Tím v 90. letech asi myslela Feldu, pokud ano, tak to byl docela dobrej výkon
jo a asi před 11ti lety jsem poznal blázna co jel do Řecka stodvacítkou. Škodovkou, ne rychlostí. ale to je šílenost jen dnešníma očima, děda jezdil Bulharsko tisícovkou a přes rumunské Alpy a v klidu si po cestě střihnul výměnu těsnění pod hlavou, měl v motorovém prostoru dvě cívky-kdyby jedna odešla tak jen přepojit a jede se dál... pod zadními sedáky náhradní startér, rozdělovač, altík, řemeny... dokonce měl doma i ´´kolébku´´ aby si mohl sám natírat spodek bez montážní jámy... jiná doba, nevím jestli bohužel nebo bohudík.
Tím v 90. letech asi myslela Feldu, pokud ano, tak to byl docela dobrej výkon
jo a asi před 11ti lety jsem poznal blázna co jel do Řecka stodvacítkou. Škodovkou, ne rychlostí. ale to je šílenost jen dnešníma očima, děda jezdil Bulharsko tisícovkou a přes rumunské Alpy a v klidu si po cestě střihnul výměnu těsnění pod hlavou, měl v motorovém prostoru dvě cívky-kdyby jedna odešla tak jen přepojit a jede se dál... pod zadními sedáky náhradní startér, rozdělovač, altík, řemeny... dokonce měl doma i ´´kolébku´´ aby si mohl sám natírat spodek bez montážní jámy... jiná doba, nevím jestli bohužel nebo bohudík.
. Mě práce s Tlumexem a Resistinem bavila, to jo. Když na nějaký auto ale kolébka nebyla, to byl člověk krásně zas.anej
Tím v 90. letech asi myslela Feldu, pokud ano, tak to byl docela dobrej výkon
jo a asi před 11ti lety jsem poznal blázna co jel do Řecka stodvacítkou. Škodovkou, ne rychlostí. ale to je šílenost jen dnešníma očima, děda jezdil Bulharsko tisícovkou a přes rumunské Alpy a v klidu si po cestě střihnul výměnu těsnění pod hlavou, měl v motorovém prostoru dvě cívky-kdyby jedna odešla tak jen přepojit a jede se dál... pod zadními sedáky náhradní startér, rozdělovač, altík, řemeny... dokonce měl doma i ´´kolébku´´ aby si mohl sám natírat spodek bez montážní jámy... jiná doba, nevím jestli bohužel nebo bohudík.
. Mě práce s Tlumexem a Resistinem bavila, to jo. Když na nějaký auto ale kolébka nebyla, to byl člověk krásně zas.anej
Tím v 90. letech asi myslela Feldu, pokud ano, tak to byl docela dobrej výkon
jo a asi před 11ti lety jsem poznal blázna co jel do Řecka stodvacítkou. Škodovkou, ne rychlostí. ale to je šílenost jen dnešníma očima, děda jezdil Bulharsko tisícovkou a přes rumunské Alpy a v klidu si po cestě střihnul výměnu těsnění pod hlavou, měl v motorovém prostoru dvě cívky-kdyby jedna odešla tak jen přepojit a jede se dál... pod zadními sedáky náhradní startér, rozdělovač, altík, řemeny... dokonce měl doma i ´´kolébku´´ aby si mohl sám natírat spodek bez montážní jámy... jiná doba, nevím jestli bohužel nebo bohudík.
. Mě práce s Tlumexem a Resistinem bavila, to jo. Když na nějaký auto ale kolébka nebyla, to byl člověk krásně zas.anej