0
powrót
 

diskuze k tématu: Kia Cee´d SW - jaký motor vybrat?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, korejská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.02.2008 08:21, Jelikož
je spotřeba obou motorů podobná, pov. ručení bude koukám u většiny pojišťoven taky za stejnou cenu, připlatil bych si těch 30 tisíc a volil 1,6.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.02.2008 08:44, RE: Jelikož
A4 napisał:
je spotřeba obou motorů podobná, pov. ručení bude koukám u většiny pojišťoven taky za stejnou cenu, připlatil bych si těch 30 tisíc a volil 1,6.
objem ničím nenahradíš kámo
ve městě je to asi opravdu jedno, ale vyjedeš z města a výkon se hodí. spíš je to o těch penězích.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.02.2008 08:46, za ty peníze
Také jsem se s ní svezl.Měl jsem z toho smíšené pocity. Když se veme v potaz cena, člověk hodně sleví. Každopádně je znát, že je to jen atmosférická čtrnáctistovka. Papírových 80 kW není znát, odspoda jde vlažně. Je to dáno spíše extrémně vysoko položeným krouticím momentem, musí se hodně podřadit a točit. Hodně mi vadilo přeposilované, odtažité řízení, bez zpětné vazby. Degresivní účinek posilovače se neprojevoval. Ale takto se chovají i francouzké auta.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.02.2008 09:11, Záleží na více věcech
Záleží na typu provozu, ale třeba taky na tom, jestli bude v autě jezdit jeden člověk nebo třeba pět lidí. Tam už by se třeba nějaký rozdíl projevil...
A jak tu někdo řeší povinné ručení - o kolik se bude lišit, kdyby to rozlišovali? Maximálně o tisícovku ročně, což není ani jedna plná nádrž. To už bych se spíš zajímal o servisní náklady...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.02.2008 09:21, RE: Záleží na více věcech
Banjo napisał:
Záleží na typu provozu, ale třeba taky na tom, jestli bude v autě jezdit jeden člověk nebo třeba pět lidí. Tam už by se třeba nějaký rozdíl projevil...
A jak tu někdo řeší povinné ručení - o kolik se bude lišit, kdyby to rozlišovali? Maximálně o tisícovku ročně, což není ani jedna plná nádrž. To už bych se spíš zajímal o servisní náklady...
Servisni naklady budou taky vesmes podobne. Cim se ale nikdo nezabyval, to je rozdil v krouticim momentu - motor 1.4 ma na svuj objem slusnych 137 Nm, ale az v 5000 otackach, kdezto agregat 1.6 ma o poznani vetsich 154 Nm jiz ve 4200 otackach (neni to nic prevratneho, ale v porovnani s tou 1.4 je to docela zasadni rozdil). Verim, ze v kopecku se to pak pozna. Pokud pisatel nekupuje nove auto za posledni penize, doporucil bych mu do kombi (u ktereho se predpoklada vyssi zatizeni) radeji silnejsi jednotku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.02.2008 09:48, Kroutici moment
Kroutici moment považuji za zasadni vec. Prosim autora clanku o:
1. Je nekde k nahlednuti prubeh kroutaku pro 1,4 a 1,6 ?
2. Moc by mne zajimal prubeh kroutaku u Nissan Almera 1,4 64 kW.
Nic z vyse pozadovaneho jsem zatim nikde neobjevil. dekuji za pripadnou odpoved.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.02.2008 10:17, RE: Jelikož
mari napisał:
objem ničím nenahradíš kámo
ve městě je to asi opravdu jedno, ale vyjedeš z města a výkon se hodí. spíš je to o těch penězích.
Objem nahradis napr. turbem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.02.2008 10:27, RE: Jelikož
A4 napisał:
je spotřeba obou motorů podobná, pov. ručení bude koukám u většiny pojišťoven taky za stejnou cenu, připlatil bych si těch 30 tisíc a volil 1,6.
Rozhodně souhlasím, 1.4 - 4 dospělí byla opravdu hóódně vlažná při rozjezdu i následném zrychlování.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.02.2008 10:47, RE: Kroutici moment
anonym napisał:
Kroutici moment považuji za zasadni vec. Prosim autora clanku o:
1. Je nekde k nahlednuti prubeh kroutaku pro 1,4 a 1,6 ?
2. Moc by mne zajimal prubeh kroutaku u Nissan Almera 1,4 64 kW.
Nic z vyse pozadovaneho jsem zatim nikde neobjevil. dekuji za pripadnou odpoved.
Ony ty krivky prubehu vykonu a momentu v zavislosti na otackach jsou vubec mnoha vyrobci casto opomijene. Pritom prubeh momentu je podstatne dulezitejsi, nez pouha hodnota spicky vykonu, na kterou se dnes casto hraje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.02.2008 10:58, RE: Kroutici moment
anonym napisał:
Ony ty krivky prubehu vykonu a momentu v zavislosti na otackach jsou vubec mnoha vyrobci casto opomijene. Pritom prubeh momentu je podstatne dulezitejsi, nez pouha hodnota spicky vykonu, na kterou se dnes casto hraje.
Ano, to máte pravdu. Přesto pokud tazatel bude jezdit pouze sám a jeho cesty budou městského či příměstského charakteru a jen jednou za čas vyrazí na delší "štreku", čtrnáctistovka je dostatečná.

Subjektivní rozdíl při jízdě v těchto jízdním režimech není nikterak markantní. Při jízdách s plně obsazeným voze bych doporučoval samozřejmě šestnáctistovku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.02.2008 14:59, krásná
Zrovna dneska jsem ji viděl, je fakt krásná, kam se hrabe fabia.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.02.2008 15:22, RE: krásná
anonym napisał:
Zrovna dneska jsem ji viděl, je fakt krásná, kam se hrabe fabia.
S Fabií je srovnatelá pouze cenově. Rozměry, výkony, výbavou, bezpečností atd. je to pak přímý konkurent Octavie, ne Fabie.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.02.2008 16:11, RE: krásná
anonym napisał:
S Fabií je srovnatelá pouze cenově. Rozměry, výkony, výbavou, bezpečností atd. je to pak přímý konkurent Octavie, ne Fabie.
jo, to auto se povedlo, korejci se učí rychle, v něčem jsou už i napřed před evropou...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.02.2008 16:32,
pocul som, ze pri tychto benzinoch su rozvody hnane retazou.. je to pravda?
Ak ano, je mozne tuto retaz povazovat za bezudrzbovu? alebo je tam tiez nejaky interal vymeny???
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.02.2008 18:55, 1.4
Isiel som s 1.4 CVVT toci super krasne po 7000otc. Pekny zvuk. Berte 1.4 !!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.02.2008 19:19, RE: Jelikož
anonym napisał:
Objem nahradis napr. turbem.
Samozřejmně kombinase kompresor a turbo kompenzují objem motoru. Otázkou je ale životnost. Objemnější motor na tom bude líp, je tam míň věcí, které se mohou pokazit. Ale až čas okáže, jak se nové VW a Fiat přeplňované motory projeví. Cesta vede asi tímto směrem kvůli emisím, ale stejně bych radšijezdil s V6 3,0 147kW než ne stejně silném přeplňováním.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.02.2008 19:59, RE: Kroutici moment
anonym napisał:
Kroutici moment považuji za zasadni vec. Prosim autora clanku o:
1. Je nekde k nahlednuti prubeh kroutaku pro 1,4 a 1,6 ?
2. Moc by mne zajimal prubeh kroutaku u Nissan Almera 1,4 64 kW.
Nic z vyse pozadovaneho jsem zatim nikde neobjevil. dekuji za pripadnou odpoved.
1) http://www.imageposter.com/uploads/get/229285
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.02.2008 22:40, RE: Jelikož
anonym napisał:
Samozřejmně kombinase kompresor a turbo kompenzují objem motoru. Otázkou je ale životnost. Objemnější motor na tom bude líp, je tam míň věcí, které se mohou pokazit. Ale až čas okáže, jak se nové VW a Fiat přeplňované motory projeví. Cesta vede asi tímto směrem kvůli emisím, ale stejně bych radšijezdil s V6 3,0 147kW než ne stejně silném přeplňováním.
Ono taky zalezi jake preplnovani. Takovy Saab 900 a 9000 nemeli problemy s turbo motory a najeli opravdu hodne. I ta 9-3 a 9-5 najedou opravdu hodne pokud nejsou honeny a neprehrejou se a "nezkrouti" motor tak najede taky orpavdu hodne bez oprav. Samozrejmne zadny motor neni blbuvzdorny. Ale opravdu tezko soudit jak TFSI a Fiat s jedo turbem vydrzi se spolehlivosti motoru bez generalky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.02.2008 07:21, RE: bez předmětu
anonym napisał:
pocul som, ze pri tychto benzinoch su rozvody hnane retazou.. je to pravda?
Ak ano, je mozne tuto retaz povazovat za bezudrzbovu? alebo je tam tiez nejaky interal vymeny???
Ano je to pravda je to stejné jako u Hyundai I30 motory 1.4i a 1.6 i a 1.6crdi mají pohon řetězem,který je v uvozovkách bez údržbový.A motory 2.0i řemen interval 100tis.km ,tento motor nedoporučuji,auo žere a nějak slavně nejede a 2.0 crdi řemen interval 120 tis.km,´jako jediný možno s 6 st.převodovkou
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 22.02.2008 23:13, RE: krásná
anonym napisał:
jo, to auto se povedlo, korejci se učí rychle, v něčem jsou už i napřed před evropou...
Tos myslel vážně?Snad ne!?!?!
Co,prosím,krom financování dělali korejci?Že to byli tito pánové je jasné a kolik je tam korejců?1/DAVID LABROSSE,produktový plánovač, KIA,44 let, narozen v Kanadě, předtím VW, logistické a koncepční studie.
2/ALEX HONISCH,šéf vývoje KIA,54 let,Německo,předtím Opel,podvozky
3/MIKLOS KOVACS,design KIA Evropa,39 let, Maďarsko,předtím exteriér Audi
4/GREGORY GUILLAUME,šéfdesignér KIA,37 let, Francie,předtím VW,manažér,design.spec.projektů
5/MICHAEL FISCHER,šéf vývoje pohonných jednotek,45 let, Německo,předtím IAV,vývoj poh.jednotek
6/HANS VAN GENT,šéf produktového plánování,50 let, Nizozemí, předtím Volvo, šéf produktového plánování
7/JOONMO CHUNG, koordinátor plánování, 39 let, Korea,dosud koordinace projektu auta Ford-Kia
8/TOMAS GERLICH,šéf testování, 47 let, Německo,předtím Daimler-Chrysler-šéf kvality třídy E.Věk pánů je z doby,kdy auto lezlo na svět,tj. připočítat dva roky.Počítám, že jeden z osmi vrcholných šéfů je korejec.To nemají lidi či co?Sami by udělali velké kulové.Tak se nezblázněte.Je to evropské auto se vším všudy.A z Evropy.
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.