0
powrót
 

diskuze k tématu: Ideální vůz pro tahání přívěsů s koňmi

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit
smazaný uživatel
ilość wystąpień1
data registracji21.02.2016
Niedziela 21.02.2016 01:40, Ideální vůz pro tahání přívěsů s koňmi
Zdravim Vás,



Potřebuji poradit. V současné době se mi rozrůstá stádo koní a už mi nebudou stačit provozní služby lidi okolo mě a tak dojde i na mě.



Hledám ideální vůz pro tahání přívěsů s koňmi. Plně naložený přívěs bude mít kolem 2 - 2,5 tuny.

Cesty nebudou pouze kolem komína, ale různě dlouhé po republice na závody a výstavy.

V současné době jezdím v koncernovem autě. Ale nebráním se rozumnému konkurentu

Cenově dostupné. Např: do 200 tis

Děkuji za radu.



Rudolf

reagować
nahlásit
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Poniedziałek 22.02.2016 09:53, koně
Nejlepší bude mrknout na nějakých závodech co lidi nejvíc používají. Já tam viděl hodně Pajero Sport, to je levný offroad ale ta 2,5TD je strašně slabá. Utáhne to, ale nerada. V6 v plynu bude ideal. Najít nesežranou dá práci.
Dobře by mohl posloužit i nějaký ten velký pickup - L200, Navara nebo nějaký US.
Měl jsem Chevrolet Trailblazer. V US je to malé SUV, ale má to normální rám jak klasický terenák a poctivé železo na čtyřkolce. Za 160t byl i s plynem a jezdil za cca. 13-17l plynu. Automat.

Kamarád na koně používá X-Trail 2,2d a je spokojený, před tím tahal za Sharanem, ale potřeboval čtyřkolku.
Velké offroady jako LC nebo Patrol mají už velmi drahý provoz oproti SUV.

Jinak ve SM byl článek o profíkovi co se na přepravu koní specializoval, tahal po celé Evropě. Kupoval - vždy roční Tuareg a po roce ho zase vyměnil. Tvrdil že nic lepšího nezná - Tuareg je z těch luxusních SUV určitě nejodolnější a schopný i v terénu.Na to ale 200t nestačí samozřejmě.

Jinak já tahám celkem velkou lod a větroně za Multivanem s haldexem a ještě se nestalo že bych někam nevyjel.
reagować
nahlásit
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Poniedziałek 22.02.2016 17:40, KIA Sorento
Kia Sorento první generace. Má rámový podvozek, v nejsilnějším dieselu je spolehlivá (i když má jen 4válec) a na kouli má 3 tuny s manuálem a 3,5 tuny s automatem. Za 200000 v pohodě.
reagować
nahlásit
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Poniedziałek 22.02.2016 18:05, RE: KIA Sorento
brin napisał:
Kia Sorento první generace. Má rámový podvozek, v nejsilnějším dieselu je spolehlivá (i když má jen 4válec) a na kouli má 3 tuny s manuálem a 3,5 tuny s automatem. Za 200000 v pohodě.


V Sorentu je jiný diesel než v Sanfa Fe? Protože ten v Hyundai je velmi problémový, podobně jako v H1.
reagować
nahlásit
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Poniedziałek 22.02.2016 18:51, UAZ 469
Nemohl by být UAZ 469,utáhne nečekaně hodně.Viděl jsem ,jak roztáhl i otečko.
reagować
nahlásit
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Poniedziałek 22.02.2016 20:49, Sorento
No jelikož Sorento mělo 2,5 CRDi, ideálně 125 kW, tak je opravdu jiný než v Santa Fe, které mělo 2,2 CRDi. Jak říkám, nejsilnější verze 2,5 CRDi je nejspolehlivější, ideálně s manuálem (a jako bonus je i solidní výbava).
reagować
nahlásit
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Wtorek 23.02.2016 09:56, RE: Sorento
brin napisał:
No jelikož Sorento mělo 2,5 CRDi, ideálně 125 kW, tak je opravdu jiný než v Santa Fe, které mělo 2,2 CRDi. Jak říkám, nejsilnější verze 2,5 CRDi je nejspolehlivější, ideálně s manuálem (a jako bonus je i solidní výbava).


Sorento je hezké auto, ale v nějakém testu jsem četl o odcházející slabé spojce a právě doporučovali spíš automat. Jak by se ale tvářil na přivěs s koněm netuším, ne každý tahání zvládá.
Každopádně Sorento by mohlo být zajímavé i s V6.
reagować
nahlásit
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Wtorek 23.02.2016 10:05, Benzín
Benzín je 3,3 V6, ale nic o něm nevím, je jich k dispozici hodně málo. A ta slabá spojka byla u starších verzí před faceliftem, mám dojem že do 2004.
reagować
nahlásit
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Wtorek 23.02.2016 12:20, RE: Benzín
brin napisał:
Benzín je 3,3 V6, ale nic o něm nevím, je jich k dispozici hodně málo. A ta slabá spojka byla u starších verzí před faceliftem, mám dojem že do 2004.


Neni tam spíš 3,5L z Opriuse?
reagować
nahlásit
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Wtorek 23.02.2016 14:25, Záleží na verzi
V těch starších před faceliftem byla 3,5, které se odíraly palce na vačkové hřídeli, obecně hlavně kvůli evropskému servisu, který nerespektoval amerických 10000 km a dost. Po faceliftu přišel 3,3, který byl spolehlivější a výkonnější, ale v podstatě není k dostání.
reagować
nahlásit
Lach
ilość wystąpień1
data registracji23.02.2016
Środa 24.02.2016 04:19, Koně
Mohu doporučit Nissan Terrano II. Zkušenosti vesměs kladné. Kvůli rychlosti a pohodlí jsem přešel na BMW X 5. Ten je ale mimo finanční hranici.
reagować
nahlásit
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Cztwartek 25.02.2016 11:32, RE: Ideální vůz pro tahání přívěsů s koňmi
nepřihlášený uživatel napisał:
Zdravim Vás,Potřebuji poradit. V současné době se mi rozrůstá stádo koní a už mi nebudou stačit provozní služby lidi okolo mě a tak dojde i na mě.Hledám ideální vůz pro tahání přívěsů s koňmi. Plně naložený přívěs bude mít kolem 2 - 2,5 tuny. Cesty nebudou pouze kolem komína, ale různě dlouhé po republice na závody a výstavy.V současné době jezdím v koncernovem autě. Ale nebráním se rozumnému konkurentu Cenově dostupné. Např: do 200 tisDěkuji za radu.Rudolf


Vzhledem k omezenému rozpočtu nebude jednoduché sehnat něco, co úkol zvládne a samo nebude na hranici životnosti. Co vím, tak tyhle koňské přívěsy se dávaly za Audi A6, Allroad, Q7 nebo VW Touareg, vše s 3,0 TDI a tiptronicem a auta to zvládala. Samozřejmě kolem 300 000 si řekly o velký servis (obvykle rozvody, vstřiky, vířivé klapky v sání, něco na převodovce...), vše v řádu desítek tisíc. Za ty peníze ale nebudou nic moc (spíš nic než moc) Jestli by stačilo auto do cca 2100 kg, můžu doporučit Š. Yeti 2,0 TDI 4x4, klidně i s DSG (pokud je doložitelný servis s výměnami oleje v převodovce). Každopádně to bude chtít si připlatit, cca 50 000 Kč...
reagować
nahlásit
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Cztwartek 25.02.2016 15:04, RE: Koně
Lach napisał:
Mohu doporučit Nissan Terrano II. Zkušenosti vesměs kladné. Kvůli rychlosti a pohodlí jsem přešel na BMW X 5. Ten je ale mimo finanční hranici.


Teranno II bych rozhodně nikomu nedoporučil. Tedy dnes už ne. S výborným 2,7TD bude 90% z nich totálně zrezlá. Díry v kufru jsou běžné a ani rám už většinou zachránit nejde. Novější už tolik nereznou, ale motor 3,0Di je kasička, často i nejezdící. Velmi nepovedený motor.

Mimochodem, viděl jsem včera feldu co neprošla STK kvůli chyceným lemům zadních blatníků. Dříve to v klidu prošlo, ted mají na STK asi stažené půlky tak vrací vše co by mohl být problém. Takže staří japonci, Fordy a Opel budou mít dost problémy, minimálně než se to zas uklidní.
reagować
nahlásit
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Cztwartek 25.02.2016 15:07, RE: Ideální vůz pro tahání přívěsů s koňmi
Paul napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
Zdravim Vás,Potřebuji poradit. V současné době se mi rozrůstá stádo koní a už mi nebudou stačit provozní služby lidi okolo mě a tak dojde i na mě.Hledám ideální vůz pro tahání přívěsů s koňmi. Plně naložený přívěs bude mít kolem 2 - 2,5 tuny. Cesty nebudou pouze kolem komína, ale různě dlouhé po republice na závody a výstavy.V současné době jezdím v koncernovem autě. Ale nebráním se rozumnému konkurentu Cenově dostupné. Např: do 200 tisDěkuji za radu.Rudolf
Vzhledem k omezenému rozpočtu nebude jednoduché sehnat něco, co úkol zvládne a samo nebude na hranici životnosti. Co vím, tak tyhle koňské přívěsy se dávaly za Audi A6, Allroad, Q7 nebo VW Touareg, vše s 3,0 TDI a tiptronicem a auta to zvládala. Samozřejmě kolem 300 000 si řekly o velký servis (obvykle rozvody, vstřiky, vířivé klapky v sání, něco na převodovce...), vše v řádu desítek tisíc. Za ty peníze ale nebudou nic moc (spíš nic než moc) Jestli by stačilo auto do cca 2100 kg, můžu doporučit Š. Yeti 2,0 TDI 4x4, klidně i s DSG (pokud je doložitelný servis s výměnami oleje v převodovce). Každopádně to bude chtít si připlatit, cca 50 000 Kč...



Yeti je dobrý auto, zvlášt s dvoulitrem, ale haldex by asi s těžkým přívěsem moc nepomohl na mokré louce. Ze stejných důvodů je jako tažné auto vidět minimálně i XC70/90.

reagować
nahlásit


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.