0
powrót

diskuze k tématu: Mazda 6 nebo Toyota Avensis?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, automobilky, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.09.2015 07:12, Mazda 6 nebo Toyota Avensis?
Dobrý den. Zvažuji nákup ojetého vozu. Uvažoval jsem o Mazdě 6 kombi s naftovým motorem, r. v. 2003-2004 (novější verze mají již filtr pevných částic, čemuž bych se rád vyhnul), nebo Toyotě Avensis D 4-D,také kombi a týž rok výroby. Tato dvě auta mě oslovila nejvíce, ale rád si nechám poradit i jiné alternativy, protože nejsem odborník, a na co si popř. u těchto vozů při nákupu a následné údržbě a opravách dát pozor. Děkuji za odpověď.

reagować
nahlásit
*autofans*
ilość wystąpień159
data registracji21.11.2008
Wtorek 29.09.2015 13:53, Proč diesel ?
Obě dvě auta jsou po stránce spolehlivosti dobrá volba, ale proč proboha kupovat 12-ti leté auto střední třídy a ještě k tomu japonce v naftě ? Auta budou mít najeto v reále 250000km a více a spotřeba těchto celkem průměrných nafťáků se nebude lišit o více než litr oproti zachovalejšímu benzínu s menším nájezdem. Jinak Avensis má navrch v podobě kvalitnější antikorozní ochrany, Mazda zase lépe jezdí. Obě auta blbě svítí. U Avensise je to kvůli vypálené odrazové ploše parabol takže je to řešitelné výměnou, u Mazdy je to vlastnost.
reagować
nahlásit
tomaskrtek
ilość wystąpień983
data registracji18.03.2008
Wtorek 29.09.2015 14:01, RE: Mazda 6 nebo Toyota Avensis?
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den. Zvažuji nákup ojetého vozu. Uvažoval jsem o Mazdě 6 kombi s naftovým motorem, r. v. 2003-2004 (novější verze mají již filtr pevných částic, čemuž bych se rád vyhnul), nebo Toyotě Avensis D 4-D,také kombi a týž rok výroby. Tato dvě auta mě oslovila nejvíce, ale rád si nechám poradit i jiné alternativy, protože nejsem odborník, a na co si popř. u těchto vozů při nákupu a následné údržbě a opravách dát pozor. Děkuji za odpověď.