0
powrót
 

diskuze k tématu: Velké auto se silným dieselem

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla, italská vozidla, francouzská vozidla, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 09.02.2006 00:06, XM 2.1 TD
A jak je na tom motor 2.1 TD... je srovnatelny s legendarnim 1.9TD ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 09.02.2006 08:32, RE: XM 2.1 TD
pmaus napisał:
A jak je na tom motor 2.1 TD... je srovnatelny s legendarnim 1.9TD ?
Mám 2.1 TD ve Xantii, momentálně najeto 300.000 a na motoru zatím ani za korunu oprav, musím to zaklepat. Jen trochu začíná kapat olej. Jinak olej dávám kvalitní - polosyntetiku s příměsí grafitu (nový vypadá podobně jako vyjetý , dodržuji interval 10.000 km a mezi výměnami nedolévám buď vůbec nebo max do 0,5l oleje. Rozvody jsou měněné 3x, obvýměnu i všechny kladky. Jízdní styl spíš razantnější, ale tak cca 2/3 najeto po dálnicích, rychlost většinou 150-180. Ale zpočátku ho šetřím, než se zahřeje.
Svítím celoročně, v létě klimatizace - spotřeba pži tomhle stylu jízdy okolo 8l.
Na Xantii tenhle motor výkonově ideální (81kW), XM co jsem slyšel taky docela vzládá, údajně ta 2,5ka není až takový rozdíl, zato poruchovost a dražší opravy se dají čekat - ale jak píšu, mám to z doslechu, zato od člověka který citroeny opravuje a sám několik XM měl (a má).
Nakonec námět - Xantie v kombi je také docela prostorný vůz, komu vyhovuje francouzské pohodlí a nechystá se řezat zatáčky tak se odvděčí velmi příjemným povožením. A spolehlivost je vyšší než u XM, chce to ovšem vybrat pečlivě, tak jako každé jiné auto může být i Xantie (natž XM) pěkná kasička na peníze.
Jinak BMW jsem právě kvůli praskajícím hlavám oželel při výběru (byl to můj sen), audi ve všem dobrý, ale ničím mě jednoznačně nepřesvedčilo - a dost se (ale to téměř vše německé provenience) kradou, když už by to mělo být větší než Xantia, asi bych volil Mercedes, ale to je o jiných penězích za stejný rok a rizik také spoustu. No přeji šťastnou ruku a chladnou hlavu při výběru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 09.02.2006 10:25, autor. článku - Není to taze tak hrozné
Kolega má Lancii Kappu 2,4 TD a náhr. díly nejsou zase tak velký problém. Např. vámi udávaný kloub poloosy si sehnal repasovaný přímo ve Fiatu za 1100 Kč. S aut. je nadmíru spokojen, jak s výbavou - plná, tak i s jízd. vlastnostmi, jen ta spotřeba by mohla být opravdu menší.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 09.02.2006 16:37,
BMW je super,ale určitě jestli si chceš užít ono BMW tak musíš dát prachy do podvozku,pak budeš spokojen.)
AUDI bych nebral fakt divné jízdní vl.vzadu klas.tuhá náprava,litinovej podvozek...
MEDVĚD nesmrtelnej,šel bych spíš do TD než obyč.atmosfera jsou docela líné ikdyž mají kolem 100 KW ale zase 500mil.km není problém
JEN VYBÍREJ DOBŘE MOŽNÁ BY STÁL JEŠTĚ ZA ZMÍNKU PEUGEOT 605 DOCELA SYMPATICKÝ VŮZ, ZDAR
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 09.02.2006 21:32, RE: XM 2.1 TD
Přemek napisał:
Mám 2.1 TD ve Xantii, momentálně najeto 300.000 a na motoru zatím ani za korunu oprav, musím to zaklepat. Jen trochu začíná kapat olej. Jinak olej dávám kvalitní - polosyntetiku s příměsí grafitu (nový vypadá podobně jako vyjetý , dodržuji interval 10.000 km a mezi výměnami nedolévám buď vůbec nebo max do 0,5l oleje. Rozvody jsou měněné 3x, obvýměnu i všechny kladky. Jízdní styl spíš razantnější, ale tak cca 2/3 najeto po dálnicích, rychlost většinou 150-180. Ale zpočátku ho šetřím, než se z...
Plně souhlasím ,motor 2,1 TD je starší, ale určitě lepší volba jak pro XM, tak pro P 605. Problémy s motorem 2,5 TD (hlava) jsou známy i z UA Peugeot Boxer a Citroen Jumper.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.02.2006 06:47, RE: bez předmětu
Dektr1 napisał:
BMW je super,ale určitě jestli si chceš užít ono BMW tak musíš dát prachy do podvozku,pak budeš spokojen.)
AUDI bych nebral fakt divné jízdní vl.vzadu klas.tuhá náprava,litinovej podvozek...
MEDVĚD nesmrtelnej,šel bych spíš do TD než obyč.atmosfera jsou docela líné ikdyž mají kolem 100 KW ale zase 500mil.km není problém
JEN VYBÍREJ DOBŘE MOŽNÁ BY STÁL JEŠTĚ ZA ZMÍNKU PEUGEOT 605 DOCELA SYMPATICKÝ VŮZ, ZDAR
To já bych bral naopak právě Audi, ze zmíněných aut má určitě nejlepší motor i antikorozní ochranu. Spojení 2,5 TDI + 6-kvalt nemá konkurenci!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 11.02.2006 20:28, RE: bez předmětu
A4 napisał:
To já bych bral naopak právě Audi, ze zmíněných aut má určitě nejlepší motor i antikorozní ochranu. Spojení 2,5 TDI + 6-kvalt nemá konkurenci!
jo, přesně tak, ale když se vám nelíbí jízdní vlastnosti Audi, tak je tu ještě Volvo 850, popřípadě S70/V70. Stejný motor, jak Audi (akorát 5ti kvalt)..a dost dobrá kvalita, prostor a ten motor!!!!! Super...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 11.02.2006 20:32, RE: bez předmětu
anonym napisał:
jo, přesně tak, ale když se vám nelíbí jízdní vlastnosti Audi, tak je tu ještě Volvo 850, popřípadě S70/V70. Stejný motor, jak Audi (akorát 5ti kvalt)..a dost dobrá kvalita, prostor a ten motor!!!!! Super...
jo, a taky sem zapomněl říct, že to Volvo má daleko lepší výbavu, než ty auta tady...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.03.2006 16:33, RE: XM 2.1 TD
Pepe napisał:
Plně souhlasím ,motor 2,1 TD je starší, ale určitě lepší volba jak pro XM, tak pro P 605. Problémy s motorem 2,5 TD (hlava) jsou známy i z UA Peugeot Boxer a Citroen Jumper.
A mimochodem u 2,5 TD je při výměně rozvodů měnit i řemen pohonu příslušenstí, jelikož nejsou nijak oddělené, takže pak je to darda, i s kladkama ve značkovém servisu cca 18000,-Kč.2,1 TD má 12 ventilový rozvod už na rozdíl od 1,9D, Td elektronicky řízené čerpadlo, což se může také prodražit.Osobně bych bral však tu 2,1 D TD, to spíš bych vůbec nebral Citroen XM, nebo Peugeot 605, jsou to složitá auta, mají množství závad a automechanikům z obou dvou vstávají vlasy na hlavě, jelikož je ke všemu přímo děsný přístup-PSA to s jejich servisem moc nedomyslela.
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.