0
powrót
 

diskuze k tématu: Auto pro 5ti člennou rodinu a přívěsem na koně

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, korejská vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.03.2015 06:37, Auto pro 5ti člennou rodinu a přívěsem na koně
Dobrý den, zvažujeme koupi vozu pro 5ti člennou rodinu, psa, s možností připojit vozik na koně. Samozřejmě hledáme ojetinu. Koukal jsem na Mercedes Vito, VW Transporter, Ford Transit nebo KIA Carnival, ale všude je něco pro i proti. Máte nějakou radu? Děkuji, M.T.

reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Wtorek 24.03.2015 22:20, RE:
Dobrý den. Pro Vaše účely bude dobrou volbou Vokswagen Transporter, Ford Transit, případně nějaké větší SUV, například Kia Sorento.
reagować
Ne321
ilość wystąpień196
data registracji02.07.2013
Środa 25.03.2015 11:35, Dodavku spise ne
Peclive bych zvazil koupi dodavky a zustal radeji u osobaku pokud to jen trochu pujde. Problem dodavek je, ze jsou to auta konstruovana pro prevoz cementu pripadne ukrajinskych lopat mezi stavbami a z toho plynou zasadni nedostatky vsech techle aut. Jsou to zejmena v porovnani s osobakem zoufale jizdni vlastnosti, katastrofalni pasivni bezpecnost a mizerna dynamika. Dodavka muze byt nalestena, vybavena, stat mega a pul, ale stale je to jenom dodavka.
Zvazil bych tedy MPV, SUV, pripadne vetsi kombik za predpokladu, ze deti jsou jeste male. Pokud mate standardni prives pro dva kone, tak oficialne potrebujete dvoutunove tazne, coz ma relativne malo aut, ale najdou se. Neoficialne pokud vozite jen jednoho kone staci 1600 kg tazne coz ma dneska vetsina vetsich aut.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Środa 25.03.2015 11:55, RE: Dodavku spise ne
Ne321 napisał:
Peclive bych zvazil koupi dodavky a zustal radeji u osobaku pokud to jen trochu pujde. Problem dodavek je, ze jsou to auta konstruovana pro prevoz cementu pripadne ukrajinskych lopat mezi stavbami a z toho plynou zasadni nedostatky vsech techle aut. Jsou to zejmena v porovnani s osobakem zoufale jizdni vlastnosti, katastrofalni pasivni bezpecnost a mizerna dynamika. Dodavka muze byt nalestena, vybavena, stat mega a pul, ale stale je to jenom dodavka.Zvazil bych tedy MPV, SUV, pripadne vetsi kombik za predpokladu, ze deti jsou jeste male. Pokud mate standardni prives pro dva kone, tak oficialne potrebujete dvoutunove tazne, coz ma relativne malo aut, ale najdou se. Neoficialne pokud vozite jen jednoho kone staci 1600 kg tazne coz ma dneska vetsina vetsich aut.


Mám multivan a nazvat jeho jízdní vlastnosti jako zoufalé je dost odvážné. Pravda je že je to asi jediná vyjímka a to hlavně díky tomu že i když vypadá jako transporter je to naprosto jiné auto, včetně jiného podvozku. Samozřejmě porovnávám s MPV a ne se sportákem.
Komfort cestování je na úrovni vyšší střední třídy, včetně dynamiky.

Ale na koně by bylo určitě lepší suv, už proto kam všude bude třeba zajet.


reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień1
data registracji13.03.2016
Niedziela 13.03.2016 20:50, Carnival 2.9 crdi at 136 kw rv 2006
Zdravím. Vlastním Carnival 2.9 136 kw AT.
Výhody: tazne 2000 kg, 7 míst, vyndavaci sedačky = proměna v dodavku, svižné a pohodlné cestování po dálnicích, celková mechanická a elektronická odolnost = žádné filtry a stopstarty a pod. Opravdu nízká pořizovací cena, nikdo je nekrade a neztaci km.
Nevýhody:spotřeba s at 10-12 l/100 km. Dražší pneumatiky, velká hmotnost vozu, mírně dražší díly.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Niedziela 13.03.2016 23:14, RE: Carnival 2.9 crdi at 136 kw rv 2006
nepřihlášený uživatel napisał:
Zdravím. Vlastním Carnival 2.9 136 kw AT. Výhody: tazne 2000 kg, 7 míst, vyndavaci sedačky = proměna v dodavku, svižné a pohodlné cestování po dálnicích, celková mechanická a elektronická odolnost = žádné filtry a stopstarty a pod. Opravdu nízká pořizovací cena, nikdo je nekrade a neztaci km. Nevýhody:spotřeba s at 10-12 l/100 km. Dražší pneumatiky, velká hmotnost vozu, mírně dražší díly.


Motor 2.9crd od Kia je prakticky stejný průser jako V6 3,0 od Isuzu. Neni otázka jestli ale spíš kdy. Proto ty směšné ceny jinak hezkého auta.
Sám znám holku z Bratislavy která se nechala nízkou cenou zlákat a potom ji auto stálo dvojnásobejk na opravách motoru.
reagować
kristian2
ilość wystąpień273
data registracji31.03.2015
Poniedziałek 14.03.2016 12:58, k
Jak tu píšete na každém autě je něco.Předpokládám že naložit pěti členou rodinu i se psem a koněm´= slušný zavazadloví prostor takže ato tipu transit bude ideální i když na úkor jistého komfortu pro tahání 2 t přívěsu je určitě vhodnější zadní pohon kol .Transity mají malé kola to znamená levnější pneumatika třeba proti vitu
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Poniedziałek 14.03.2016 14:13, RE: k
kristian2 napisał:
Jak tu píšete na každém autě je něco.Předpokládám že naložit pěti členou rodinu i se psem a koněm´= slušný zavazadloví prostor takže ato tipu transit bude ideální i když na úkor jistého komfortu pro tahání 2 t přívěsu je určitě vhodnější zadní pohon kol .Transity mají malé kola to znamená levnější pneumatika třeba proti vitu


Ty bys jim koně nacpal do kufru jo? Dobrý

reagować
David80
ilość wystąpień3
data registracji14.03.2016
Poniedziałek 14.03.2016 18:49, rada
Zdravím, já bych doporučil něco od VW buď to Transportera nebo Cadynu. Ty poslední Cadyny nevypadají zas tak špatně si myslím:). A nebo třeba Forda Transita.

Jako jinak velká rodina, si také vyžádá hodně velkou spotřebu:))
reagować
jirig
ilość wystąpień29
data registracji30.08.2014
Wtorek 15.03.2016 17:26, také budu shánět
také do budoucna budu shánět, rád si nechám poradit, ale finančně co nejníže. podmínky stejné jako tazatel jen počet lidí je o jednoho menší a pes je německá doga a koně jezdí 2 a to každý víkend. prozatim máme transita na koně a každý svůj osobák. problém je že transit a jeden osobák příští rok končí, takže s tim budu muset jezdit i do práce, nebo k tomu ještě přikoupit nějakou mikrodoprácovku. rozhlížím se ve vodách espace, grand espace, vito, transporter, galaxy, alhambra, sharan, 806, ulysse, evasion... jestli ropa nebo benzin je skoro asi fuk. okolo roku 2000 spíš asi benzín. je něco ze zmíněných modelů čemu se stoprocentně vyhnout? respektive nějaký motor? u rencka asi obávané dti, dci, a všeobecně všechny V6 a AT.
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.