat?!
Přidám, že druhá fáze VTEC spíná v 5.200 otáček a omezovač zasahuje až za začátkem červeného pole v cca 7.800. Mírná spotřeba oleje je skutečně normální - větší čtyřválce od Hondy nejsou schválně sestaveny tak "natěsno" - kvůli chuti do otáček přesahujících 6 - 7.000. Jinak super auto a díky objemu i v nižších otáčkách velmi dynamické a pružné (to je největší rozdíl oproti Civicům třeba se zmiňovaným motorem 1,6 VTi/160 PS).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 15.07.2006 02:34,
Prelude je nadherná taky v překladu tzn. sen :))) Škoda, že honda nic takového designově nevyrabí včetně crx. Jo a v kupé civicu 1.6VTi 160PS při váze cca 900Kg ehm je to bomba. A třeba BMW už jen svojí velikostí a žravostí benzínu mě nepřekvapí. Zkrátka na sprinty a vyblbnutí je skvělá volba kvalitní mrnávý a mrštný japončík :))))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.08.2006 23:04, RE: Prelude 5. gen
Riccardo napisał:
Tahle generace je ideální pro toho, kdo není závodník, ale chce sportovní auto. Je tam totiž oproti 4. gen sice více místa, ale zase prý nemá až tak vyladěný podvozek. Motor 2.2 (předpokládám V-TEC) je dobrá volba. Je potřeba ale počítat s tím, že ten nejlepší výkon dosáhnete v nejvyšších otáčkách. Ne každý rád vytáčí auto do omezovače. Tomu odpovídá i vyšší spotřeba oleje (je to normální, ale nesmí kouřit výfuk). Nesouhlasil bych s dostupností ND, je to bez problému. I v Honda servise vždy dají...
No Prelude je super stroj. Motor 2,2 je celkem odolný. je to mnohem lepší volba než 2,3, který je slabší (160 koní) a hlavně má poddimenzováný mazací systém, tudíž se poměrně často a rychle ,,vylágruje". jinak mírná spotřeba oleje je u vysokootáčkových motorů normální. Zvláštní je, že u některých motorů od Hondy je naprosto minimální a někde je potřeba dolévat. Jinou zvláštností motorů se systémem VTEC je, že při nízké teplotě motoru se sami brání vytáčení.To je z důvodu toho, že jeden ze snímačů na jejichýž základě dojde k přenastavení rozvodů ( a zapojení třetí vačky na dvojici ventilů) jsnímá teplotu chladicí kapaliny. to je myslím ideální zbran na pubertální závodníky, kteří často věcí neznalý motory vytáčí hned po nastartování a tím odrovnají řadu skvělý sportovně laděných motorů.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.