0
powrót
 

diskuze k tématu: Test Peugeotu 508 SW BlueHDI: Umí šestku

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
Pavlik
ilość wystąpień1325
data registracji09.10.2008
Poniedziałek 23.02.2015 08:11, konkurenti
Proč je mezi srovnatelnými konkurenty škoda octavia? Sice chápu, že cenou je se střední třídou zjevně srovnatelná, ale to je tak všechno = pořád je to auto z nižší střední třídy. Jediná škodovka střední třídy je superb.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1133
data registracji09.05.2007
Poniedziałek 23.02.2015 08:32, 508 GT
Je si autor jist, že 508, kterou před lety testoval, byla verze GT? Ta se podle mě už od začátku dodávala jen s 2,2, a určitě neměla 120 kW
reagować
kancelarskakrysa
ilość wystąpień6
data registracji01.06.2010
Poniedziałek 23.02.2015 10:03, ehhh
Tyhle tahanice o třídách jsou fakt o ničem. jeden je bere podle délky, druhej podle rozvoru, třetí snad podle barvy. Podle mě by všichni měli prostě dělat podle jediného klíče. Třeba podle toho, kam se zařazuje to auto do statistik.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Poniedziałek 23.02.2015 10:10, RE: konkurenti
Pavlik napisał:
Proč je mezi srovnatelnými konkurenty škoda octavia? Sice chápu, že cenou je se střední třídou zjevně srovnatelná, ale to je tak všechno = pořád je to auto z nižší střední třídy. Jediná škodovka střední třídy je superb.


Dobrý den, konkurenti jsou vybíráni podle tabulek dle Sdružení dovozců automobilů (http://sda-cia.cz/)

František Mašek
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Poniedziałek 23.02.2015 10:11, RE: 508 GT
Pepe napisał:
Je si autor jist, že 508, kterou před lety testoval, byla verze GT? Ta se podle mě už od začátku dodávala jen s 2,2, a určitě neměla 120 kW


Dobrý den, ohledně výbavy předchozího testovaného modelu máte pravdu – šlo o výbavu Allure. Omlouvám se.
František Mašek
reagować
A4
ilość wystąpień134
data registracji09.05.2007
Poniedziałek 23.02.2015 10:49, ach jo
.. takový pěkný auto, škoda, že k němu výrobce nedává pořádnej atmosférickéj benzín, aspoň nějakej dvoulitr. Místo toho tady máte DPF, močovinu, start-stop a podobný pseudoekonesmysly, nad kterými v budoucnu majitel asi jednou zapláče, divná to doba
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1325
data registracji09.10.2008
Poniedziałek 23.02.2015 13:36, RE: ehhh
kancelarskakrysa napisał:
Tyhle tahanice o třídách jsou fakt o ničem. jeden je bere podle délky, druhej podle rozvoru, třetí snad podle barvy. Podle mě by všichni měli prostě dělat podle jediného klíče. Třeba podle toho, kam se zařazuje to auto do statistik.


Auta se do tříd zařazují zcela jasně, jen škodovka se v česku snaží zblbnout lidi marketingem, že mají lepší auto než je realita (a skvěle se jim to daří). Ať to vezmu podle rozvoru (ztráta na auta střední třídy minimálně 100 mm) nebo délky (ztráta na auta střední třídy minimálně 200 mm), pořád mi vychází octavia jako podstatně menší auto a to je hodně přifouknutá na délku karoserií typu liftback. Zkuste si někdy přesednout z octavie nebo jakéhokoli jiného auta nižší střední třídy do auta střední třídy - ten rozdíl v prostornosti je markantní (snad jen s výjimkou BMW řady 3). Ano octavia má obří kufr, ale to je tak jediný parametr jímž by se dala zařadit do střední třídy.
reagować
David V
ilość wystąpień2054
data registracji16.05.2007
Poniedziałek 23.02.2015 23:40, RE: ach jo
A4 napisał:
.. takový pěkný auto, škoda, že k němu výrobce nedává pořádnej atmosférickéj benzín, aspoň nějakej dvoulitr. Místo toho tady máte DPF, močovinu, start-stop a podobný pseudoekonesmysly, nad kterými v budoucnu majitel asi jednou zapláče, divná to doba


Až druhý majitel, ten první se toho zbaví raději dříve, než by ho to potkalo. Nicméně s absencí atmo motorů v současných autech se také těžce vyrovnávám. Ještěže aspoň ta Asie jede ještě po staré linii.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Wtorek 24.02.2015 20:37, RE: ehhh
Pavlik napisał:
kancelarskakrysa napisał:
Tyhle tahanice o třídách jsou fakt o ničem. jeden je bere podle délky, druhej podle rozvoru, třetí snad podle barvy. Podle mě by všichni měli prostě dělat podle jediného klíče. Třeba podle toho, kam se zařazuje to auto do statistik.
Auta se do tříd zařazují zcela jasně, jen škodovka se v česku snaží zblbnout lidi marketingem, že mají lepší auto než je realita (a skvěle se jim to daří). Ať to vezmu podle rozvoru (ztráta na auta střední třídy minimálně 100 mm) nebo délky (ztráta na auta střední třídy minimálně 200 mm), pořád mi vychází octavia jako podstatně menší auto a to je hodně přifouknutá na délku karoserií typu liftback. Zkuste si někdy přesednout z octavie nebo jakéhokoli jiného auta nižší střední třídy do auta střední třídy - ten rozdíl v prostornosti je markantní (snad jen s výjimkou BMW řady 3). Ano octavia má obří kufr, ale to je tak jediný parametr jímž by se dala zařadit do střední třídy.


Tak například pan Pelc z komunikace Śkoda Auto tvrdí,že Octavia je někde mezi třídami.Ale o tom do které třídy daný model patří u nás rozhoduje Svaz Dovozců Automobilů,který octavii přeřadil do střední třídy na doporučení JATO DYNAMICZ přední světové agentury,která analyzuje v 29 evropských státech včetně prodeje jednotlivých značek a modelů.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1325
data registracji09.10.2008
Piątek 27.02.2015 21:40, RE: ehhh
Fanda napisał:
Pavlik napisał:
kancelarskakrysa napisał:
Tyhle tahanice o třídách jsou fakt o ničem. jeden je bere podle délky, druhej podle rozvoru, třetí snad podle barvy. Podle mě by všichni měli prostě dělat podle jediného klíče. Třeba podle toho, kam se zařazuje to auto do statistik.
Auta se do tříd zařazují zcela jasně, jen škodovka se v česku snaží zblbnout lidi marketingem, že mají lepší auto než je realita (a skvěle se jim to daří). Ať to vezmu podle rozvoru (ztráta na auta střední třídy minimálně 100 mm) nebo délky (ztráta na auta střední třídy minimálně 200 mm), pořád mi vychází octavia jako podstatně menší auto a to je hodně přifouknutá na délku karoserií typu liftback. Zkuste si někdy přesednout z octavie nebo jakéhokoli jiného auta nižší střední třídy do auta střední třídy - ten rozdíl v prostornosti je markantní (snad jen s výjimkou BMW řady 3). Ano octavia má obří kufr, ale to je tak jediný parametr jímž by se dala zařadit do střední třídy.
Tak například pan Pelc z komunikace Śkoda Auto tvrdí,že Octavia je někde mezi třídami.Ale o tom do které třídy daný model patří u nás rozhoduje Svaz Dovozců Automobilů,který octavii přeřadil do střední třídy na doporučení JATO DYNAMICZ přední světové agentury,která analyzuje v 29 evropských státech včetně prodeje jednotlivých značek a modelů.


Já ti to nevyvracím - napsal jsem jasně, že marketing škodovky tlačí své produkty někam kde nemají co dělat. Totéž nějaká "světoznámá" marketingová agentura - opravdu nehodlám slepě věřit nějakým číslům předkládaným MARKETINGOVOU agenturou (pro tvou informaci - to je soukromá firma živící se podporou prodeje produktu, takže o jakékoli nezávislosti nemůže být ani řeč). Mezi třídami octavia asi bude: kufr má ze střední třídy, prostor pro posádku z nižší střední třídy a cenu z vyšší střední třídy, takže značka škoda v kostce .
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.