

tak to bude stát víc než mega. Ale počítejme jen výrobu auta jako takového... a tady to podle mně nejde přes milión.
tak to bude stát víc než mega. Ale počítejme jen výrobu auta jako takového... a tady to podle mně nejde přes milión.
tak to bude stát víc než mega. Ale počítejme jen výrobu auta jako takového... a tady to podle mně nejde přes milión.
ale lidi si ho chválí, protože dávám dobrý kafe. Jinak si myslím, že ve většině kaváren mají kávovar do 50 tisíc. Za půl mega si troufám říct, nemají třeba v Brně nikde.
tak to bude stát víc než mega. Ale počítejme jen výrobu auta jako takového... a tady to podle mně nejde přes milión.
ale lidi si ho chválí, protože dávám dobrý kafe. Jinak si myslím, že ve většině kaváren mají kávovar do 50 tisíc. Za půl mega si troufám říct, nemají třeba v Brně nikde.Ale to je OT. Takové Porsche používá plochý boxer o obsahu 3,8 litru už aspoň deset let a nemyslím si, že by u nové generace proběhla nějaká revoluce. Podvozek je smozřejmě nový. Ale jinak si myslím, že jeho vývoj a vlastně vývoj celé nové Carrery nemohl stát o mnoho víc, než třeba M3. Ale je to samozřejmě Porsche, o tom žádná.
tak to bude stát víc než mega. Ale počítejme jen výrobu auta jako takového... a tady to podle mně nejde přes milión.
ale lidi si ho chválí, protože dávám dobrý kafe. Jinak si myslím, že ve většině kaváren mají kávovar do 50 tisíc. Za půl mega si troufám říct, nemají třeba v Brně nikde.Ale to je OT. Takové Porsche používá plochý boxer o obsahu 3,8 litru už aspoň deset let a nemyslím si, že by u nové generace proběhla nějaká revoluce. Podvozek je smozřejmě nový. Ale jinak si myslím, že jeho vývoj a vlastně vývoj celé nové Carrery nemohl stát o mnoho víc, než třeba M3. Ale je to samozřejmě Porsche, o tom žádná.

tak to bude stát víc než mega. Ale počítejme jen výrobu auta jako takového... a tady to podle mně nejde přes milión.
ale lidi si ho chválí, protože dávám dobrý kafe. Jinak si myslím, že ve většině kaváren mají kávovar do 50 tisíc. Za půl mega si troufám říct, nemají třeba v Brně nikde.Ale to je OT. Takové Porsche používá plochý boxer o obsahu 3,8 litru už aspoň deset let a nemyslím si, že by u nové generace proběhla nějaká revoluce. Podvozek je smozřejmě nový. Ale jinak si myslím, že jeho vývoj a vlastně vývoj celé nové Carrery nemohl stát o mnoho víc, než třeba M3. Ale je to samozřejmě Porsche, o tom žádná.
tak to bude stát víc než mega. Ale počítejme jen výrobu auta jako takového... a tady to podle mně nejde přes milión.
ale lidi si ho chválí, protože dávám dobrý kafe. Jinak si myslím, že ve většině kaváren mají kávovar do 50 tisíc. Za půl mega si troufám říct, nemají třeba v Brně nikde.Ale to je OT. Takové Porsche používá plochý boxer o obsahu 3,8 litru už aspoň deset let a nemyslím si, že by u nové generace proběhla nějaká revoluce. Podvozek je smozřejmě nový. Ale jinak si myslím, že jeho vývoj a vlastně vývoj celé nové Carrery nemohl stát o mnoho víc, než třeba M3. Ale je to samozřejmě Porsche, o tom žádná.
tak to bude stát víc než mega. Ale počítejme jen výrobu auta jako takového... a tady to podle mně nejde přes milión.
ale lidi si ho chválí, protože dávám dobrý kafe. Jinak si myslím, že ve většině kaváren mají kávovar do 50 tisíc. Za půl mega si troufám říct, nemají třeba v Brně nikde.Ale to je OT. Takové Porsche používá plochý boxer o obsahu 3,8 litru už aspoň deset let a nemyslím si, že by u nové generace proběhla nějaká revoluce. Podvozek je smozřejmě nový. Ale jinak si myslím, že jeho vývoj a vlastně vývoj celé nové Carrery nemohl stát o mnoho víc, než třeba M3. Ale je to samozřejmě Porsche, o tom žádná.