0
powrót
 

diskuze k tématu: Ojetý Nissan Navara – jaký motor vybrat?

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
xtrox
ilość wystąpień233
data registracji01.11.2012
Piątek 04.07.2014 08:59, ...
jel jsem před lety skoro vším v téhle kategorii (snad kromě mazdy a isuzu) a po amaroku - tehdy novinka - mě nejvíc zaujal hilux.
měl jedinou nevýhodu oproti navaře, 5ti kvalt. ale pokud nejezdíte hlavně dálnice...
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Piątek 04.07.2014 10:42, výběr
základní problém vidím v tom že v benzínu se Navara prakticky nevyskytuje a když už tak je to dotažená z US-nejsem si jistý jestli se v Evropě vůbec benzín nabízel. ale dovozu z US a motoru bych se vůbec nebál, jedná se o poctivý a mnoha cenami ověnčený šestiválec z řady VQ, konkrétně VQ40DE kdy ona čtyřicítka značí objem 4 litry. osobně jsem měl možnost VQ motor vlastnit v sedmi autech (Maxima QX, R.VelSatis, 3x350Z, G35 coupé a nyní Infi FX35) a rozhodně na něj nemohu říci křivého slova. pokud nevadí spotřeba kolem 15ti na sto a automat tak bych do toho šel. plyn je otázka do 25k, a jezdíte reálně místo 5Kč/km za 3Kč/km, tedy levněji než s naftou. o té bych uvažoval pouze v případě detailní z znalosti konkrétního auta, motory 2.5 si moc nerozuměly s longlife intervaly 30.000km. ale vím o Navaře/Pathfinderu který má najeto 350k a motoricky je OK. majitel mění olej po deseti tisících a chová se k autu jako člověk. osobně bych se podíval o třídu výš, Pathfinder Armada/Titan. monstrózní V8 5.6 litru a tažné na 3.800kg známý za tím tahá jachtu. a s plynem se to dá i uživit. paradoxně je u nás Titan levnější než starší Navara v naftě takže za méně peněz podstatně víc muziky.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Piątek 04.07.2014 12:07, ...
ještě se do něj dává 2.5 benzín QR25 který se dává i do X-Trailu, Altimy apod. ale ani ten jsem nikde nenašel na prodej. aktuálně jediný nabízený benzínový je čtyřlitr s LPG.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Piątek 04.07.2014 12:22, nafta
Pokud si dobře pamatuju tak dieslu v Navaře nejvíc škodí rychlá dálniční jízda. Potom se poměrně často a rychle vysypal. Vzhledem k tomu že si to dost lidí plete s osobním autem tak je podobný způsob užívání dost častý.
Osobně to moc nechápu, je to poměrně nepohodlné auto a každým kouskem je navíc vidět že je to užitkáč. S prázdnou korbou nic moc komfort. Levné to v lepší výbavě taky nebylo.
A v kombinaci s longlife to asi bude vážně průser.
Takže kupovat to jako ojetinu od neznámého člověka je asi dost risk.
Jak píše Krtek, u benzínu bude největší průser ho sehnat. Potom už by to mělo být ok, nádrž na plyn nikde překážet nebude.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Piątek 04.07.2014 13:44, Benzín?
ten se dával snad jenom do Titanu, což je americká verze... v Česku se benzín vůbec neprodával...
reagować
Corlis
ilość wystąpień135
data registracji14.03.2007
Piątek 04.07.2014 14:21, re:
boha jeho, jen ne navaru a diesel, dyt tam lítaly ojnice ven, vedle naší firmy měli dvě v parku a obě jim odešly a ano, používané trasa praha - brno. A to měli pravidelný servis ale ten posr....longlife. Jděte do Hiluxu
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Piątek 04.07.2014 14:33, RE: Benzín?
Reno napisał:
ten se dával snad jenom do Titanu, což je americká verze... v Česku se benzín vůbec neprodával...


Titan je kapánek větší, je to pickup odvozený od Infi QX56/Pathfinderu Armada
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Piątek 04.07.2014 14:36, benzín
na mobile.de ani jeden, v Polsku jeden starý (2002) lpg, jinak nic...
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Niedziela 06.07.2014 11:02, Navara v dieselu a konkurence
Taky mám rád velké pick-upy a dokázal bych si představit v nich jezdit denně (ale jen kratší trasy), Navara patří mezi nejhezčí a provedením interiéru mezi nejosobáčtější. Bohužel její diesely nemají valnou pověst a nejde jen o klasiku typu turbo a vstřiky. Určitě by bylo míň problémů, kdyby si ji někteří řidiči nepletli s dálničním křižníkem typu Q7 a olej se měnil postaru. To už tu bylo řečeno. Benzíny jsou doporučitelné, ale téměř nejsou. Myslím, že pick-up v dieselu s nejmenšími servisními náklady bude Ford Ranger, nebo Toyota Hilux. Přímým konkurentem je ale VW Amarok, který je ještě jako ojetina mladý a ceny tomu odpovídají. Ale s jednoturbovým 2,0 TDI, může být i rozumně uservisovatelný.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Niedziela 06.07.2014 20:22, RE: benzín
tomaskrtek napisał:
na mobile.de ani jeden, v Polsku jeden starý (2002) lpg, jinak nic...


a koukni na tipcars tam zrovna jeden americkej je
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Niedziela 06.07.2014 21:06, RE: benzín
Reno napisał:
tomaskrtek napisał:
na mobile.de ani jeden, v Polsku jeden starý (2002) lpg, jinak nic...
a koukni na tipcars tam zrovna jeden americkej je


píšu to ve třetím příspěvku, 4.0 lpg
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Poniedziałek 07.07.2014 08:31, RE: benzín
tomaskrtek napisał:
Reno napisał:
tomaskrtek napisał:
na mobile.de ani jeden, v Polsku jeden starý (2002) lpg, jinak nic...
a koukni na tipcars tam zrovna jeden americkej je
píšu to ve třetím příspěvku, 4.0 lpg


mea culpa
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Poniedziałek 07.07.2014 09:21, RE: benzín
Reno napisał:
tomaskrtek napisał:
Reno napisał:
tomaskrtek napisał:
na mobile.de ani jeden, v Polsku jeden starý (2002) lpg, jinak nic...
a koukni na tipcars tam zrovna jeden americkej je
píšu to ve třetím příspěvku, 4.0 lpg
mea culpa

a zrovna do toho bych klidně šel, s cenou půjde majitel rád dolů, takový exot si kupce v našem dieselkrálovství hned tak nenajde...a za 200 či možná míň by to nebylo od věci. 120tis. km je legrace pro takové auto (a podle fotek poctivých-u novějších US Nissanů při stáčení naskočí nula před číslem, tady není).
reagować
xtrox
ilość wystąpień233
data registracji01.11.2012
Poniedziałek 07.07.2014 11:35, RE: Navara v dieselu a konkurence
Paul napisał:
Taky mám rád velké pick-upy a dokázal bych si představit v nich jezdit denně (ale jen kratší trasy), Navara patří mezi nejhezčí a provedením interiéru mezi nejosobáčtější. Bohužel její diesely nemají valnou pověst a nejde jen o klasiku typu turbo a vstřiky. Určitě by bylo míň problémů, kdyby si ji někteří řidiči nepletli s dálničním křižníkem typu Q7 a olej se měnil postaru. To už tu bylo řečeno. Benzíny jsou doporučitelné, ale téměř nejsou. Myslím, že pick-up v dieselu s nejmenšími servisními náklady bude Ford Ranger, nebo Toyota Hilux. Přímým konkurentem je ale VW Amarok, který je ještě jako ojetina mladý a ceny tomu odpovídají. Ale s jednoturbovým 2,0 TDI, může být i rozumně uservisovatelný.


ford ranger je proti navaře žebřiňák na rozbité okresky...kromě užitných a užitkových hodnot byl - "jako osobák" - o dvě/tři generace zpět (apoň model, co se prodával do jara 2011).

amarok je drahá novinka s jistým specifikem - jednoturbo nevyhovuje dynamikou (je to dobrý motor pro "pracanta", nikoli pro dálniční přesuny), dvouturbu věří málokdo (ale asi bych ho zvolil, pokud bych měl jezdit po dálnici, nebo s těžším přívěsem). navíc je to jen dvoulitr a v terénu to chce citlivější nohu na spojce, páč je trochu "anfahrschwach"

o hiluxu už jsem psal...podvozkem a komfortem byl lepší než navara, k "dokonalosti" mu scházela šestka. samozřejmě, že byl celkově horší než amarok, ale taky byl vyvinut jindy...což by se mohlo projevit pozitivně na životnosti
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Poniedziałek 07.07.2014 11:57, RE: Navara v dieselu a konkurence
Biturbo mám v multivanu a naprosto bez závad. Najeto za necelé 3 roky 82t km a nechovám se k němu uplně nejlépe. Vím totiž že to dám nejdéle za rok protiučtem... takže klasika - longlife, když pospíchám nečekám moc na zahřátí, málokdy dochlazuju turba... prostě vidět že se k autu takhle chová zaměstnanec tak ho zabiju. :D Přesto drží statečně. Pocitově jede hůř než předešlá 2,5 128kW, ani spotřeba neni lepší. Ale u minulého jsem neměl haldex, v zimě nebo s lodí k nezaplacení.
U ostatních dodávek longlife nepoužívám a všechny poučuju jak s tím mají jezdit ( :D ), ale ty mi za dobu užívání najedou cca. 3x tolik co soukromé auto. Tak proto.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Poniedziałek 07.07.2014 22:06, RE: Navara v dieselu a konkurence
PetrT napisał:
ford ranger je proti navaře žebřiňák na rozbité okresky...kromě užitných a užitkových hodnot byl - "jako osobák" - o dvě/tři generace zpět (apoň model, co se prodával do jara 2011). amarok je drahá novinka s jistým specifikem - jednoturbo nevyhovuje dynamikou (je to dobrý motor pro "pracanta", nikoli pro dálniční přesuny), dvouturbu věří málokdo (ale asi bych ho zvolil, pokud bych měl jezdit po dálnici, nebo s těžším přívěsem). navíc je to jen dvoulitr a v terénu to chce citlivější nohu na spojce, páč je trochu "anfahrschwach" o hiluxu už jsem psal...podvozkem a komfortem byl lepší než navara, k "dokonalosti" mu scházela šestka. samozřejmě, že byl celkově horší než amarok, ale taky byl vyvinut jindy...což by se mohlo projevit pozitivně na životnosti. Biturbo mám v multivanu a naprosto bez závad. Najeto za necelé 3 roky 82t km a nechovám se k němu uplně nejlépe. Vím totiž že to dám nejdéle za rok protiučtem... takže klasika - longlife, když pospíchám nečekám moc na zahřátí, málokdy dochlazuju turba... prostě vidět že se k autu takhle chová zaměstnanec tak ho zabiju. :D Přesto drží statečně. Pocitově jede hůř než předešlá 2,5 128kW, ani spotřeba neni lepší. Ale u minulého jsem neměl haldex, v zimě nebo s lodí k nezaplacení. U ostatních dodávek longlife nepoužívám a všechny poučuju jak s tím mají jezdit ( :D ), ale ty mi za dobu užívání najedou cca. 3x tolik co soukromé auto. Tak proto.


hele nejsem si jistej, jestli v dnešní době systémů start-stop něco řeší dochlazování turba, když přijedeš na benzínku, nebo do města z dálnice, zastavíš na prvních světlech a motor ti chcípne...

reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.