0
powrót
 

diskuze k tématu: Výběr benzinoveho motoru mazda 6. 2.generace

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, dovoz vozidel, ostatní, automobilky, německá vozidla, japonská vozidla
Míša
ilość wystąpień1
data registracji01.03.2017
Środa 01.03.2017 20:04, Výběr benzinoveho motoru mazda 6. 2.generace
Dobrý den , prosím o radu.
Chci si poridit benzinovou mazdu 6 a nevi jaky motor zvolit. Jaky je spolehlivy a jaky nebrat.
Libi se mi dvoulitr ale nevim jestli tu starsi variantu 108 kw a nebo 114kw.
Co znamena disi?

1.8 MZR 02/2008 – Benzín 88 1798

2.0 MZR 02/2008 – Benzín 108 1999

2.0 MZR 01/2010 – Benzín 114 1999

2.5 MZR 02/2008 – Benzín 125 2488

Mate prosim nejake zkusenosti?
Chci si kozpit ojetinu z Nemecka najeto cca 100 tis.km. najeto. A chci kvalitni jednoduchy a spolehlivy benzin.

Kdyby jste meli navrh jineho auta tak sem s nim.

Diky moc.
reagować
míra
ilość wystąpień12
data registracji28.01.2016
Cztwartek 02.03.2017 11:40, RE: Výběr benzinoveho motoru mazda 6. 2.generace
Míša napisał:
Dobrý den , prosím o radu.Chci si poridit benzinovou mazdu 6 a nevi jaky motor zvolit. Jaky je spolehlivy a jaky nebrat.Libi se mi dvoulitr ale nevim jestli tu starsi variantu 108 kw a nebo 114kw.Co znamena disi? 1.8 MZR 02/2008 – Benzín 88 17982.0 MZR 02/2008 – Benzín 108 19992.0 MZR 01/2010 – Benzín 114 19992.5 MZR 02/2008 – Benzín 125 2488Mate prosim nejake zkusenosti? Chci si kozpit ojetinu z Nemecka najeto cca 100 tis.km. najeto. A chci kvalitni jednoduchy a spolehlivy benzin.Kdyby jste meli navrh jineho auta tak sem s nim.Diky moc.


Takže gratuluji k výběru značky.Motor 1,8 je spolehlivý,vždy spřažený s 5-ti stupňovou převodovkou a s nižší výbavou(CE,TE).Jede celkem dobře,ale na závodění není.Před FL není možné mít xenony,po FL ano,ale je jich jako šafránu.Motor 2,0(108 kW,nepřímý vstřik) je výborný,žádné problémy s ním nejsou,krásně jde do otáček,dodával se jen do verzí před FL.Má 6-ti kvalt a může mít i automat.Ale je hodně klouzavý a ten výkon hodně zaniká.Výbava už bývá vyšší(TE,TE+).2,0 DISI (114 kW)se montoval až po FL a nesplnil očekávání.Je to přímý vstřik a ve srovnání se starším dvoulitrem se mu nechce moc do otáček.Často trpí na zakarbonování a poruchy vstřikovačů.Je nutno používat co nejkvalitnější benzín.Pro mě je tento motor zklamáním.Motor 2,5 je vždy, před FL i po něm, nepřímý vstřik a jede úžasně,hlavně odezva na plyn je úchvatná.Verze po FL má trochu delší šestku,ale i před FL točí 3300ot při 130 km/h.Úplně v pohodě lze dosáhnout spotřeby od 7-8l/100km.Má vždy nejvyšší výbavy(GTA,GT) a často mívá krásný sportovní packet(SAP-mřížka chladiče,sport.nárazníky,prahové spojlery.Všechny benzínové motory jsou extrémně spolehlivé.Za mně.1.místo-2,5 GTA(125kW),2.místo-2,0 TE+(108 kW),3-4.místo-2,0 DISI(114kW) nebo 1,8(88kW)
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Cztwartek 02.03.2017 11:43, RE: Výběr benzinoveho motoru mazda 6. 2.generace
Míša napisał:
Dobrý den , prosím o radu.Chci si poridit benzinovou mazdu 6 a nevi jaky motor zvolit. Jaky je spolehlivy a jaky nebrat.Libi se mi dvoulitr ale nevim jestli tu starsi variantu 108 kw a nebo 114kw.Co znamena disi? 1.8 MZR 02/2008 – Benzín 88 17982.0 MZR 02/2008 – Benzín 108 19992.0 MZR 01/2010 – Benzín 114 19992.5 MZR 02/2008 – Benzín 125 2488Mate prosim nejake zkusenosti? Chci si kozpit ojetinu z Nemecka najeto cca 100 tis.km. najeto. A chci kvalitni jednoduchy a spolehlivy benzin.Kdyby jste meli navrh jineho auta tak sem s nim.Diky moc.


Šel bych do 2.0 litru. 1.8L se v Mazdě 6 vždy dával do verzí s nejnižší výbavou. Jaká je spolehlivost 2,5L u 2. generace nevím, ale bude jich na trhu méně a spotřeba bude asi taky vyšší. Na druhou stranu auta s 2,5L budou mít asi nejlepší možnou výbavu.
reagować
PavelKeprt
ilość wystąpień121
data registracji28.10.2015
Cztwartek 02.03.2017 13:06, skvělý výběr
Před rokem jsem váhal mezi Ford Mondeo MK4 a Mazda 6, nakonec sice vyhrálo Mondeo, ale jen kvuli tomu, že má větší kufr a já jsem potřeboval co nejvíce prostoru. Jinač bych bral určitě Mazdu, je to krásné auto, vždycky když ji vidím na ulicí, tak obdivně koukám.

DISI znamená přímé vstřikování paliva, tomu se OBLOUKEM vyhněte. Jen problémy navíc a žádná přidaná hodnota.

Já jsem projížděl 2.0i (107 kW - je to ten stejný motor, který mám teď ve Fordu) a jelo to parádně, lépe než v Mondeu, které je o dost těžší. Navíc v Mazdě je tento motor spojený se šestistupňovou převodovkou, která je o dost lepší než Forďácký 5-kvalt. Na běžné ježdění úplně super motor.

Co jsem tak viděl na Mobile.de tak ty 2.5i vycházejí už o něco dráž, protože je to vždy téměř s plnou výbavou. Ale pokud Vám nevadí si připlatit tak je to asi jednoznačná volba!
reagować
A4
ilość wystąpień134
data registracji09.05.2007
Cztwartek 02.03.2017 14:14, pdf
Pokud by někdo chtěl podrobnou recenzi na tohle auto ze světa motorů v pdf, hoďte sem mail, mohu poslat, až to někdy vyhrabu...
reagować
fera2
ilość wystąpień5
data registracji29.02.2012
Piątek 03.03.2017 09:42, mazda 6
poprosil bych o zaslání testu na jezek.subaru@seznam.cz. Díky moc
reagować
Vaaclaf
ilość wystąpień13
data registracji10.02.2017
Piątek 03.03.2017 14:00, pdf
Předem děkuji za zaslání na vaaclaf@seznam.cz
reagować
míra
ilość wystąpień12
data registracji28.01.2016
Piątek 03.03.2017 15:44, RE: pdf
A4 napisał:
Pokud by někdo chtěl podrobnou recenzi na tohle auto ze světa motorů v pdf, hoďte sem mail, mohu poslat, až to někdy vyhrabu...


Předem děkuji-rakusovi@centrum.cz
reagować
Frankiee
ilość wystąpień15
data registracji02.11.2012
Piątek 03.03.2017 16:00, dobra volba
Zdravim,
mam uz pres tri roky Mazdu 6 2.0 TE. No, nejede to spatne, ale kdyz bych mel kupovat auto znovu, sel bych do 2,5 Vzhledem k memu rocnimu najezdu bych vyssi spotrebu asi i prezil.
O 1,8 bych neuvazoval vubec, i kvuli vybave. Ten dvoulitr je takovy rozumny stred, i vybavou. Ale co se davalo jen k 2,5i nebo k 2,2 nafte, byly kozene sedacky, jejich vyhrivani, parkovaci senzory. Pokud bez neceho z toho nemuzete zit, tak holt jen ten nejvyssi motor.
Dvoulitr je krasne tichy, zatim delam jen bezny servis a prekvapive za co jsem auto pred tremi lety koupil, bych ho dnes asi i prodal, jednoducha a spolehliva japonska technika si drzi cenu. Jen bych asi hned po koupi nechal striknout spodek a dutiny, udajne to nerezne tolik jako starsi model, ale stejne se to vyplati, mne to stalo asi 5000,- a kdyby auto vydrzelo o par let dele...
Spotreba ? 7,5-10 Celkove dlouhodoby prumer asi tak 8,5l. Okresky v pohode 7-8, dalnice cca 8-8,5 a po meste to leze na 10. Je to preci jen trochu tezsi auto (mam kombi) a tak to pocitove az tak nejede a pri popojizdkach zere. Stejne bych si ho stejne dnes koupil asi zase, i kdyz je to takova lemra lina Ale nemuzete me brat az tak doslova, jsem zvykly z motorek na jinaci zrychleni ))
reagować
jifi
ilość wystąpień1
data registracji05.03.2017
Niedziela 05.03.2017 12:27, RE: pdf
Prosím taktéž o zaslání testu ze SM na adresu jifi@seznam.cz. Díky
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Niedziela 05.03.2017 18:34, pdf
998@post.cz

díky
reagować
eCORE
ilość wystąpień94
data registracji12.03.2014
Poniedziałek 06.03.2017 14:59, Recenze mazda 2,5
Prosim tez o zaslani na ecr@centrum.cz. Diky
reagować
Craiq
ilość wystąpień1
data registracji15.02.2019
Piątek 15.02.2019 19:07, RE: pdf
cytat:
reakce na: A4, 02.03.2017 14:14 (Pokud by někdo chtěl podrobnou ...)


Dobry den, mohl bych poprosit o zaslani rezence na email michaldrabek@centrum.cz
reagować
Parafly
ilość wystąpień1
data registracji20.12.2020
Niedziela 20.12.2020 08:40, RE: pdf
Dobry den, pokud pdf jeste mate, prosim taky o poslani na mhapala@centrum.cz. děkuji, Martin H.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.