0
powrót
 

diskuze k tématu: Problebmatika DPF

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, servisní náklady, technické dotazy
Edwardo44
ilość wystąpień9
data registracji02.02.2017
Cztwartek 09.02.2017 11:37, Problebmatika DPF
Dobrý den.Jezdím téměř denně do práce 15 km tam a 15 km zpět. Celkově pak za rok najedu do 15tis.km.Mam rád naftová auta.Zajímalo by mě jestli je to dostatečný nájezd na to,abych DPF dostatečně vypálil. Teď jezdím se starším nafťákem bez DPF a spotřeba a průběh výkonu mi vyhovuje.Chtěl bych modernější vůž.Bohužel bez DPF nejsou.Dík za názory.
reagować
nahlásit
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Cztwartek 09.02.2017 11:49, dpf
Záleží jak jezdíte, pokud je těch 15 km po okreskách tak se nevypálí, pokud po dálnici tak ano. Nicméně při vašem nájezdu je moderní diesel ekonomický nesmysl.
reagować
nahlásit
Edwardo44
ilość wystąpień9
data registracji02.02.2017
Cztwartek 09.02.2017 12:16, re: Humusus
Je to jizda po silnicich prvni tridy s tim ze asi 8 km je to po rychlostni silnici.Takova kombinace. Benzin moc nechci,v par jsem jezdil a moc me to nezaujalo.Jak po strance spotreby,tak ani po strance prubehu vykonu.Na druhou stranu je atmo.benzin mnohem jednodusi a tim nejspis i spolehlivejsi.
reagować
nahlásit
KoobaS
ilość wystąpień1067
data registracji23.04.2014
Cztwartek 09.02.2017 12:32, RE: dpf
Humusus napisał:
Záleží jak jezdíte, pokud je těch 15 km po okreskách tak se nevypálí, pokud po dálnici tak ano. Nicméně při vašem nájezdu je moderní diesel ekonomický nesmysl.


Tak tou dálnicí bych si nebyl tak jistej.... Se starou Zafirou B 1,9CDTi s filtrem se začlo vypalovat po cca 20km a klidně i dalších 10-15km se vypalovalo...

Pokud tazatel neujede aspoň každej druhej víkend 100km v tahu, tak moderní nafta doslouží brzo.
Pokud nevyhovuje průběhem výkonu atmo benzín, tak co turbobenzín?
reagować
nahlásit
radek.slivaFB
ilość wystąpień181
data registracji16.03.2013
Cztwartek 09.02.2017 12:48, vypalovani
Dobrý den,

ja jezdim do prace 17 Km 60% cesty jedu vice nez 90km/h mam 2.2 TDCI a vypalovat filter stihnu...nicmene mam na PPC nastavenou aktualni spotrebu kde jasne poznam kdy se DPF vypaluje kdyz to zjistim jedu pomaleji misto 120 jedu 90 a zvolim trasu napr o 2 km delsi...tohle absolvuju jednou za 4 tydny a v zime protoze se auto pozdeji zahreje....v lete mi 17 km do prace staci na celou regeneraci....popripade si muzete jeste koupit nejakou zakladni diagnostiku a jednou za 2000 km spustit statickou regeneraci....takze ano benzin se hodi na vase trasy vice ale kdyz budete chtit tak to i s naftou zvladnete....
reagować
nahlásit
Edwardo44
ilość wystąpień9
data registracji02.02.2017
Cztwartek 09.02.2017 12:59, DPF
Turbo benzin neni v nabidce vozu ktere bych chtel.Mazda 5 05-07,Ford C-Max 05-07. Leda predelat vuz pak na LPG.Coz je ale nemala investice. jsem ztracen a nemyzu se rozhodnout.....
reagować
nahlásit
Edwardo44
ilość wystąpień9
data registracji02.02.2017
Cztwartek 09.02.2017 13:05, vypalovani
V lete samozrejme najedu v kuse mnohem vic,vylety atd. Takze by to nemusel byt takovej problem.Nejezdim do obchodu 1km a vypinam motor.Je mi jasny,ze tak bych s tim filtrem mel problem.
reagować
nahlásit
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Cztwartek 09.02.2017 13:57, DPF
K té otázce spotřeby, mám jak benzín tak diesel a než se ten diesel zahřeje tak baští podobně jako ten benzín a zahřívá se v tomto počasí tak 10-15 km, takže na krátké trasy úsporu nevidím.

Jinak Mazda 5 se mi také líbí, ale benzín by u mě byl jasná volba.
reagować
nahlásit
KoobaS
ilość wystąpień1067
data registracji23.04.2014
Cztwartek 09.02.2017 14:40, RE: DPF
Edwardo44 napisał:
Turbo benzin neni v nabidce vozu ktere bych chtel.Mazda 5 05-07,Ford C-Max 05-07. Leda predelat vuz pak na LPG.Coz je ale nemala investice. jsem ztracen a nemyzu se rozhodnout.....


Dle zadaného rozpětí hádám, že máte na auto rozpočet tak 100 000Kč.
Jak Cmax, tak Mazda 5 mají skvělé benzínové motory a oproti naftě bude roční úspora cca 10 000Kč. LPG při tomhle nájezdu nepřipadá v úvahu vůbec. Pokud ovšem naftu chcete i kvůli něčemu jinýmu, než spotřebě, tak 1,8TDCi ve fordu byla vždy bez filtru pevných částic.
reagować
nahlásit
PatM
ilość wystąpień199
data registracji07.08.2016
Cztwartek 09.02.2017 17:49, RE: DPF
Edwardo44 napisał:
Turbo benzin neni v nabidce vozu ktere bych chtel.Mazda 5 05-07,Ford C-Max 05-07. Leda predelat vuz pak na LPG.Coz je ale nemala investice. jsem ztracen a nemyzu se rozhodnout.....


12 let starou Mazdu v naftě? Vždyť to bude zrezlý a ikdyby ne tak DPF bude to poslední co vás bude zajímat ikdyž až se rozbije i to tak to bude další slušná pálka
Na 15km bych DPF nevěřil, ale pokud ostatní píšou, že se vypálit stihne... ovšem minimálně do roku 2008 dělali některé automobilky 2 verze jednu s DPF pro "eko" lidi a bez pro zbytek takže bych se díval po těch bez
reagować
nahlásit
sheogorath
ilość wystąpień527
data registracji27.05.2016
Cztwartek 09.02.2017 19:24, RE
A nebo si proste koupit benzinak, a neresit ptakoviny

turbokopanec ma i benzinak
reagować
nahlásit
Edwardo44
ilość wystąpień9
data registracji02.02.2017
Piątek 10.02.2017 11:50, DPF
Diky za nazory
reagować
nahlásit


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.