0
powrót
 

diskuze k tématu: OPEL SIGNUM 3.0CDTI

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, technické dotazy, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.11.2014 12:25, OPEL SIGNUM 3.0CDTI
Kde jste pořídili ventily vstřikovacího čerpadla?
Myslím, u kterého dodavatele se dají zakoupit. Děkuji za Vaši rychlou odpověď. S pozdravem Štípková Šárka
reagować
nahlásit
BMW528i
ilość wystąpień372
data registracji07.01.2013
Środa 19.11.2014 12:47, RE: OPEL SIGNUM 3.0CDTI
nepřihlášený uživatel napisał:
Kde jste pořídili ventily vstřikovacího čerpadla?Myslím, u kterého dodavatele se dají zakoupit. Děkuji za Vaši rychlou odpověď. S pozdravem Štípková Šárka


Já je nikde nekupoval, protože tohle auto nemám, ale lze je koupit např. v apm, ale nevím, k čemu Vám tato informace bude, protože sama je stejně nevyměníte a servis kam auto dáte si je sežene sám. Jen na okraj je jich u té V6 6ks za 12.000/kus = 72.000kč
reagować
nahlásit
free78
ilość wystąpień300
data registracji19.09.2008
Środa 19.11.2014 13:35, 3 litr od ISUZU je opět zde.
A je to zase tady. Koloušek koupil v bazaru luxusní auto, samo že ftédéíčku, fmetle a na hlínách za cenu kolik na nové stála letní sada kol.
Nyní auto nejede. Co s tím? Zeptáme se na diskuzi na internetu. Tam jsou odborníci ;)

Takže motor je od japonské ISUZU a je to doslova pomsta za hirošimu. To že vám to nejede, nemusí být jen ventily, často se zapomíná na mechanický tlakový ventil co je na common rail liště, zasekne se pilinami z přidřeného vysokoltakého čerpadla nafty, podpouští při nižším tlaku a auto pak jede jen tak na 10 procent plynu normálně, přidáme li více, tak to začne cukat.
Připravte si cca 70 tisíc na repasi (výměna za nové stojí více) common rail čerpadla (čerpadlo je japonské a motor musí ven z auta, proto je to dražší), které vydrží MAXIMÁLNĚ 150tkm. Spíše ale cca 80tkm než se opět zadře.
Vstřikovací ventily stojí zrepasovat cca 6 tisíc za kus (= 36 za všechny), nebo nové jsou za cca 8 tisíc (= 48 tis za všechny). Ventil na common rail liště je asi za dvanáctku.
Potom výplach nádrže, palivových trubiček atd. za asi 2 litry.
Nebojte, není to zatím vše. Ten motor má specielní povrch válcových vložek z tzv. nikasilu, který při prvním přehřátí motoru (stačí to drtit hodinu na plnej plyn po dálnici) popraská a vydrolí se.
Po té je třeba koupit nový polomotor. Ten v Lidlu nemají, objednává se v autorizovaném servisu a cena za výměnu včetně práce je cca 300 tisíc Kč.
Přeju příjemnou úsporu s "tédéíčkem" z bazaru.
reagować
nahlásit
A4
ilość wystąpień134
data registracji09.05.2007
Środa 19.11.2014 14:51, RE: 3 litr od ISUZU je opět zde.
free78 napisał:
A je to zase tady. Koloušek koupil v bazaru luxusní auto, samo že ftédéíčku, fmetle a na hlínách za cenu kolik na nové stála letní sada kol. Nyní auto nejede. Co s tím? Zeptáme se na diskuzi na internetu. Tam jsou odborníci ;) Takže motor je od japonské ISUZU a je to doslova pomsta za hirošimu. To že vám to nejede, nemusí být jen ventily, často se zapomíná na mechanický tlakový ventil co je na common rail liště, zasekne se pilinami z přidřeného vysokoltakého čerpadla nafty, podpouští při nižším tlaku a auto pak jede jen tak na 10 procent plynu normálně, přidáme li více, tak to začne cukat. Připravte si cca 70 tisíc na repasi (výměna za nové stojí více) common rail čerpadla (čerpadlo je japonské a motor musí ven z auta, proto je to dražší), které vydrží MAXIMÁLNĚ 150tkm. Spíše ale cca 80tkm než se opět zadře. Vstřikovací ventily stojí zrepasovat cca 6 tisíc za kus (= 36 za všechny), nebo nové jsou za cca 8 tisíc (= 48 tis za všechny). Ventil na common rail liště je asi za dvanáctku. Potom výplach nádrže, palivových trubiček atd. za asi 2 litry. Nebojte, není to zatím vše. Ten motor má specielní povrch válcových vložek z tzv. nikasilu, který při prvním přehřátí motoru (stačí to drtit hodinu na plnej plyn po dálnici) popraská a vydrolí se. Po té je třeba koupit nový polomotor. Ten v Lidlu nemají, objednává se v autorizovaném servisu a cena za výměnu včetně práce je cca 300 tisíc Kč. Přeju příjemnou úsporu s "tédéíčkem" z bazaru.


Fakt pěkně napsaný , ale paní teda lituju
reagować
nahlásit
tomaskrtek
ilość wystąpień983
data registracji18.03.2008
Środa 19.11.2014 14:58, RE: 3 litr od ISUZU je opět zde.
A4 napisał:
free78 napisał:
A je to zase tady. Koloušek koupil v bazaru luxusní auto, samo že ftédéíčku, fmetle a na hlínách za cenu kolik na nové stála letní sada kol. Nyní auto nejede. Co s tím? Zeptáme se na diskuzi na internetu. Tam jsou odborníci ;) Takže motor je od japonské ISUZU a je to doslova pomsta za hirošimu. To že vám to nejede, nemusí být jen ventily, často se zapomíná na mechanický tlakový ventil co je na common rail liště, zasekne se pilinami z přidřeného vysokoltakého čerpadla nafty, podpouští při nižším tlaku a auto pak jede jen tak na 10 procent plynu normálně, přidáme li více, tak to začne cukat. Připravte si cca 70 tisíc na repasi (výměna za nové stojí více) common rail čerpadla (čerpadlo je japonské a motor musí ven z auta, proto je to dražší), které vydrží MAXIMÁLNĚ 150tkm. Spíše ale cca 80tkm než se opět zadře. Vstřikovací ventily stojí zrepasovat cca 6 tisíc za kus (= 36 za všechny), nebo nové jsou za cca 8 tisíc (= 48 tis za všechny). Ventil na common rail liště je asi za dvanáctku. Potom výplach nádrže, palivových trubiček atd. za asi 2 litry. Nebojte, není to zatím vše. Ten motor má specielní povrch válcových vložek z tzv. nikasilu, který při prvním přehřátí motoru (stačí to drtit hodinu na plnej plyn po dálnici) popraská a vydrolí se. Po té je třeba koupit nový polomotor. Ten v Lidlu nemají, objednává se v autorizovaném servisu a cena za výměnu včetně práce je cca 300 tisíc Kč. Přeju příjemnou úsporu s "tédéíčkem" z bazaru.
Fakt pěkně napsaný , ale paní teda lituju

skutečně realisticky napsané, palec nahoru. paní doporučím jediné-hodit ze skály. resp. rozprodat na díly nebo prodat se závadou, oprava je nerentabilní, nereálná a hlavně nesmyslná.
reagować
nahlásit
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Środa 19.11.2014 15:51, isuzu
Nevim jestli je to technicky možný, ale jednou jsem někde čatl že do tohohle supermotoru někdo implantoval vložky válců z multikáry :D
reagować
nahlásit
Zdeny60
ilość wystąpień1249
data registracji08.09.2009
Środa 19.11.2014 18:00, Isuzu Signum/Opel
Tak napřed, být tazatelkou, bych pozdravil, abych nevypadal jako buran, co vylítnul z chlíva a sláma mu čumí z bot.

To jen na okraj.

A k věci: z dotazu není jasné, co s autem je. Takže může jít o diagnoistiku problému, který tu nikdo nezná, stylem - říkal mi Pepa v hospodě....
Ale obávám se i já, že půjde o souhru špatných náhod a že kolega má pravdu-lavinovitý problém, kdy jedna závada odstartuje další a ve výsledku bude cena za opravu do stavu, aby se to dalo aspoň prodat (rozumněj = zbavit se toho krámu) značně vysoká. Možná, že levnější řešení, než toto generálkovat (v nejhorší kombinaci špatných náhod) by bylo sehnat havárku s motorem, který je v chodu, prohodit a rychle šup s tím do Áček.

Já furt říkám- nejlepší nafta je pořádný benzín. A v ojetině tuplem!!!
reagować
nahlásit
David V
ilość wystąpień2075
data registracji16.05.2007
Środa 19.11.2014 18:10, RE: Isuzu Signum/Opel
Zdeny60 napisał:
.Já furt říkám- nejlepší nafta je pořádný benzín. A v ojetině tuplem!!!


Muhehe !
Nikdo nechce slevu zadarmo.
reagować
nahlásit
dagosekanny
ilość wystąpień6
data registracji14.05.2014
Środa 19.11.2014 19:07, 3,0 V6 tdci
Závada se bude těžko diagnostikovat tady na fóru, každopádně auta s těmito motory,Saab,Opel ještě myslím se dávaly do espace jsou za dobré ceny,asi je jasné proč a pravděpodbně vždy prodávané jak se říká nachystané..,oprava pravděpodobně oprava převýší cenu vozu..,buď tedy prodat za pár korun nepojízdné nebo dát někomu nachystat a poslat nějakému nešťasníkovi dál..,, starý složitý nafty je holt časovaná bomba,ale ten pocit ušetření...mámo jezdíme imaginárně za 6,5.., benziňák bude jezdit za 10 a to je fakt moc...,
reagować
nahlásit
Kohout Pavel
ilość wystąpień65
data registracji28.11.2013
Cztwartek 20.11.2014 07:54, ???
Nezlobte se, ale dotaz považuji tak trochu za trolling.
Dotaz od ženy na notoricky známý problémový motor? A ještě se ptá na konkrétní díl vstřikovacího čerpadla? Domnívám se, že nečeká odpověď, ale spíše nějaký flame.
Z podobné kategorie je myslím i dotaz na porouchaný startér bazarové Xpětky, co tu proběhl nedávno.
reagować
nahlásit
free78
ilość wystąpień300
data registracji19.09.2008
Cztwartek 20.11.2014 09:14, RE: ???
Kohout Pavel napisał:
Nezlobte se, ale dotaz považuji tak trochu za trolling.Dotaz od ženy na notoricky známý problémový motor? A ještě se ptá na konkrétní díl vstřikovacího čerpadla? Domnívám se, že nečeká odpověď, ale spíše nějaký flame.Z podobné kategorie je myslím i dotaz na porouchaný startér bazarové Xpětky, co tu proběhl nedávno.


Abych řekl pravdu, taky pokládám za více pravděpodobné, že tento (a některé další) dotazy byly spíše vymyšleny trollem, nebo redakcí, aby se trošinku rozproudila diskuze.
Je zde ale pořád cca 10 procentní šance, že se celá událost stala tak, že paní koupila v bazaru tento krám, teď to blbě jede (třeba cuká při přidání plynu) a někdo (třeba kamarád Franta) jí řekl, že to budou trysky protože, ty se na nových dieselech jednou za čas mění. Třeba paní existuje a sonduje terén, kde se dají levně a pokud možno "v akci" takové trysky sehnat.
reagować
nahlásit


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.