0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaký malý vůz do práce při ročním nájezdu 30 tis. km?

kategorie zaszeregowania tematu: automobilky, německá vozidla, japonská vozidla
RadekŠ
ilość wystąpień1
data registracji25.07.2017
Wtorek 25.07.2017 18:20, Jaký malý vůz do práce při ročním nájezdu 30 tis. km?
Dobrý den,

rád bych zakoupil ojetý úsporný vůz na cesty do práce. Jedna cesta tam i zpět 150km. Týdně tak 4 krát, tedy kolem 30tis ročně. Myslel jsem na motor 1,9 77Kw potažmo Golf 5 (Golf+) a nebo motoru 1,4 D-4D (2,0 D-4D) a Toyota Auris. Popřípadě benzínový motor Toyoty 1.33 Dual VVT-i. Poradíte mi jakou motorizaci vybrat na ujeté kilometry za rok? Případně jiný vůz? Nejde mi samozřejmě pouze o spotřebu, ale i o spolehlivost a finanční náročnost při opravách. Jsem ochoten zaplatit za vůz něco kolem150tis. Běžně se tyto dva vozy v této hodnotě prodávají s natočeným tachometrem 150 až 250 tisíc. Proto nevím jak se rozhodnout. Jaký motor co vydrží, kolik najeto, jak starý atd...

Děkuji moc.
Radek Š.
reagować
stréc od piva
ilość wystąpień652
data registracji23.11.2007
Środa 26.07.2017 19:48, RE: Jaký malý vůz do práce při ročním nájezdu 30 tis. km?
RadekŠ napisał:
Dobrý den,rád bych zakoupil ojetý úsporný vůz na cesty do práce. Jedna cesta tam i zpět 150km. Týdně tak 4 krát, tedy kolem 30tis ročně. Myslel jsem na motor 1,9 77Kw potažmo Golf 5 (Golf+) a nebo motoru 1,4 D-4D (2,0 D-4D) a Toyota Auris. Popřípadě benzínový motor Toyoty 1.33 Dual VVT-i. Poradíte mi jakou motorizaci vybrat na ujeté kilometry za rok? Případně jiný vůz? Nejde mi samozřejmě pouze o spotřebu, ale i o spolehlivost a finanční náročnost při opravách. Jsem ochoten zaplatit za vůz něco kolem150tis. Běžně se tyto dva vozy v této hodnotě prodávají s natočeným tachometrem 150 až 250 tisíc. Proto nevím jak se rozhodnout. Jaký motor co vydrží, kolik najeto, jak starý atd...Děkuji moc. Radek Š.


než riskovat stoučené bourané apod. tak bych vzhledem k nájezdu volil nové či roční.U Toyoty byste moh kouknout již přímo na hybridního aurise sportinga...za 490 000 kč kde se ty cestovní náklady velmi rychlez ačnou vracet..otázkou je např.životnost baterie,pokrytí dobíjecími stanicemi...ale jinak cesta budoucnosti :)
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Środa 26.07.2017 21:48, RE: Jaký malý vůz do práce při ročním nájezdu 30 tis. km?
RadekŠ napisał:
Dobrý den,rád bych zakoupil ojetý úsporný vůz na cesty do práce. Jedna cesta tam i zpět 150km. Týdně tak 4 krát, tedy kolem 30tis ročně. Myslel jsem na motor 1,9 77Kw potažmo Golf 5 (Golf+) a nebo motoru 1,4 D-4D (2,0 D-4D) a Toyota Auris. Popřípadě benzínový motor Toyoty 1.33 Dual VVT-i. Poradíte mi jakou motorizaci vybrat na ujeté kilometry za rok? Případně jiný vůz? Nejde mi samozřejmě pouze o spotřebu, ale i o spolehlivost a finanční náročnost při opravách. Jsem ochoten zaplatit za vůz něco kolem150tis. Běžně se tyto dva vozy v této hodnotě prodávají s natočeným tachometrem 150 až 250 tisíc. Proto nevím jak se rozhodnout. Jaký motor co vydrží, kolik najeto, jak starý atd...Děkuji moc. Radek Š.


Ahoj za mě jednoznačně ten Golf V 1.9 TDI. Máš docela velký nájezd a potřebuješ nejen nízkou spotřebu, ale i dobré sedačky, řazení, brzdy i řízení a to Golf V splňuje na max. Klidně může být i Jetta, která má navíc velký kufr, byť se otevírá jako sedan.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Cztwartek 27.07.2017 09:03, výběr vozu
Osobně bych na tento nájezd zakoupil nový vůz s tovární zástavbou Lpg,Vůbec by mi nevadila Dacia Sandero,nebo Fiat Tipo.Ceny LPG jsou již delší dobu velmi příznivé a není problém jezdit za skutečnou 1 kč/km.
reagować
peterson75
ilość wystąpień18
data registracji07.03.2013
Cztwartek 27.07.2017 14:26, RE: Jaký malý vůz do práce při ročním nájezdu 30 tis. km?
RadekŠ napisał:
Dobrý den,rád bych zakoupil ojetý úsporný vůz na cesty do práce. Jedna cesta tam i zpět 150km. Týdně tak 4 krát, tedy kolem 30tis ročně. Myslel jsem na motor 1,9 77Kw potažmo Golf 5 (Golf+) a nebo motoru 1,4 D-4D (2,0 D-4D) a Toyota Auris. Popřípadě benzínový motor Toyoty 1.33 Dual VVT-i. Poradíte mi jakou motorizaci vybrat na ujeté kilometry za rok? Případně jiný vůz? Nejde mi samozřejmě pouze o spotřebu, ale i o spolehlivost a finanční náročnost při opravách. Jsem ochoten zaplatit za vůz něco kolem150tis. Běžně se tyto dva vozy v této hodnotě prodávají s natočeným tachometrem 150 až 250 tisíc. Proto nevím jak se rozhodnout. Jaký motor co vydrží, kolik najeto, jak starý atd...Děkuji moc. Radek Š.



motor 1.4 D-4D jsem měl v Corolle r.v. 2007, auto bylo kupováno nové. Najel jsem s ním cca 140.000 km, naprostá spokojenost. Aktuálně má najeto cca 160.000 km posledních 20.000 km manželka).
Motor 1,9 TDI mám ve služební Octavii najeto 0-250.000 km
Ve srovnání motorů, je ten v Toyotě jednoznačně kultivovanější a má točivější charakteristiku podobnou benzínovému motoru. Přísun výkonu je plynulejší.Většina lidí co jsem vezl ani nepoznala, že se jedná o naftový motor. Za to v Octavii si ho nespletete.
Pokud jedu v autě sám, tak pocitově není ve výkonu těchto dvou motorů moc velký rozdíl. Se zvyšujícím se zatížení se rozdíly logicky začnou zvětšovat.
Co se týká spotřeby: TDI - za těch 250.000 km podle dotankování průměr 5,6 (zhruba stejný poměr město, okresky, dálnice), okresky se dají s hodně lehkou nohou něco málo pod 5, dálnice přes 6 l/100 km. Rozdíl ve spotřebě při klidné jízdě a když tomu šlapete na krk, není moc velký.
U Toyoty jsem měl dlouhodobou spotřebu podle dotankování 5,3 l/100 km. Rozptyl je tam trochu větší, na dlouhou vzdálenost s lehkou nohou se dá ke 4 litrům, město - dálnice 6 l/100 km.
Spolehlivost, servis: 1.4.D-4D - porucha žádná, výměny oleje po 15000 km. Olej nemusím doplňovat. Startuje a pocitově jede pořád stejně. 1.9 TDI porucha v regulaci turba - vyměněna hadička podtlaku - účtována jenom diagnostika. Do výměny po 15000 km doplňuji 0,5 - 1l oleje.
U motoru Toyota je řetěz, 1.9 se mění se řemen po 120.000 km. Co se týká spolehlivosti nemůžu nadávat ani na jednu značku. Osobně bych dal přednost Toyotě.
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.