0
powrót
 

diskuze k tématu: Kdo chce levný diesel, má poslední šanci

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.01.2007 11:40, Nafte odzvonilo
Nafta uz neni levnejsi nez benzin a jinak vsechny jeji nevyhody zustaly...a nyni jak to vypada, uz nebude vubec duvod naftu kupovat vubec, snad jen kvuli mensi spotrebe nejakeho toho litriku, ale vzhledem k nakladnejsi udrzbe a ted zrejme jeste nakladnejsi a vyssi cene, ktera jeste navysi aspon o 30tis. uz ne ted duvod fakt nebude
reagować
nahlásit
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.01.2007 14:01, RE: Nafte odzvonilo
Jarin napisał:
Nafta uz neni levnejsi nez benzin a jinak vsechny jeji nevyhody zustaly...a nyni jak to vypada, uz nebude vubec duvod naftu kupovat vubec, snad jen kvuli mensi spotrebe nejakeho toho litriku, ale vzhledem k nakladnejsi udrzbe a ted zrejme jeste nakladnejsi a vyssi cene, ktera jeste navysi aspon o 30tis. uz ne ted duvod fakt nebude
Jarine to se týká nových aut takže u nás bude jezdit zase o trochu víc -náctiletých mrdek o trochu dýl než by bylo zdrávo
reagować
nahlásit
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.01.2007 15:23, Na tak docela pravda
Nákladní auta Scania plní Euro 5 i bez močoviny. Takže je tu určitá šance pro diesely, ale levnější už to v žádném případě nebude. Kdo však tvrdí, že současné vznětové motory splňující Euro 4 jsou kouřící mrdky, ten je vůl nebo ignorant. Vaření v kuchyni na zemním plynu produkuje v emisích mnohem víc dusíku než provoz moderního agregátu. Proto ženy ekologistky, vařte jen v roušce s karbonovým filtrem!
reagować
nahlásit
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.01.2007 16:24, RE: Nafte odzvonilo
Jarin napisał:
Nafta uz neni levnejsi nez benzin a jinak vsechny jeji nevyhody zustaly...a nyni jak to vypada, uz nebude vubec duvod naftu kupovat vubec, snad jen kvuli mensi spotrebe nejakeho toho litriku, ale vzhledem k nakladnejsi udrzbe a ted zrejme jeste nakladnejsi a vyssi cene, ktera jeste navysi aspon o 30tis. uz ne ted duvod fakt nebude
kto vravel ze pokrok je lacný? niekedy sa ludia čudovali keď do áut začali montovať airbagy a to tiež auto predražilo, a dnes sa už nad tým nikto nepozastaví.
reagować
nahlásit
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.01.2007 19:21, RE: Na tak docela pravda
donald napisał:
Nákladní auta Scania plní Euro 5 i bez močoviny. Takže je tu určitá šance pro diesely, ale levnější už to v žádném případě nebude. Kdo však tvrdí, že současné vznětové motory splňující Euro 4 jsou kouřící mrdky, ten je vůl nebo ignorant. Vaření v kuchyni na zemním plynu produkuje v emisích mnohem víc dusíku než provoz moderního agregátu. Proto ženy ekologistky, vařte jen v roušce s karbonovým filtrem!
Jasne nejen Scania toto zvlada. I nase Dafy xf plni euro 5 bez nejakych mocovin a podobnych ptakovin.
reagować
nahlásit
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.01.2007 20:01, RE: Na tak docela pravda
Radek napisał:
Jasne nejen Scania toto zvlada. I nase Dafy xf plni euro 5 bez nejakych mocovin a podobnych ptakovin.
Co to je tady za bláboly. Daf plní EURO 4 a 5 pouze s použitím močoviny. Jediný MAN plní EURO 4 bez močoviny ( výhledově i EURO 5 ), pardón- Scania umí taky jeden motor v EURO 4 bez používání močoviny. A pan Kuhn asi zapomněl dodat, že močovina zamrzá při -12 stupních celsia. Letos to zatím nevadí, ale takový zázrak to taky není ( skrytá reklama mercedesu ). A kolik je k dnešnímu dni míst, kde lze tuto sračku zakoupit.?? Amerika tento systém neakceptuje - proč asi??
reagować
nahlásit
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.01.2007 22:29, RE: Na tak docela pravda
martin napisał:
Co to je tady za bláboly. Daf plní EURO 4 a 5 pouze s použitím močoviny. Jediný MAN plní EURO 4 bez močoviny ( výhledově i EURO 5 ), pardón- Scania umí taky jeden motor v EURO 4 bez používání močoviny. A pan Kuhn asi zapomněl dodat, že močovina zamrzá při -12 stupních celsia. Letos to zatím nevadí, ale takový zázrak to taky není ( skrytá reklama mercedesu ). A kolik je k dnešnímu dni míst, kde lze tuto sračku zakoupit.?? Amerika tento systém neakceptuje - proč asi??
No proč ?! Já teda nevidím důvod :D
reagować
nahlásit
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.01.2007 22:11, někdy je to spíše na škodu
Je fakt dobře že se exhalace u aut snižují to nepopírám,ale když přede mnou jede diesel z roku85 trabant, stará škoda120 apo. nebo stará praga to je nářez to sou emise tak mínus euro deset
reagować
nahlásit


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.