0
powrót
 

diskuze k tématu: Nissan Patrol (Y61) – nenáročný pracant?

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
Valnoha
ilość wystąpień322
data registracji03.01.2011
Cztwartek 20.02.2014 14:10, 2,8Td
Jaksi se opomnělo že do Y61 se dával z kraje výroby i starý známý a hlavně spolehlivý 2,8td. S tímto motorem pokud auto nebude shnilé ( což prodejci občas úspěšně maskují plastovými prahy a lemy) je to určitě dobrá volba.
Co se koroze týče tak samozřejmě pozor i na rám.
reagować
stanikk
ilość wystąpień61
data registracji06.05.2013
Poniedziałek 03.03.2014 15:16, Dotaz
Opravdu nechápu proč by měl být lepší myšleno spolehlivější a k motoru šetrnější 4° automat jak 5°manuál. Může mi to když tak prosím někdo vysvětlit? Předem moc děkuji.
reagować
jiri.synFB
ilość wystąpień1
data registracji25.03.2014
Wtorek 25.03.2014 20:35, RE: Dotaz
stanikk napisał:
Opravdu nechápu proč by měl být lepší myšleno spolehlivější a k motoru šetrnější 4° automat jak 5°manuál. Může mi to když tak prosím někdo vysvětlit? Předem moc děkuji.


Nemohlo by to nějak souviset s tím že takový 4st. automat má tipicky předřazený měnič momentu, což znamená že jeho jednička je citelně "výš" než jednička manuálu? Ostatní kvalty pak logicky jsou též výš, a podle toho jak to konstruktéři napočítali tak klidně může být že čtyřka automatu pak při dálniční stotřicítce točí memnší obrátky než pětka manuálu, což může být při delší jízdě po dálnici celkem podstatný rozdíl...
Obecně též automat (pokud je trošku slušně udělaný) nenechává motor přetáčet (či podtáčet) i na nižších stupních, ale rozumně včas řadí čímž též docela šetří motor (obzvláště pro "zapomnětlivé"). Jistě mi někdo může říct že dokáže ručně řadit líp než automat, a v některých případech je to dokonce i pravda...
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.