0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké auto do 60.000 Kč vybrat?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, francouzská vozidla
MichalGa
ilość wystąpień2
data registracji09.05.2015
Sobota 09.05.2015 15:39, Jaké auto do 60.000 Kč vybrat?
Zdravím všechny automobilové nadšence

Prosím o radu, jaké auto koupit při těchto požadavcích:

- Cena do 60.000 Kč.
- Najezdím tak max. 5.000 km/rok a spíš kratší trasy po městě a 1 - 2x do roka delší trasa.
- Měl jsem Peugeota 405 1,9 D sedan, tak mě to láká ke 406-ce, nebo uvažuji o 307 kombi.
- Mám 193 cm, tak něco, kde se vejdu
- Oproti výkonu preferuji spolehlivost a nízké náklady na případné opravy.
- Jaký motor vzhedem k mým požadavkům u 406-ky a 307-ky doporučíte?

Budu rád za vaše rady a doporučení
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Piątek 15.05.2015 00:47, re:
Dobrý den. Z těchto dvou automobilů Vám doporučuji větší model 406. Pod kapotu doporučuji benzínovou osmnáctistovku nebo dvoulitr. Pokud narazíte na zachovalý exemplář, měl byste být s vozem spokojen. Co se týká slabých stránek Peugeotu 406, patří sem občas svéhlavá multiplexní elektronická síť, nemusíte se naopak obávat koroze (kvůli pozinkované karoserii) ani dostupnosti náhradních dílů.
reagować
MichalGa
ilość wystąpień2
data registracji09.05.2015
Wtorek 19.05.2015 08:59, Peugeot 406 1,8 nebo 2,0
Děkuji za odpověď, jen je trochu problém 406-ku v benzínové verzi od roku 2000 (po faceliftu) a dobrém stavu sehnat. Úplně na to nespěchám, tak si počkám
reagować
stréc od piva
ilość wystąpień652
data registracji23.11.2007
Wtorek 19.05.2015 09:34, RE: Peugeot 406 1,8 nebo 2,0
MichalGa napisał:
Děkuji za odpověď, jen je trochu problém 406-ku v benzínové verzi od roku 2000 (po faceliftu) a dobrém stavu sehnat. Úplně na to nespěchám, tak si počkám


pokud bych spočítal veškeré relevantní náklady (gumy,oleje,filtry,pojistky,amortizace),tak při ceně 60,000.-kč ročním nákladům cca 12 000.-kč na benzín, cca 10 000.-kč na náklady.Tak jsme na cca 82 000.-kč

Což je cca 16,5kč/km.
Mám pocit,že při uvedeném km proběhu a ceně vozidla je již levnější požadované aktivity řešit taxi.
A případné dovolené řešit zapujčkou vozidel (cca 700.-kč/den a výše).

Ale neberte mne jako flame,spíš takové zamyšlení člověka,kterého živí finance a baví auta :)
reagować
Ma007
ilość wystąpień195
data registracji26.11.2013
Wtorek 19.05.2015 10:24, RE: Peugeot 406 1,8 nebo 2,0
stréc od piva napisał:
MichalGa napisał:
Děkuji za odpověď, jen je trochu problém 406-ku v benzínové verzi od roku 2000 (po faceliftu) a dobrém stavu sehnat. Úplně na to nespěchám, tak si počkám
pokud bych spočítal veškeré relevantní náklady (gumy,oleje,filtry,pojistky,amortizace),tak při ceně 60,000.-kč ročním nákladům cca 12 000.-kč na benzín, cca 10 000.-kč na náklady.Tak jsme na cca 82 000.-kč Což je cca 16,5kč/km.Mám pocit,že při uvedeném km proběhu a ceně vozidla je již levnější požadované aktivity řešit taxi.A případné dovolené řešit zapujčkou vozidel (cca 700.-kč/den a výše).Ale neberte mne jako flame,spíš takové zamyšlení člověka,kterého živí finance a baví auta :)


Tiež by som sa prikláňal ku strécovi. Na tak malý nájazd je vlastné auto ekonomický nezmysel.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Wtorek 19.05.2015 10:32, RE: Peugeot 406 1,8 nebo 2,0
stréc od piva napisał:
MichalGa napisał:
Děkuji za odpověď, jen je trochu problém 406-ku v benzínové verzi od roku 2000 (po faceliftu) a dobrém stavu sehnat. Úplně na to nespěchám, tak si počkám
pokud bych spočítal veškeré relevantní náklady (gumy,oleje,filtry,pojistky,amortizace),tak při ceně 60,000.-kč ročním nákladům cca 12 000.-kč na benzín, cca 10 000.-kč na náklady.Tak jsme na cca 82 000.-kč Což je cca 16,5kč/km.Mám pocit,že při uvedeném km proběhu a ceně vozidla je již levnější požadované aktivity řešit taxi.A případné dovolené řešit zapujčkou vozidel (cca 700.-kč/den a výše).Ale neberte mne jako flame,spíš takové zamyšlení člověka,kterého živí finance a baví auta :)


můžeš to prosím rozpočítat reálněji? obávám se že jsi někde udělal dost velkou chybu. pokud beru průměrnou spotřebu 8 litrů na sto tedy 2.50/km, k tomu propad ceny 10.000,- ročně (počítám životnost ještě šest let) tedy 2,-/km, pojistka 2-4.000,- tedy 0,40-0,80/km, gumy počítám jen zimní do 1.000,- kus a stačí mu na 30.000km, tedy šest let, připočítám i přezutí a geometrii za 1.000,-, celkem 5.000,-, tedy 0.1666 Kč/km. olej s filtry 1.000,- až 1.500,-/dva roky, tedy max. 0.15Kč/km. i kdyby si na rozvody brzdy a případné poruchy nechával 2.-Kč/km tak na tvých údajných 16.50 se nedostane ani omylem. jestli tebe živí finance tak jsi asi jako ten Horáček který potkal svého učitele ze základky a ten mu říká-Horáček, koukám nový Mercedes, krásný oblek, co prosím tě děláš? věnuji se obchodu pane profesore. jak je to možné? ty, takový flákač, nic jsi neuměl, v matice jsi málem propadl... no víte pane profesore, za padesát koupím, za pět set prodám, mě těch 10% výdělku stačí....
reagować
stréc od piva
ilość wystąpień652
data registracji23.11.2007
Wtorek 19.05.2015 10:43, RE: Peugeot 406 1,8 nebo 2,0
tomaskrtek napisał:
stréc od piva napisał:
MichalGa napisał:
Děkuji za odpověď, jen je trochu problém 406-ku v benzínové verzi od roku 2000 (po faceliftu) a dobrém stavu sehnat. Úplně na to nespěchám, tak si počkám
pokud bych spočítal veškeré relevantní náklady (gumy,oleje,filtry,pojistky,amortizace),tak při ceně 60,000.-kč ročním nákladům cca 12 000.-kč na benzín, cca 10 000.-kč na náklady.Tak jsme na cca 82 000.-kč Což je cca 16,5kč/km.Mám pocit,že při uvedeném km proběhu a ceně vozidla je již levnější požadované aktivity řešit taxi.A případné dovolené řešit zapujčkou vozidel (cca 700.-kč/den a výše).Ale neberte mne jako flame,spíš takové zamyšlení člověka,kterého živí finance a baví auta :)
můžeš to prosím rozpočítat reálněji? obávám se že jsi někde udělal dost velkou chybu. pokud beru průměrnou spotřebu 8 litrů na sto tedy 2.50/km, k tomu propad ceny 10.000,- ročně (počítám životnost ještě šest let) tedy 2,-/km, pojistka 2-4.000,- tedy 0,40-0,80/km, gumy počítám jen zimní do 1.000,- kus a stačí mu na 30.000km, tedy šest let, připočítám i přezutí a geometrii za 1.000,-, celkem 5.000,-, tedy 0.1666 Kč/km. olej s filtry 1.000,- až 1.500,-/dva roky, tedy max. 0.15Kč/km. i kdyby si na rozvody brzdy a případné poruchy nechával 2.-Kč/km tak na tvých údajných 16.50 se nedostane ani omylem. jestli tebe živí finance tak jsi asi jako ten Horáček který potkal svého učitele ze základky a ten mu říká-Horáček, koukám nový Mercedes, krásný oblek, co prosím tě děláš? věnuji se obchodu pane profesore. jak je to možné? ty, takový flákač, nic jsi neuměl, v matice jsi málem propadl... no víte pane profesore, za padesát koupím, za pět set prodám, mě těch 10% výdělku stačí....


Díky za upozornění,samozřejmě,že ten výpočet byl jen hrubý nástřel bez dlouhodobého hlediska.Pokud bych tam zohlednil horizont cca 6-10 let tak samozřejmě ta křivka kč/km by šla pomalu a jistě dolu,přesně jak jsi tu udělal tu hlubší analýzu.
Na druhou stranu vozidlo bude pomalu stárnout,takže se opět mohou vyskytnout další výdaje spojené s opravami,které opět tu cenu pošlou nahoru.Samozřejmě je nutné započítat i zvýšení ceny povinného ručení (a to i v případě,že tazatel nezpůsobí žádnou nehodu), letos plošně dochází k cca 5-10% růstu.
Takže ano,pokud vozidlo nebude mít havárii,nebude mít poruchu,a tazatel jej udrží při životě cca 6 roků,tak pak ano je to výhodnější.Ale opět nesmíme zapomenout,že rovina mít znamená nemít jen požitek ale i povinnost.Kdežto varianta pronájmu + taxi je pouze služba....
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Wtorek 19.05.2015 22:39, RE: Peugeot 406 1,8 nebo 2,0
tomaskrtek napisał:
stréc od piva napisał:
MichalGa napisał:
Děkuji za odpověď, jen je trochu problém 406-ku v benzínové verzi od roku 2000 (po faceliftu) a dobrém stavu sehnat. Úplně na to nespěchám, tak si počkám
pokud bych spočítal veškeré relevantní náklady (gumy,oleje,filtry,pojistky,amortizace),tak při ceně 60,000.-kč ročním nákladům cca 12 000.-kč na benzín, cca 10 000.-kč na náklady.Tak jsme na cca 82 000.-kč Což je cca 16,5kč/km.Mám pocit,že při uvedeném km proběhu a ceně vozidla je již levnější požadované aktivity řešit taxi.A případné dovolené řešit zapujčkou vozidel (cca 700.-kč/den a výše).Ale neberte mne jako flame,spíš takové zamyšlení člověka,kterého živí finance a baví auta :)
můžeš to prosím rozpočítat reálněji? obávám se že jsi někde udělal dost velkou chybu. pokud beru průměrnou spotřebu 8 litrů na sto tedy 2.50/km, k tomu propad ceny 10.000,- ročně (počítám životnost ještě šest let) tedy 2,-/km, pojistka 2-4.000,- tedy 0,40-0,80/km, gumy počítám jen zimní do 1.000,- kus a stačí mu na 30.000km, tedy šest let, připočítám i přezutí a geometrii za 1.000,-, celkem 5.000,-, tedy 0.1666 Kč/km. olej s filtry 1.000,- až 1.500,-/dva roky, tedy max. 0.15Kč/km. i kdyby si na rozvody brzdy a případné poruchy nechával 2.-Kč/km tak na tvých údajných 16.50 se nedostane ani omylem. jestli tebe živí finance tak jsi asi jako ten Horáček který potkal svého učitele ze základky a ten mu říká-Horáček, koukám nový Mercedes, krásný oblek, co prosím tě děláš? věnuji se obchodu pane profesore. jak je to možné? ty, takový flákač, nic jsi neuměl, v matice jsi málem propadl... no víte pane profesore, za padesát koupím, za pět set prodám, mě těch 10% výdělku stačí....


Dobry vtipek
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.