0
powrót
 

diskuze k tématu: Pečujeme o své auto: jak a proč měnit vzduchový filtr (8. díl)

kategorie zaszeregowania tematu:
David V
ilość wystąpień2075
data registracji16.05.2007
Piątek 03.11.2017 09:05, Souhlasím s častější výměnou
Podívejme se na to optikou peněz. Pokud po 20 tkm dojde ke zvýšení spotřeby o pouhou desetinu a následujících 30 tkm budeme jezdit s touto zvýšenou spotřebou, tak nás to bude stát 900 Kč, kdežto filtr obvykle stojí polovinu nebo dokonce třetinu, takže měnit filtr častěji je i ekonomicky výhodnější.
Dále pak doporučuji kupovat filtry renomovaných výrobců a ne to nejlevnější, co na trhu je, protože může dojít ke stejnému jevu, jako je výše. Filtr bude mít velký odpor, což se projeví na podaném výkonu, potažmo spotřebě a člověk nakonec peníze prodělá.
Jinak se nabízejí různé "kity" na výměnu klasických papírových filtrů za různé otevřené sání s kónickým filtrem, mokrá filtrace a já nevím co ještě. Já toho přítelem nejsem, protože v autě je sání od výrobce nějak optimalizované, jak plochou přívodu, tak plochou filtru, obsahuje různé rezonátory apod. Pokud po tomhle někdo zatouží, doporučuji hledat na fórech konkrétní zkušenosti, protože ne na každé auto je to vhodné a přinese to kýžený nárůst výkonu.
reagować
nahlásit


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.