0
powrót
 

diskuze k tématu: Proč se mi ztrácí chladící kapalina, i když pod autem nejsou žádné mokré fleky?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, technické dotazy, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 09.09.2013 20:37, Proč se mi ztrácí chladící kapalina, i když pod autem nejsou žádné mokré fleky?

vozidlo: Opel Corsa
rok výroby: 2002
palivo: LPG + benzin
výkon v kW: 55
kód motoru: 1,2

popis závady: Po výměně rozvodového řemenu, se mi neustále ztrácí chladící kapalina a zatím nikdo nepřišel na to, z jakého důvodu.

kód chyby určené na diagnostice: -

typ diagnostického přístroje: -

kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
reagować
nahlásit
David V
ilość wystąpień2075
data registracji16.05.2007
Wtorek 10.09.2013 08:54, RE: Proč se mi ztrácí chladící kapalina, i když pod autem nejsou žádné mokré fleky?
nepřihlášený uživatel napisał:
vozidlo: Opel Corsa rok výroby: 2002palivo: LPG + benzinvýkon v kW: 55kód motoru: 1,2popis závady: Po výměně rozvodového řemenu, se mi neustále ztrácí chladící kapalina a zatím nikdo nepřišel na to, z jakého důvodu.kód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -


Tohle zavání něvyměněnou vodní pumpu při výměně rozvodováho řemene. A chladící kapalina se může buď odpařovat nebo unikat do nějaké kaverny. Úplně v nejhorším do oleje, i když by k tomu dojít nemělo, ale doporučuju zkontrolovat hladinu oleje a jeho stav (pokud je v oleji voda, našlehá se emulze). Jinak vodní film nemusí být vidět, proto doporučuju motor zespodu osahat. Voda se určitě neviditelně neztrácí, je to chce trpělivost.
reagować
nahlásit
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Wtorek 10.09.2013 12:46, RE: Proč se mi ztrácí chladící kapalina, i když pod autem nejsou žádné mokré fleky?
David V napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
vozidlo: Opel Corsa rok výroby: 2002palivo: LPG + benzinvýkon v kW: 55kód motoru: 1,2popis závady: Po výměně rozvodového řemenu, se mi neustále ztrácí chladící kapalina a zatím nikdo nepřišel na to, z jakého důvodu.kód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
Tohle zavání něvyměněnou vodní pumpu při výměně rozvodováho řemene. A chladící kapalina se může buď odpařovat nebo unikat do nějaké kaverny. Úplně v nejhorším do oleje, i když by k tomu dojít nemělo, ale doporučuju zkontrolovat hladinu oleje a jeho stav (pokud je v oleji voda, našlehá se emulze). Jinak vodní film nemusí být vidět, proto doporučuju motor zespodu osahat. Voda se určitě neviditelně neztrácí, je to chce trpělivost.


Taky bych to tak viděl. Vodní pumpa by se měla měnit s rozvody vždy nehledě na značku. Voda se pak může ztrácet za jízdy. Může to souviset i s provozem na LPG, např. špatné těsnění pod hlavou, nebo poškození hlavy samotné.
reagować
nahlásit
Koloss
ilość wystąpień641
data registracji19.09.2008
Wtorek 10.09.2013 16:17, Termostat
Já měl podobnej problém, voda se ztrácela pomalu a nenápadně a nějak se mi nedařilo zjistit kudy. Nakonec jsem problém odhalil - bylo to u termostatu, první pokus byla výměna těsnění, nakonec to bylo přímo tělo termostatu. Fór byl v tom, že se to projevilo jen po zatížení motoru, nejlépe delší jízda po dálnici, hlavně za tepla. To se pak dala najít i loužička pod autem. Ale jak mělo auto čas zchládnout třeba delší jízdou po městě, tak už to ani nekáplo. Prostě vlasová prasklina v plastu. Pro ověření navrhuju zajet na dálnici, chvíli to hnát těch 130, pak zajet někde na odpočívadlo a kouknout se pod auto, co to dělá.
reagować
nahlásit
Koloss
ilość wystąpień641
data registracji19.09.2008
Wtorek 10.09.2013 16:21, obecněji
Jinými slovy - voda se může ztrácet během zatížení, kdy je chladící systém natlakovaný. Po zchládnutí už to nemusí být vidět, loužička je rozcajdaná po silnici. Takže zatopit pod kotlem, pak zastavit a koukat, co se děje zatepla.
reagować
nahlásit
Attila
ilość wystąpień18
data registracji19.09.2008
Wtorek 10.09.2013 16:51, natlakovat
Servisaci bezne pouzivaji kompresor k natlakovani systemu, pak to zacne tect i za studena
reagować
nahlásit
Koloss
ilość wystąpień641
data registracji19.09.2008
Wtorek 10.09.2013 17:48, RE: natlakovat
Attila napisał:
Servisaci bezne pouzivaji kompresor k natlakovani systemu, pak to zacne tect i za studena


Může to pomoct, ale nemusí. Ta prasklina v termostatu se mohla roztáhnout tím teplem, pak by jen tlak nestačil.
reagować
nahlásit


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.