0
powrót
 

diskuze k tématu: Peugeot 308 SW vs 307 SW - v čem se mezigeneračně liší?

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.10.2011 08:52, rada
Pověst 307 je notoricky známá, a i když už to s ní v posledních letech výroby tak špatné nebylo, dal bych od ní ruce pryč. Auto z prvního roku výroby taky není terno, může mít nějaké dětské nemoci, ale s ohledem na konstrukční stáří a vyšší bezpečnost nového modelu bych volil 308 - ostatně i zdejší dlouhodobý test potvrzuje 308 jako zatím spolehlivé auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.10.2011 09:19, rada
Souhlasím s prvín názorem, 307 je auta, na které jsem nikdy neslyšel žádnou chválu... rozhodně by jsem volil 308 už jen proto že je to novější kousek a nejsou v něm takové závady, které dokážou opravdu pokazit dobrou náladu jako u 307.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.10.2011 09:27, rada
Ja osobne by som uz kúpil radšej novší, kedze "nove je nove" ak mate nejaku rezervu na nejake "opravy" tak kludne
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.10.2011 10:31, rada
u francouzskych aut bych sel radeji do noveho se zarukou. Osobne temto autum moc neverim. Neuvazoval jste o jinem aute/znacce, kde je vyssi kvalita a spolehlivost i u ojetych vozu - Mazda3 apod? Za tyto penize by se dala sehnat i mirne jeta octavia 2. Ale rozumim naklonosti a oblibe francouzskeho designu, i kdyz mne osobne neoslovuje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.10.2011 11:49, rada
Po 7 letech provozu 307Bk 1,6 16v a 75tkm (převážně v městském provozu - manželčina "taxislužba") nemůžu říct křivé slovo. 1x nešlo vytáhnout zadní okno, než jsem dojel do servisu, tak si dalo říct. Špatně konstrukčně řešená výfuková soustava ráda (v kombinaci s krátkými jízdami a tím způsobené kondenzaci vodní páry) praská před zadním tlumičem. 308SW má (pro mě) ohyzdný zadek, u krátké bych ale neváhal, a šel do 308. Pokud je auto řádně servisované, pak je motoru jedno, jestli má najeto 50 nebo 150tkm. Se spojkou a dvouhmoťákem (HDi) to už ale jedno nebude... Ale na 406 2,2 HDi mám najeto 240tkm, a je stále původní, byť je znát, že se doba nachýlila. Možná dá ještě rok, možná jenom měsíc...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.10.2011 11:50, rada
To Zeneva: Dotaz zněl jasně...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.10.2011 13:10, rada
Jednoznačně 308, byť bude mít vyšší nájezd. U těchto mladých aut s vyšším nájezdem je předpoklad delších jízd (jinak by ty kilometry nestihla najet) a tak bych se vysokého opotřebení nebál, auto přece jen nejvíce trpí "poskoky za studena".
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.10.2011 16:10, rada
Francouze NEBRAT ! neříkám to protože bych měl doma BMW, ale protože mám s Fr. vozy osobní a drahé zkušenosti....poslední kapitola byla kolegova 307SW 2.0 Hdi 66kW....osobně se mi frantíci také moc líbí, a musím říct že i svezení ja fajn...ale na co mi je i ta super záruka, když se auto rozbliká v půj jedné v rakousku na dálnici, když je mínus dva a sněží....sice mě odtáhnou, na záruku opraví a třeba mě to nebude ani moc stát, ale čas a nervy v ... Spíš bych se podíval na východ...klidně i tam kde slunce vychází, idkyž vím že dotaz zněl jasně....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.10.2011 09:10, rada
Mám 307 SW 2.0 HDi z roku 2004. Mám ji 5 let a jediné co se kazí je elektrika. Konkrétně motor topení a jeho ovládání, různé čidla (v nádrži, teploty interieru)žárovky apod. Proto bych šel do novější 308 byt nemá co měla 307. Pravidelný tvar kufru a možnost prohazovat sedadla z druhé řady do třetí.Jinak co do jízdních vlastností a pohodlí a prostornosti to je stejné. Novější je lepší a že to bude mít víc km najeto nevadí hlavně, že nebude stočené. Ale pozor 308 je těžké auto s 1,6 to nebude sprinter. Na tahaní karavanu zapomente.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 05.10.2011 11:30, rada
Mám 307 2.0hdi již 6 let, prakticky jen chvála. Jediné co občas zlobí, je elektronika - praskání žárovek. To je vše. Ale určitě lepší je jít do 308, což já už mám také v plánu :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.10.2011 09:38, Elektrika
Jen připomenu to co už asi tazatel ví, francouzká auta jsou noční můrou elektrikářů (hlavně ta novější). První slabinou je hlavní vedení, tedy svazek drátů (50-80, podle typu) vedený přímo pod chladičem (obvykle), který vlastně při jakékoli menší nehodě na předek podléhá okamžitě destrukci. Další věcí je fakt, ře francouzi si až nemístně libují v tom, veškerou elektriku v autě nějak zakrývat, budiž příkladem některé modely Renaultu, kde musíte kvůli výměně žárovky sundat kolo a vyndat kryt v podběhu. Co se týče samotného porovnání 307/308, doporučuji spíše 308, model 307 měl při uvedení mnoho dětských nemocí a některé bohužel přetrvaly. Nemožnost vytáhnout si okénko v létě při náhlém dešti nebo stěrače stírající jako šílené úplně suché okno jsou některé maličkosti kterými vás může i poslední ročník 307 "potěšit".
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.10.2011 10:14, RE: Elektrika
Rover623 napisał:
Jen připomenu to co už asi tazatel ví, francouzká auta jsou noční můrou elektrikářů (hlavně ta novější). První slabinou je hlavní vedení, tedy svazek drátů (50-80, podle typu) vedený přímo pod chladičem (obvykle), který vlastně při jakékoli menší nehodě na předek podléhá okamžitě destrukci. Další věcí je fakt, ře francouzi si až nemístně libují v tom, veškerou elektriku v autě nějak zakrývat, budiž příkladem některé modely Renaultu, kde musíte kvůli výměně žárovky sundat kolo a vyndat kryt v pod...
s tou elektrikou souhlasím, měl jsem Renault Vel Satis a kvůli výměně parkovačky musel dolů přední nárazník. fatální potíže s elektrikou nastaly když si tchán, kterému jsem auto přenechal, dal namontovat tažné od nějakého garážisty. ten idiot mu nacvakal elektriku rychlospojkama na stávající vedení. od té doby konec, všechno začalo jít do kytek vč. vstřikování, pořád nějaké chybové hlášky, nešlo startovat, neodblokovala se ručka apod.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 09.10.2011 21:43, K tématu elektrika.
M.j. vlastníme také P 307HB 1,6/16V v provedení Executive. Zakoupen a r.v. 2007. V současné době najeto 49 t. km. Zatím bez závad. Ovšem po zkušenostech a varování jiných, je elektrika noční můrou. Praskání žárovek v hl. světlech leze až na nervy. Při montáži LED světel pro denní svícení (náhrada za mlhovky), mě doslova vyděsil proud vody, který vytekl z opanceřování kabelu. A tak je to pomalu v celém autě. Každý prověšený svazek v husím krku, zejména v motorovém prostoru obsahuje vodu. Myslím si, že to u starších aut může být zdrojem potíží. Voda se tam dostává pravděpodobně při mytí v myčkách. Jinak auto je na jízdu příjemné, až na to dupání kol. Na 16 s 205/55 dost výraznější. Porovnávám s Fabiíí II combi 1,9 TDI, Oct.II 2,0TDI , Oct III 1,6 TDI, Toyota Corolla. Je to proti nim úplný komfortní tichošlápek. Vzhledově vně i uvnitř 1.
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.