0
powrót
 

diskuze k tématu: Ojetina s automatickou převodovkou do 160 tis.

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.12.2015 11:25, Ojetina s automatickou převodovkou do 160 tis.
Dobrý den, jsem řidička s průkazem ZTP/P a potřebuji automobil který je vhodný pro přestavbu na ruční řízení. Jasná volba je pro mě tak vůz s automatickou převodovkou. Více než 160 000,- do toho nebudu moci investovat. Hledám především vyšší rodinné auto, do kterého se mi bude dobře nastupovat. Uvažuji o Ford Focus C-Max, Mercedes Benz A170 nebo nějaký tř. B, Seat Altea XL apod. Roky výroby by měl být okolo 2008. Nevím které vozy s automatem jsou nejspolehlivější. Budu jezdit krátké trasy do 20 km (mezi obcemi) a i delší trasy dlouhé 150 Km (dálnice). Raději bych tedy naftový motor, nebo úsporný benzínový. Co mi doporučíte? Děkuji.
reagować
nahlásit
Marek - TipCars.com
ilość wystąpień52
data registracji03.11.2015
Wtorek 15.12.2015 23:56, re:
Dobrý den. Pokud ročně neujedete více než cca 30 tis. km, doporučuji spíše benzínový motor. Z vašeho mohu doporučit Ford C-Max nebo Seat Altea. S hlediska spolehlivosti jsou asi nejlepší volbou automaty s hydrodynamickým měničem.
reagować
nahlásit
spiteful
ilość wystąpień71
data registracji18.06.2015
Cztwartek 24.12.2015 13:49, mercedes c klasse
Mercedesy A+B mají automaty které moc spolehlivé nejsou, spolehlivější jsou až automaty v současné A generaci. Spíše bych doporučil najít C klasse v benzinu 2006-2007, novější generace od r. 2008 je výrazně lepší po všech směrech, ale bojim se že bude dražší.. Vždy při koupy ojetiny vyměnit náplň automatu !!! V aut. převodovce se má náplň měnit po 60-80 tisících km, pak spolehlivě funguje.
reagować
nahlásit
gepardo
ilość wystąpień129
data registracji19.10.2014
Piątek 25.12.2015 00:35, Ojetina
Vybíral bych pouze vozy s hydroměničem a na ostatní nekoukal, protože nic nevydrží. Cca 100.000 km. Ve Vašem případě bych po svátcích zavolal do fi. KAPS automatik, jsou na netu, oni vám spolehlivě řeknou která auta ho mají. Včetně servisních intervalů, na výměnu oleje. Olej v automatu, by se měl měnit v 80.000, pak po 60.000 a pak pořád po 40.000 km. Pak Vám při slušném zacházení, přežije auto. Ale vzhledem k nájezdu, bych Vám radil spíše benzín, s případnou montáží na LPG. Pak to cenově bude srovnatelné s naftou. Servis nafty vychází o dost dráž, než benzínu i s LPG. Hodně úspěchů při hledání.
reagować
nahlásit
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Piątek 25.12.2015 09:44, xxxx xxxx xxxxx
Tak ona sestistupnova DSG vydrzi celkem dost, myslim ze zrovna ta se davala do toho Seatu.
Ale hydromenic je lepsi na vydrz, to je jasny.
Taky asi je pro pani dulezite jak dat do auta vozik - videl jsem celkem dost upravenych aut typu Berlingo/Doblo kde diky soupackam je to pomerne lehke. Ale Doblo nedoporucuju, po par letech vypada interier katastrofalne i kdyz zaklad mechanicky drzi.
Interier Seatu Altea vypada ale hrozne uz z vyroby :D
reagować
nahlásit
gepardo
ilość wystąpień129
data registracji19.10.2014
Niedziela 27.12.2015 09:33, Ojetina
A rozhodněte se kde budete jezdit častěji. DSG je lepší na dálnici, kdežto hydroměnič do města, zkrátka popojíždky.
reagować
nahlásit


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.