0
powrót
 

diskuze k tématu: Offroad do lesa i na silnici

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, typ vozidla, osobní
Wrael
ilość wystąpień1
data registracji06.04.2016
Środa 06.04.2016 21:40, Offroad do lesa i na silnici
Dobrý den, potřeboval bych poradit. Hledám nějaké offroad auto, které vjede neohroženě do lesa, kde se naloží dřevem a odveze ho(cesty v lese jsou neudržované a často jsou v ní vyjeté hluboké koleje od traktorů. Chtělo by to určitě vyšší auto s 4x4 vypinatelné. Zároveň hledám takové auto,které se nebojí dálnice a zároveň mě při tom nesvlékne do naha jeho žravostí. Vyděl bych to max. do 10l. Ideálnější by bylo do 9l. Hledám offroad od roku 2004, ale čím novější tím lepší. Najeto do 150 000km a cenově se vešlo tak do 150 000Kč cca. To auto chci v pětidveřovém provedení, aby se tam pohodlně vešla rodina + zavazadla.Samozřejmostí co nejmenší poruchovost. Díval jsem se na suzuki grand vitara druhé i třetí třídy. Taky mě doporučovali mitsubishi pajero pinin, ale ta má malí zavazadlový prostor. Také jsem četl klady na subaru forestr. Pročítal jsem různá fóra a co člověk to jiný názor a jiné zkušenosti tak nevím co si mám myslet a co vybrat. Prosím o návrhy a zkušenosti z těmito auty + návrhy na lepší možné varianty. Děkuji moc.
reagować
nahlásit
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Cztwartek 07.04.2016 11:10, Kia Sorento
Šel bych do Kii Sorento s nejsilnějším dieselem 2,5 CRDi 125 kW.
reagować
nahlásit
HoNZA
ilość wystąpień248
data registracji28.04.2008
Cztwartek 07.04.2016 11:11, Vitara
Být vámi podíval bych se na poslední grand vitaru s motorem 2.4 benzín - naprosto spolehlivá, výborný offroad a pohodlné auto.
Pak bych vybíral forester do rv. 2013 s motorem 2.0 benzín řady FB. Opět spolehlivé a výborné auto. Subaru ale není offroad a i když je velice schopný, to co vitara v terénu nedokáže. Spotřebu u takových aut moc neovlivníte s Vitarou budete jezdit za 11 a s forestrem za 9.
Držím palec při výběru.
reagować
nahlásit
capslock
ilość wystąpień355
data registracji28.07.2007
Cztwartek 07.04.2016 11:23, ...
Informací zde na serveru je dost: Vitara III přišla o rám a je trvalá čtyřkolka, nafta 1.9 má dražší víměnu rozvodů, benzýn dost žere. Vitara II by měla mít rám a spolehliví 2.0 hdi od PSA, což je možná lepší kombinace.
Jako alternativa stojí za zvážení robustní Kia Sorento s rámem a pevnou zadní nápravou (lepší v terénu, horší na silnici)
reagować
nahlásit
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Cztwartek 07.04.2016 12:02, Pevná náprava
Pevná náprava je třeba i výhodou na dálnici, kdy je auto poměrně dost klidné. Obecně bude hodně záležet na pneumatikách. Podle toho co obujete se bude auto chovat. Když tam dáte nějaký úzkoprofil, bude na silnici jistější, ale v terénu tragédie. A balón zase v terénu supr, ale na silnici taková houpačka.
reagować
nahlásit
Milouš1
ilość wystąpień16
data registracji10.07.2013
Cztwartek 07.04.2016 18:45, Výběr OFFROAD
Dobrý den, myslím si, že jste zadal nesprávné údaje, protože NIKDY nesloučíte dokonale auto do terénu a na silnice. A že o tom něco vím, protože bydlím v lese na samotě u Opavy, kde mám naprosto stejné podmínky, které požadujete. Do terénu pořebujete auto s žebřinovým tuhým rámem. Potom dostatečnou světlou výšku (min. 21cm a výše) a nějakou tu uzávěrku dif. a nejlepé ještě redukci... to by Vám mělo stačit na odpověď, protože rozepisovat o tom druhém již nemá smysl, pokud jste to pochopil správně... na dálnice takové auto neseženete, a když ho tam pošlete, tak si vytlučete záda, nebo zuby a sežere Vás s peněz... tam kde je vhodné první, je nevhodné na druhé a naopak. Můžete zvolit kompromis - něco jako Amarok, Navara, Hilux atd., V odpovědích jsem si všiml doporučení, ale prosím Vás, jak budete vozit ve Vitaře dřevo..? Nebo v subaru...? Pánové asi neumí číst, nebo jsou natvrdlí, když Vám doporučují takové nesmysly. Ve Vitaře se sice povozíte jakž takž na dálnici, ale v terénu se dřevem zapláčete. To platí i o jiných vozech. Zůstává otázkou čemu dáte přednost a co je více důležité - jestli dřevo a terén, nebo pohodlí na dálnici. Já koupil 3-dveřového Land Cruisera s koulí a tahám vozík se dřevem - plným, protože tam dám 3 tuny. A pak ho odpojím a jedu do Prahy... 3-dveře se vyznačují skvělou manévrovatelností v terénu a lese a krátkými převisy + má uzávěrky, redukce atd., takže 100% v lese projedete. Měl jsem předtím Amaroka, ale je to něco jako kočkopes...ani terén, ani dálnice - něco z každého, ale dohormady to také nezkloubil.. proto se také vyrábí každé auto pro dané použití vždy zvlášť. Tuhý žebřinový rám, hrubé vzorky pneu, veliký odpor vzduchu atd. vám na dálnici nebude dělat radost...Nebo kupte auta dvě. Jedno do lesa a druhé na dálnici.. a máte 100% jistotu použití a funkčnosti pro daný úkol... Přeji také rozum a šťastnou ruku. ML
reagować
nahlásit
kristian2
ilość wystąpień273
data registracji31.03.2015
Cztwartek 07.04.2016 18:53, k
Náhodou do terénu i na dálnici se hodí rage rover a dá se tahat vozík plný dřeva,ale to je jaksi jiná liga že.
reagować
nahlásit
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Cztwartek 07.04.2016 21:40, Sorento
Sorento je podle mě nejlepší kompromis. Má žebřinový rám, uzávěrku, na kouli 3,5 tuny (pouze s automatem, jinak 3 tuny) a na dálnici jezdí obstojně. A spotřeba je pořád kolem 10.
reagować
nahlásit
capslock
ilość wystąpień355
data registracji28.07.2007
Cztwartek 07.04.2016 23:41, xy
Milouš, natvrdlej seš tu akorát ty, případně mi sežeň amaroka nebo hilux za stopade.
reagować
nahlásit
HoNZA
ilość wystąpień248
data registracji28.04.2008
Piątek 08.04.2016 08:37, RE: xy
capslock napisał:
Milouš, natvrdlej seš tu akorát ty, případně mi sežeň amaroka nebo hilux za stopade.


Souhlas
existují i vozíky za auto to pak člověk ani pick up nepotřebuje
reagować
nahlásit
Valnoha
ilość wystąpień322
data registracji03.01.2011
Piątek 08.04.2016 14:13, hodně štěstí
za stopade přeju hodně štěstí
reagować
nahlásit
Gagarin_CCCP
ilość wystąpień66
data registracji02.01.2012
Niedziela 10.04.2016 23:28, 4x4
Jak psal Miloš, je bláznovství si myslet, že seženete neohrožené auto do terénu a ještě na dálnici se spotřebou kolem devítky, toto spojení opravdu nejde.
Vyřešit se dá dvěma auty, jak jsem udělal já XC70 kterým můžete vyjet k hůře přístupnému baráku ale dobře jede po dálnici.
A do lesa těžší kalibr, nebo pickup, v mém případě Grand Cherokee ZJ s koulí....ovšem v benzínu....ale zas nesmrtelnej a na dálnici (kupodivu i má komfort a dobrou ovladatelnost)se s ním dá jet na tempomat do 110 za cca 11l/100 ,při 130 za 13-14
Ale vyjede vše...nebo aspoň na co stačí gumy. A nesežere Vás na servise,pokuď nekoupíte krumpl
...ale s tím můžete zapomenout kompletně na těch 150....
Tak jak to píšete je to vlastně nesmysl....když v těch 150 počítáte i se servisem? To mě napadá snad jen Terrano II? A Nebo Saang Yong Musso s klasickým spolehlivým naftopalem od MB, s tím jsem jel a bylo to taky nečekaně fajn, ale co si pamatuju, skoro u všech se nějak špatně řadila přídavka? A pak zde doporučené Sorento taky není špatná volba, ale tuším, že nemá uzávěry, pak byla jedna verze(zřejmě spolehlivější) s tvrdou mezinápravou, a verze dvě s visco spojkou? Ale nemám bližší zkušenosti, jen vím, že to občas dost rezlo
reagować
nahlásit


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.