0
powrót
 

diskuze k tématu: MB Sprinter a jeho otáčky

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, technické dotazy, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.07.2014 19:39, MB Sprinter a jeho otáčky
Dobrý den,přivezl jsem z NL 9 místný minibus MB Sprinter 208 CDI r.v.2003. Vozidlo do kopce silně nejede a motor netočí víc než 3500 otáček. Není možné že to má nějaký omezovač nebo kde mám hledat problém? Děkuji za odpověd.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1133
data registracji09.05.2007
Cztwartek 24.07.2014 15:37, RE: MB Sprinter a jeho otáčky
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den,přivezl jsem z NL 9 místný minibus MB Sprinter 208 CDI r.v.2003. Vozidlo do kopce silně nejede a motor netočí víc než 3500 otáček. Není možné že to má nějaký omezovač nebo kde mám hledat problém? Děkuji za odpověd.


Jestli nesvítí kontrolka diagnostiky, tak těžko říct. Takhle to vypadá na nouzový režim, ten je ale doprovázen rozsvícenou kontrolkou. Může to být i děravá/vypadlá hadice od turba, tu by doprovázel hustý černý dým z výfuku. Na dodávkách, co znám, se dá elektronicky nastavit maximální rychlost, o omezovači otáček takhle nízko jsem ještě neslyšel, ale nevylučuju, že MB nemá něco extra.
reagować
eTeflon
ilość wystąpień173
data registracji04.11.2008
Piątek 25.07.2014 03:30, Diagnostika
Určitě bych udělal diagnostiku. Doufám, že to nebude to co potkalo kolegu, podobné příznaky ale s tím, že sem tam při vytočení nad 4000 auto zdechlo. KO vstřikovací čerpadlo. Udělejte diagnostiku (+- 500,-) a pak uvidíte
reagować
Kojot027
ilość wystąpień111
data registracji02.01.2011
Piątek 25.07.2014 09:02, RE: MB Sprinter a jeho otáčky
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den,přivezl jsem z NL 9 místný minibus MB Sprinter 208 CDI r.v.2003. Vozidlo do kopce silně nejede a motor netočí víc než 3500 otáček. Není možné že to má nějaký omezovač nebo kde mám hledat problém? Děkuji za odpověd.


To auto nejede ani po rovině a prázdné? Nebo jen zatížené nemá výkon? Je to na každou rychlost, nebo jen na tu nejvyšší? A třeba na trojku/ čtyřku to standardně vytočíte na 4/4,5 tis a výkon má? Případně na neutrál jde motor vytočit nad 3,5 tis? Kouří, kouří víc, kouří víc než je zdrávo, je z toho Tušimická elektrárna? :o)
Jen tak namátkou mě napadá, pokud je to nějaký malý "autobus" s certifikátem pro přepravu lidi, není tam nějaký EU omezovač rychlosti - který odpojí/omezí přívod paliva na čerpadle?
Každopádně diagnostika, ukáže jestli má vozidlo nějaké chyby co by s tím mohli souviset. Stojí to cca do 1.000 kč, Zkontrolovat hadici k turbu, jestli není načátá, nebo prasklá. Pomačkat at je vidět jestli je ok a nemá mikropraskliny, kterými by se za provozu mohl přisávat vzduch. Těch variant jsou mraky, diagnostika aspon ukáže směr.

reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Piątek 25.07.2014 22:19, RE:
Dobrý den. Těžko lze odhadnout, jaký problém Vaše vozidlo trápí, podle příznaků je ale velmi pravděpodobné, že pracuje v nouzovém režimu. Ten může být zapříčiněn mnoha různými problémy, namátkou například prasklá hadice od turbodmychadla. Doporučuji navštívit servis a nechat provést diagnostiku. Ta by Vám měla napovědět více.
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.