0
powrót
 

diskuze k tématu: Lexus IS250 F-Sport - pro méně odvážné

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.07.2010 09:26,
Za ty prachy se dá s přehledem koupit 330i s Mpaketem a další slušnou výbavou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.07.2010 10:47, Kola
No teda ty různý kola vzadu a vpředu je hnus. Ještě bych akceptoval, kdyby se s šířkou měnil i profil, aby měly pneumatiky stejnou výšku běhounu, ale takhle to fakt vypadá otřesně, jako nějakej dragster. To zas někdo používal hlavu....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.07.2010 11:47, RE: bez předmětu
Valnoha napisał:
Za ty prachy se dá s přehledem koupit 330i s Mpaketem a další slušnou výbavou.
Presne tak - prestoze Lexus IS je moc pekny vuz, cena 1,3M je hodne optimisticka.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.07.2010 13:17, RE: Kola
David V napisał:
No teda ty různý kola vzadu a vpředu je hnus. Ještě bych akceptoval, kdyby se s šířkou měnil i profil, aby měly pneumatiky stejnou výšku běhounu, ale takhle to fakt vypadá otřesně, jako nějakej dragster. To zas někdo používal hlavu....
Nějak váš výkřik nechápu. Kola mají různou šířku, ale stejný průměr - nechápu na co jste použil svou hlavu. "dragsterově" přikrčené auto vypadá celým svým designem - a mě je to velmi sympatické.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.07.2010 14:40, RE: Kola
Pavlik napisał:
Nějak váš výkřik nechápu. Kola mají různou šířku, ale stejný průměr - nechápu na co jste použil svou hlavu. "dragsterově" přikrčené auto vypadá celým svým designem - a mě je to velmi sympatické.
225/40 a 255/40 obě R18 mají rozdílný vnější průměr celého kola. Kola se liší výškou běhounu. Myslím, že jako znalý motorista bys toto měl Pavlíku vědět. Těch 40 je výška boku pneumatiky a znamená 40% šířky běhounu.
Pokud mají kola mít stejný průměr při různé šířce běhounu, tak se musí lišit jejich procentuální poměr výšky. Stejně tak pokud se liší průměr ráfku, tak se při stejné šířce běhounu musí lišit opět procentuální poměr výšky. (tak třeba Mondeo umožňuje 205/55 R16 nebo 205/50 R17 nebo i další, které nevím z hlavy tak, aby vnější průměr pneumatiky se lišil minimálně a neproměřoval tachometr)
Takže moje hlava je v pořádku, protože kola prostě stejný průměr nemají a je to vidět i na obrázcích.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 02.07.2010 08:22, RE: Kola
David V napisał:
225/40 a 255/40 obě R18 mají rozdílný vnější průměr celého kola. Kola se liší výškou běhounu. Myslím, že jako znalý motorista bys toto měl Pavlíku vědět. Těch 40 je výška boku pneumatiky a znamená 40% šířky běhounu.
Pokud mají kola mít stejný průměr při různé šířce běhounu, tak se musí lišit jejich procentuální poměr výšky. Stejně tak pokud se liší průměr ráfku, tak se při stejné šířce běhounu musí lišit opět procentuální poměr výšky. (tak třeba Mondeo umožňuje 205/55 R16 nebo 205/50 R17 nebo i...
Rozdíl ve vnějším průměru kola s pneumatikou tam je - cca 3cm. Jestli poznáš takový rozdíl v rozměru na fotce z nějakých 10 metrů nebo při reálném pohledu - klobouk dolů. Podle mého ten dojem nestejně velkých kol způsobuje spíše tráva na které auto stojí. Ono celý design tohoto vozu je koncipován (jak jsem četl) jako "šelma před skokem" - asi proto ten přikrčený dragsterový dojem. Jak říkám, vnímání designu je individuální - mě se tento lexus líbí (navíc jsem měl možnost jej s 2,2 d řídit) a musím konstatovat, že bych jej ve své garáži klidně zaparkoval. Rozhodně raději nežli BMW řady 3.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 02.07.2010 08:34, RE: Kola
Pavlik napisał:
Rozdíl ve vnějším průměru kola s pneumatikou tam je - cca 3cm. Jestli poznáš takový rozdíl v rozměru na fotce z nějakých 10 metrů nebo při reálném pohledu - klobouk dolů. Podle mého ten dojem nestejně velkých kol způsobuje spíše tráva na které auto stojí. Ono celý design tohoto vozu je koncipován (jak jsem četl) jako "šelma před skokem" - asi proto ten přikrčený dragsterový dojem. Jak říkám, vnímání designu je individuální - mě se tento lexus líbí (navíc jsem měl možnost jej s 2,2 d řídit) a mus...
Fotka 11 a 12. Je to vidět pouhým okem. 3 cm je rozdíl víc než palec.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.