0
powrót
 

diskuze k tématu: Mitsubishi Pajero - na co si dát pozor při nákupu 4. generace?

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Piątek 07.08.2015 14:14, Pajero
Pajero bych doporučil jen tomu, kdo skutečně potřebuje pravý off-road. Nejde ani o nepohodlí na běžných cestách, ale obecně tato auta moc nemají ráda buď drkotání po městě, nebo naopak časté jízdy vyšší rychlostí po dálnici. Dochází pak k nadměrnému opotřebení zejména převodové soustavy a motoru (a u japonského off-roadu nejde o žádnou láci). Prostě to chce zvážit, jestli takové auto opravdu potřebuju a jestli na to mám. Protože v případě takových oprav pak všechno stojí desetitisíce. Taky údržba by se neměla omezovat pouze na výměnu oleje v motoru.

Auto bych koupil, jen jestli je motor a pohon v pořádku a vše funguje. Dále bych se zaměřil na korozi podvozku a rámu, která je u staršího či zanedbanějšího Pajera (co se brodilo, ale nemylo) běžná. Na horší polní cesty a tahání vleku bych šel radši do Touaregu nebo Q7 s 3,0 TDI nejlépe bez měchů na obyč. podvozku. Servisní náklady i údržba budou jednodušší a levnější
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Sobota 08.08.2015 10:19, RE: Pajero
Paul napisał:
Pajero bych doporučil jen tomu, kdo skutečně potřebuje pravý off-road. Nejde ani o nepohodlí na běžných cestách, ale obecně tato auta moc nemají ráda buď drkotání po městě, nebo naopak časté jízdy vyšší rychlostí po dálnici. Dochází pak k nadměrnému opotřebení zejména převodové soustavy a motoru (a u japonského off-roadu nejde o žádnou láci). Prostě to chce zvážit, jestli takové auto opravdu potřebuju a jestli na to mám. Protože v případě takových oprav pak všechno stojí desetitisíce. Taky údržba by se neměla omezovat pouze na výměnu oleje v motoru.Auto bych koupil, jen jestli je motor a pohon v pořádku a vše funguje. Dále bych se zaměřil na korozi podvozku a rámu, která je u staršího či zanedbanějšího Pajera (co se brodilo, ale nemylo) běžná. Na horší polní cesty a tahání vleku bych šel radši do Touaregu nebo Q7 s 3,0 TDI nejlépe bez měchů na obyč. podvozku. Servisní náklady i údržba budou jednodušší a levnější


Motor je u Pajera prakticky jenom jeden, jednoduchý dieselový čtyřválec. Auto normálně jede jenom na zadek, pohon 4x4 je potřeba zapnout mechanicky. nemyslím si, že by na něm bylo něco extra, co by se kazilo. Kolega Pajero provozuje třetím rokem /auto z roku 2001 koupeno jako ojeté/ a nic mu není.
Taky si myslím, že je docela zbytečné specifikovat, kterou generaci Pejera chce tazatel pořídit, protože u toho auta se toho za posledních 10 let moc nezměnilo, krom kastle:)

reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.