0
powrót
 

diskuze k tématu: spolehlivost motoru 2,7d Jaguar S-Type

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, automobilky, ostatní, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.10.2015 15:42, spolehlivost motoru 2,7d Jaguar S-Type
Dobrý den, nikde jsem nenašel odbornou recenzi na motor 2,7d v kombinaci s manuální převodovkou u vozu Jaguar S-Type a proto se obracím na Vás s prosbou, zda mi můžete tento motor doporučit či rozmluvit. Díky moc za odpověď. Martin Krška.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Wtorek 13.10.2015 19:13, RE: spolehlivost motoru 2,7d Jaguar S-Type
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den, nikde jsem nenašel odbornou recenzi na motor 2,7d v kombinaci s manuální převodovkou u vozu Jaguar S-Type a proto se obracím na Vás s prosbou, zda mi můžete tento motor doporučit či rozmluvit. Díky moc za odpověď. Martin Krška.


Nekde jsem cetl cituji "tento motor dokazal kompletne znicit povest Land Roveru Discovery".
Konec citatu:)

reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Wtorek 13.10.2015 19:41, RE: spolehlivost motoru 2,7d Jaguar S-Type
Reno napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den, nikde jsem nenašel odbornou recenzi na motor 2,7d v kombinaci s manuální převodovkou u vozu Jaguar S-Type a proto se obracím na Vás s prosbou, zda mi můžete tento motor doporučit či rozmluvit. Díky moc za odpověď. Martin Krška.
Nekde jsem cetl cituji "tento motor dokazal kompletne znicit povest Land Roveru Discovery".Konec citatu:)


To je pravda. Jinak je Disco výborné auto a s V8 nemá chybu.
V LR Disco měl tento motor jen jedno turbo, což může vypadat že to LR podělal sám. Jenže ten motor se sere mechanicky, praská klika, zadírá se, blok... takže je asi jedno co na něj kdo navěsí.
V Discu ovšem jel na hranici možností, v menších autech ( C5 ) to může být lepší.
Jag S-Type je už sám o sobě risk, zvyšovat to tímto PSA motorem neni důvod.
reagować
Fantozzi
ilość wystąpień6
data registracji14.10.2015
Środa 14.10.2015 14:36, Jaguar S type 2,7d manuál
Borci dík za info, podívám se ještě jak to bylo u LR a jiných aut, nejsem tak zběhlej v tom, ve kterých autech tento motor byl. Pokud by Vás ještě něco napadlo, dejte zprávu. S type je tak trochu moje srdcovka a nekupoval bych auto, na který bych neměl, pokud by to bylo v rozumné míře (ale kolik to je, že?), tak i opravy bych skousnul. Najezdím za rok prd, tak bych si ho nechal na důchod (za cca 28let ). Martin.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Środa 14.10.2015 16:24, RE: Jaguar S type 2,7d manuál
Fantozzi napisał:
Borci dík za info, podívám se ještě jak to bylo u LR a jiných aut, nejsem tak zběhlej v tom, ve kterých autech tento motor byl. Pokud by Vás ještě něco napadlo, dejte zprávu. S type je tak trochu moje srdcovka a nekupoval bych auto, na který bych neměl, pokud by to bylo v rozumné míře (ale kolik to je, že?), tak i opravy bych skousnul. Najezdím za rok prd, tak bych si ho nechal na důchod (za cca 28let ). Martin.


Jestli najezdíš prd kup si Jaga s motorem, tedy V8 4,2 a třeba i s kompresorem at to stojí za to.
Nafta je tam jen k zlosti.
reagować
Fantozzi
ilość wystąpień6
data registracji14.10.2015
Środa 14.10.2015 20:15, Jaguar S type 2,7d
Vím o tom, o 4,2 jsem toho našel víc a obecně chvála, ale mám trochu obavu z té spotřeby, asi by mě netěšilo, že to žere 15 litrů, jsem asi šetřílek, každopádně dík za názor.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Cztwartek 15.10.2015 00:05, RE:
Dobrý den. Tento motor původem od PSA není z hlediska spolehlivosti přiliš dobrou volbou. Jeho mechanický základ je poddimenzovaný a nezřídka dochází k vážným závadám, jako například prasklý klikový hřídel. O mnoho lepší volbou je například benzínový osmiválec.
reagować
Schumi/nick
ilość wystąpień50
data registracji08.08.2014
Cztwartek 15.10.2015 06:13, Jaguar 2,7 diesel?
Jestli se považuješ za setrilka,což asi jsi,tak zapomen na Jaguara a koukej po nejnovější,nejmenší ropě,třeba 1.4 Tdi,Hdi.....
reagować
Fantozzi
ilość wystąpień6
data registracji14.10.2015
Cztwartek 15.10.2015 09:24, Jaguar S type 2,7d
Díky Tipcarsu za srozumitelnou odpověď.
reagować
Fantozzi
ilość wystąpień6
data registracji14.10.2015
Cztwartek 15.10.2015 09:29, RE: Jaguar 2,7 diesel?
Schumi/nick napisał:
Jestli se považuješ za setrilka,což asi jsi,tak zapomen na Jaguara a koukej po nejnovější,nejmenší ropě,třeba 1.4 Tdi,Hdi.....


Výbornej nápad, ale není to zbytečně velkej obsah, každopádně zkusím vymyslet, jak ho dostat do estajpu, v Německu vím o jednou s vadným motorem, ale dík, takto jsem si tu diskuzi představoval. Martin.
reagować
Schumi/nick
ilość wystąpień50
data registracji08.08.2014
Cztwartek 15.10.2015 09:41, Jaguar 2.7 d
ne sorry,omlouvam se,ted vazne:jestli fakt chces Jagose,coz chapu,ja mam auto taky hlavne pro radost,a jezdis houby,tak bych fakt sel do benzinu,z principu,radosti a hlavne pro klid,viz odbor.recenze a odkazy vys,nafta nejede,smrdi atd a hlavne je to sypak,budes akorat nastvany.Rozdil mezi naklady na benzin-nafta a potencionalni opravou nafty pri Tvem najezdu nebetycny,proti nafte!S podravem a hodne stesti!
reagować
Fantozzi
ilość wystąpień6
data registracji14.10.2015
Cztwartek 15.10.2015 12:43, RE: Jaguar 2.7 d
Schumi/nick napisał:
ne sorry,omlouvam se,ted vazne:jestli fakt chces Jagose,coz chapu,ja mam auto taky hlavne pro radost,a jezdis houby,tak bych fakt sel do benzinu,z principu,radosti a hlavne pro klid,viz odbor.recenze a odkazy vys,nafta nejede,smrdi atd a hlavne je to sypak,budes akorat nastvany.Rozdil mezi naklady na benzin-nafta a potencionalni opravou nafty pri Tvem najezdu nebetycny,proti nafte!S podravem a hodne stesti!


V pohodě, bral jsem to fakt jako povedenej vtip, ale všechny odpovědi mi otevřely oči a pokud by to rozhodnutí někdy mělo padnout, tak bych opravdu uvažoval spíš o 4,2 V8 jenže je to jen automat a to opravdu 100% nechci, rád kvedlám. Ono by to totiž bylo auto pro manželku, teď jezdí Volvo S60 2,4D5 2005 Summum, manuál, taky ráda řadí , máme ho už 8 let, najeto celkem 160tis, celou dobu bez sebemenší opravy (opravdu, nekecám) mimo brzd, tyčky stabilizátoru a ostatních běžných oprav, vlastně mě v dohledné době čekají tlumiče, bohužel mám v autě FOUR-C a tlumiče něco stojí, ale to mi moc nevadí. Chtěl jsem sobě i jí udělat radost, ale ona stejně S60 nedá, tak by to bylo doma zatím takový plonk auto, (já mám totiž svoje) a časem bych S60 nenápadně prodal. Třeba by si toho nevšimla, že?! Zatím asi vychladnu a uvidím. Dík a měj se, Martin.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.