0
powrót
 

diskuze k tématu: Nissan Primera (P12) – jaké jsou benzínové motory?

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
Mashur
ilość wystąpień43
data registracji10.12.2009
Wtorek 04.08.2015 15:31, Benzin versus nafta
Měl jsem tyto auta dvě. Jednou benzín 2.0 a podruhé naftu 2,2dci. Benzín je oproti starším SR20DE motorům tupější a více žere. Nafta byla za celou dobu bez problému, auto má teď známý s cca 240000 km a vše původní. U 1,8 benzínu byl někdy problém e spotřebou oleje, i když ne tak moc, jako u almery. 1,6 je podle mě už moc slabá. Bral bych raději vůz po faceliftu, má pěknější interiér.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Środa 05.08.2015 09:06, RE: Benzin versus nafta
Mashur napisał:
Měl jsem tyto auta dvě. Jednou benzín 2.0 a podruhé naftu 2,2dci. Benzín je oproti starším SR20DE motorům tupější a více žere. Nafta byla za celou dobu bez problému, auto má teď známý s cca 240000 km a vše původní. U 1,8 benzínu byl někdy problém e spotřebou oleje, i když ne tak moc, jako u almery. 1,6 je podle mě už moc slabá. Bral bych raději vůz po faceliftu, má pěknější interiér.


SR20DE je tam stále, ale díky EURO 4 je uškrcený a má co dělat s o 200 kg větší váhou. škoda že se k nám nevozily verze s motorem 2.5. diesel je problematický, pokud není znám skutečný nájezd a zaručen pravidelný servis tak bych se mu vyhnul. 1.8 žere olej, a to více než často. v podstatě je ten dvoulitr jediný doporučeníhodný motor. taky je jich jak máku. jo a vyhnout se automatu-v Primerách je CVT které bez pravidelného servisu (bohužel někdy i s ním) rádo umírá a cena za opravu přesahuje cenu auta.
reagować
A4
ilość wystąpień134
data registracji09.05.2007
Środa 05.08.2015 09:38, RE: Benzin versus nafta
tomaskrtek napisał:
Mashur napisał:
Měl jsem tyto auta dvě. Jednou benzín 2.0 a podruhé naftu 2,2dci. Benzín je oproti starším SR20DE motorům tupější a více žere. Nafta byla za celou dobu bez problému, auto má teď známý s cca 240000 km a vše původní. U 1,8 benzínu byl někdy problém e spotřebou oleje, i když ne tak moc, jako u almery. 1,6 je podle mě už moc slabá. Bral bych raději vůz po faceliftu, má pěknější interiér.
SR20DE je tam stále, ale díky EURO 4 je uškrcený a má co dělat s o 200 kg větší váhou. škoda že se k nám nevozily verze s motorem 2.5. diesel je problematický, pokud není znám skutečný nájezd a zaručen pravidelný servis tak bych se mu vyhnul. 1.8 žere olej, a to více než často. v podstatě je ten dvoulitr jediný doporučeníhodný motor. taky je jich jak máku. jo a vyhnout se automatu-v Primerách je CVT které bez pravidelného servisu (bohužel někdy i s ním) rádo umírá a cena za opravu přesahuje cenu auta.


Právě mám před sebou detailní článek o této primeře z Autoojetin, kde je tento dvoulitr z hlediska spolehlivosti popisován jako nedoporučitelný. Cituji:
I jemu se nevyhýbá zvýšená spotřeba oleje, běžně oscilující kolem jednoho litru na 5000 km. K tomu dále selhává hlavové těsnění, a to z důvodu velmi malé styčné (těsnicí) plochy, která je tak velmi málo účinná. Známé jsou také problémy s praskajícími katalyzátory ze strany výfuku, jež se mnohým měnily ještě v záruce. Na to si dejte velký pozor, protože výměna katalyzátoru, jež je součástí sběrného potrubí, je dosti drahá. A pokud motor zhasíná, může to znamenat defektní řídicí jednotku, kterou tady kupodivu nelze flashovat.
Jo, a nejedná se zde o SR20DE ale o QR20DE!
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Środa 05.08.2015 09:51, RE: Benzin versus nafta
A4 napisał:
tomaskrtek napisał:
Mashur napisał:
Měl jsem tyto auta dvě. Jednou benzín 2.0 a podruhé naftu 2,2dci. Benzín je oproti starším SR20DE motorům tupější a více žere. Nafta byla za celou dobu bez problému, auto má teď známý s cca 240000 km a vše původní. U 1,8 benzínu byl někdy problém e spotřebou oleje, i když ne tak moc, jako u almery. 1,6 je podle mě už moc slabá. Bral bych raději vůz po faceliftu, má pěknější interiér.
SR20DE je tam stále, ale díky EURO 4 je uškrcený a má co dělat s o 200 kg větší váhou. škoda že se k nám nevozily verze s motorem 2.5. diesel je problematický, pokud není znám skutečný nájezd a zaručen pravidelný servis tak bych se mu vyhnul. 1.8 žere olej, a to více než často. v podstatě je ten dvoulitr jediný doporučeníhodný motor. taky je jich jak máku. jo a vyhnout se automatu-v Primerách je CVT které bez pravidelného servisu (bohužel někdy i s ním) rádo umírá a cena za opravu přesahuje cenu auta.
Právě mám před sebou detailní článek o této primeře z Autoojetin, kde je tento dvoulitr z hlediska spolehlivosti popisován jako nedoporučitelný. Cituji: I jemu se nevyhýbá zvýšená spotřeba oleje, běžně oscilující kolem jednoho litru na 5000 km. K tomu dále selhává hlavové těsnění, a to z důvodu velmi malé styčné (těsnicí) plochy, která je tak velmi málo účinná. Známé jsou také problémy s praskajícími katalyzátory ze strany výfuku, jež se mnohým měnily ještě v záruce. Na to si dejte velký pozor, protože výměna katalyzátoru, jež je součástí sběrného potrubí, je dosti drahá. A pokud motor zhasíná, může to znamenat defektní řídicí jednotku, kterou tady kupodivu nelze flashovat. Jo, a nejedná se zde o SR20DE ale o QR20DE!

díky za opravu, myslel jsem že je tam jen SR20DE ale k nám se fakt vozila 103kW QR20, SR20 byla pouze ve verzi VE 150 kW. takže potom má potenciální zájemce smolíka. ale zase 1litr/5000km není žádná trága, horší je ten zbytek. když už tak Maximu...
reagować
Mashur
ilość wystąpień43
data registracji10.12.2009
Środa 05.08.2015 15:41, RE: Benzin versus nafta
A4 napisał:
tomaskrtek napisał:
Mashur napisał:
Měl jsem tyto auta dvě. Jednou benzín 2.0 a podruhé naftu 2,2dci. Benzín je oproti starším SR20DE motorům tupější a více žere. Nafta byla za celou dobu bez problému, auto má teď známý s cca 240000 km a vše původní. U 1,8 benzínu byl někdy problém e spotřebou oleje, i když ne tak moc, jako u almery. 1,6 je podle mě už moc slabá. Bral bych raději vůz po faceliftu, má pěknější interiér.
SR20DE je tam stále, ale díky EURO 4 je uškrcený a má co dělat s o 200 kg větší váhou. škoda že se k nám nevozily verze s motorem 2.5. diesel je problematický, pokud není znám skutečný nájezd a zaručen pravidelný servis tak bych se mu vyhnul. 1.8 žere olej, a to více než často. v podstatě je ten dvoulitr jediný doporučeníhodný motor. taky je jich jak máku. jo a vyhnout se automatu-v Primerách je CVT které bez pravidelného servisu (bohužel někdy i s ním) rádo umírá a cena za opravu přesahuje cenu auta.
Právě mám před sebou detailní článek o této primeře z Autoojetin, kde je tento dvoulitr z hlediska spolehlivosti popisován jako nedoporučitelný. Cituji: I jemu se nevyhýbá zvýšená spotřeba oleje, běžně oscilující kolem jednoho litru na 5000 km. K tomu dále selhává hlavové těsnění, a to z důvodu velmi malé styčné (těsnicí) plochy, která je tak velmi málo účinná. Známé jsou také problémy s praskajícími katalyzátory ze strany výfuku, jež se mnohým měnily ještě v záruce. Na to si dejte velký pozor, protože výměna katalyzátoru, jež je součástí sběrného potrubí, je dosti drahá. A pokud motor zhasíná, může to znamenat defektní řídicí jednotku, kterou tady kupodivu nelze flashovat. Jo, a nejedná se zde o SR20DE ale o QR20DE!


nemyslím si, že by tento motor byl až tak špatný, jak ho tady popisuješ. Ohledně zhasínání mi to sem tam udělalo taky a stačilo vyčistit škrtící klapku v origo servisu za cca 300 kč... Olej mi to nebralo, a na dnešní poměry, jak píše kolega nade mnou, není litr na 5000 kč nic extra, ve srovnání s VW longlife dieslem....

tento motor jei v X-trailech a qashqajích a není to špatná volba.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Środa 05.08.2015 16:43, RE: Benzin versus nafta
nemyslím si, že by tento motor byl až tak špatný, jak ho tady popisuješ. Ohledně zhasínání mi to sem tam udělalo taky a stačilo vyčistit škrtící klapku v origo servisu za cca 300 kč... Olej mi to nebralo, a na dnešní poměry, jak píše kolega nade mnou, není litr na 5000 kč nic extra, ve srovnání s VW longlife dieslem....tento motor jei v X-trailech a qashqajích a není to špatná volba.


v Kvašákovi a X-Trailu je už nový motor MR20DE, stejně jako v Renaultech-Fluence, Mégane apod.

reagować
Roman AX
ilość wystąpień134
data registracji09.12.2011
Cztwartek 06.08.2015 07:02, Nafta
V tomhle typu už jsou naftové motory od Renaulta?
reagować
A4
ilość wystąpień134
data registracji09.05.2007
Cztwartek 06.08.2015 07:48, článek z autoojetin
Pokud máte někdo zájem, hoďte sem svůj mail, můžu poslat naskenované čtyřstránkové pdf z Autoojetin - cca 6 MB, tam je o tomhle autě vše podstatné
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 06.08.2015 08:37, RE: článek z autoojetin
A4 napisał:
Pokud máte někdo zájem, hoďte sem svůj mail, můžu poslat naskenované čtyřstránkové pdf z Autoojetin - cca 6 MB, tam je o tomhle autě vše podstatné


tomaskrtek seznam díky už jsem ten článek hledal ale našlo mi to jen nadpisy
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 06.08.2015 08:37, RE: Nafta
Roman AX napisał:
V tomhle typu už jsou naftové motory od Renaulta?


nafta 2.2 by měla být i přes stejný obsah jako Renaultí 2.2 DCI od Nissanu, 1.9 kterou tam dávali po FL je Rendlík
reagować
Mashur
ilość wystąpień43
data registracji10.12.2009
Cztwartek 06.08.2015 08:47, RE: Nafta
tomaskrtek napisał:
Roman AX napisał:
V tomhle typu už jsou naftové motory od Renaulta?
nafta 2.2 by měla být i přes stejný obsah jako Renaultí 2.2 DCI od Nissanu, 1.9 kterou tam dávali po FL je Rendlík


tak tak, 2.21 dci je od Nissanu a je mnohem spolehlivější než renaultí...

pokud mohu poprosit článek na ms6@centrum.cz
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień1
data registracji05.05.2024
Piątek 07.08.2015 19:16, Článek PDF
Rovněž bych prosil o zaslání článku na cassy@seznam.cz
Děkuji
reagować
miguel323
ilość wystąpień1
data registracji09.08.2015
Niedziela 09.08.2015 14:52, P12
1.8 16v je katastroficka... moje p12 měla motor ve 30 000 km měněn garančně,pač zhltla vsechen olej..Novej motor měl údajně již problém s pístními kroužky vyřešen a ve 130 tisicich žrala 0,7 na 1000 km.Ano skoro třičtvrtě litru na jeden tisíc kilometrů...Osobně doporučuju 2.0...je mnohem spolehlivější..znám jeden co jezdí dálky a má naběháno 300 000km s původním motorem ..a to přední spodní rameno se bezproblému koupí do 2000 kč
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.