0
powrót
 

diskuze k tématu: první nové auto do 190000

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, německá vozidla, francouzská vozidla, japonská vozidla, italská vozidla, korejská vozidla, čínská vozidla, americká vozidla, anglická vozidla, ostatní, zábava, typ vozidla, osobní
Lví Srdce
ilość wystąpień1
data registracji04.08.2016
Cztwartek 04.08.2016 21:46, první nové auto do 190000
Dobrý den prosím poraďte jaký je spolehlivé auto do 190000 sportovnějšího vzhledu na časté ježdění.Děkuji předem za rady.
reagować
nahlásit
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Piątek 05.08.2016 11:29, Možností je hodně :-)
Ahoj, máš docela pěkný rozpočet, takže můžeš vybírat Motor bych volil vždy benzínový a karosérii hatchback, ...

1. Ford Focus II facelift 1.6 74/85kw - spolehlivý, nadčasový, asi nejlepší podvozek ve své třídě, trochu vázne dílenské zpracování, ale ne zase tak moc Velmi dobře sehnatelný i v lepší výbavě, není předražený jako koncernové ojetiny. Řízení tužší, řazení taktéž, ale přesné na mm Pedály také nejdou tak lehce jako u konkurence, ale pořád v normě. Motory jsou velmi povedené, je radost s němi jezdit, nemají žádné vyložene mrtvé pásmo v rámci možností atmosférického motoru.

2. Renault Megane III 1.6 - z venku povedený dizajn, interiér tochu netradiční ale to nemusí vadit. Podvozek naprůměrný, motor velmi kultivovaný, trochu mrtvý v nízkých otáčkách, ale výše ožívá pěkně. Gumovější řazení, ale mě nějak nevadilo, řízení přeposilované, ale opět nemusí vůbec vadit. Pedály jdou velmi lehce.

3. VW Golf VI 1.6 MPI - pro začátečníka asi nejpříjemnější auto - dobrý výhled, pedály, řazení a i řízení jde velmi lehce. Motor je srovnatelný s Fordí slabší 1.6, je ale lépe odhlučněný. Bude problém sehnat s motorem 1.6, nejvíce jsou dostupné se spolehlivým motorem 1.4, což Ti nemusí stačit (já bych s tím problém neměl )
NEBRAT: motory TSI (1.2,1.4 atd..)

4. Seat Leon 1.6 MPI - je to "levný" Golf, interiér strohý, motor i podvozek hůře odhlučněný, než v Golfu, ale opět není to tragédie. Bohužel 1.6 se hůře shání, dostupné jsou 1.4, tak zkus i tyhle, možná ti to bude stačit...
NEBRAT: motory TSI (1.2,1.4 atd..)

5. Honda Civic "UFO" 1.8 - spolehlivý motor, ve vyšších otáčkách jede asi nejlépe ze všech jmenovaných, povedené auto, ale UFO vzhled nemusí sedět každému holt Tohle auto bude mít dlouho glanc originality

.... a další Mazda 1.6, Peugeot 308 1.6, možná i Citroen C4 1.6, snad napíšou ostatní něco o těchto vozech

reagować
nahlásit
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Piątek 05.08.2016 15:05, RE: Možností je hodně :-)
BobanHTP napisał:
Ahoj, máš docela pěkný rozpočet, takže můžeš vybírat Motor bych volil vždy benzínový a karosérii hatchback, ...1. Ford Focus II facelift 1.6 74/85kw - spolehlivý, nadčasový, asi nejlepší podvozek ve své třídě, trochu vázne dílenské zpracování, ale ne zase tak moc Velmi dobře sehnatelný i v lepší výbavě, není předražený jako koncernové ojetiny. Řízení tužší, řazení taktéž, ale přesné na mm Pedály také nejdou tak lehce jako u konkurence, ale pořád v normě. Motory jsou velmi povedené, je radost s němi jezdit, nemají žádné vyložene mrtvé pásmo v rámci možností atmosférického motoru.2. Renault Megane III 1.6 - z venku povedený dizajn, interiér tochu netradiční ale to nemusí vadit. Podvozek naprůměrný, motor velmi kultivovaný, trochu mrtvý v nízkých otáčkách, ale výše ožívá pěkně. Gumovější řazení, ale mě nějak nevadilo, řízení přeposilované, ale opět nemusí vůbec vadit. Pedály jdou velmi lehce.3. VW Golf VI 1.6 MPI - pro začátečníka asi nejpříjemnější auto - dobrý výhled, pedály, řazení a i řízení jde velmi lehce. Motor je srovnatelný s Fordí slabší 1.6, je ale lépe odhlučněný. Bude problém sehnat s motorem 1.6, nejvíce jsou dostupné se spolehlivým motorem 1.4, což Ti nemusí stačit (já bych s tím problém neměl )NEBRAT: motory TSI (1.2,1.4 atd..)4. Seat Leon 1.6 MPI - je to "levný" Golf, interiér strohý, motor i podvozek hůře odhlučněný, než v Golfu, ale opět není to tragédie. Bohužel 1.6 se hůře shání, dostupné jsou 1.4, tak zkus i tyhle, možná ti to bude stačit...NEBRAT: motory TSI (1.2,1.4 atd..)5. Honda Civic "UFO" 1.8 - spolehlivý motor, ve vyšších otáčkách jede asi nejlépe ze všech jmenovaných, povedené auto, ale UFO vzhled nemusí sedět každému holt Tohle auto bude mít dlouho glanc originality .... a další Mazda 1.6, Peugeot 308 1.6, možná i Citroen C4 1.6, snad napíšou ostatní něco o těchto vozech


Jen se zeptám,z jakého důvodu dnes nebrat 1.2 tsi?S těmi motory se neustále straší,dnes již ale zbytečně.
reagować
nahlásit
sheogorath
ilość wystąpień527
data registracji27.05.2016
Piątek 05.08.2016 15:28, RE:
Za me z toho vyctu Focus a Civic. Autor neuvadi, kolik si muze dovolit projezdit apod.
Klidne bych pridal i Fiestu ST150, Astru OPC a Mercedes CLK
reagować
nahlásit
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Niedziela 07.08.2016 23:16, Fanda - TSI jen ty novější
Ahoj Fando, je to tak straší se z důvodu motorů TSI první generace. Pak přišla úprava šíře řetětzu a rozvody přestaly zlobit. Např. Škoda Rapid už má jen motor s tím širším řetězem a nebo ty novější už řady E211s řemenem, který zatím také nezlobí.
Dokonce problémová řada motoru 1.2 TSI se dá do 15000kč upravit na tu širší, stále však špatně topí na krátkých vzdálenostech (kamarádovi klesá teplota pří státní v zácpě v zimě ve městě).
reagować
nahlásit
David V
ilość wystąpień2075
data registracji16.05.2007
Wtorek 09.08.2016 12:00, RE: Fanda - TSI jen ty novější
BobanHTP napisał:
Ahoj Fando, je to tak straší se z důvodu motorů TSI první generace. Pak přišla úprava šíře řetětzu a rozvody přestaly zlobit. Např. Škoda Rapid už má jen motor s tím širším řetězem a nebo ty novější už řady E211s řemenem, který zatím také nezlobí.Dokonce problémová řada motoru 1.2 TSI se dá do 15000kč upravit na tu širší, stále však špatně topí na krátkých vzdálenostech (kamarádovi klesá teplota pří státní v zácpě v zimě ve městě).


Pokud bych směl si dovolit komentovat řetězy v TSI, tak kamarád ho má v OII. V 35 tkm mu měnili celý motor z důvodu zakarbonování a poškození stěn válců, nicméně v té době tam měl ten kritický řetěz a ten kupodivu nezlobil. Dostal verzi motoru s tím zesíleným řetězem, na kterém má momentálně najeto cca 70 tkm a musím zmínit, že při na startování tak 2-3 sekundy je to fakt randál, než se řetěz napne. Já mám na motoru najeto 3x tolik, řetězy tam mám 2 a prostě při startu nikdy nezarachotí, a to používám olej Valvoline, který není nijak zvlášť "speciální", jen prostě plní specifikaci výrobce.
Ten článek na kamaráduvu OII jsem sepisoval já a je tady:
http://www.tipcars.com/magazin-skoda-octavia-12-tsi-a-podrobne-zkusenosti-po-50-000-km-6199.html
reagować
nahlásit
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Wtorek 09.08.2016 21:32, RE: Fanda - TSI jen ty novější
David V napisał:
BobanHTP napisał:
Ahoj Fando, je to tak straší se z důvodu motorů TSI první generace. Pak přišla úprava šíře řetětzu a rozvody přestaly zlobit. Např. Škoda Rapid už má jen motor s tím širším řetězem a nebo ty novější už řady E211s řemenem, který zatím také nezlobí.Dokonce problémová řada motoru 1.2 TSI se dá do 15000kč upravit na tu širší, stále však špatně topí na krátkých vzdálenostech (kamarádovi klesá teplota pří státní v zácpě v zimě ve městě).
Pokud bych směl si dovolit komentovat řetězy v TSI, tak kamarád ho má v OII. V 35 tkm mu měnili celý motor z důvodu zakarbonování a poškození stěn válců, nicméně v té době tam měl ten kritický řetěz a ten kupodivu nezlobil. Dostal verzi motoru s tím zesíleným řetězem, na kterém má momentálně najeto cca 70 tkm a musím zmínit, že při na startování tak 2-3 sekundy je to fakt randál, než se řetěz napne. Já mám na motoru najeto 3x tolik, řetězy tam mám 2 a prostě při startu nikdy nezarachotí, a to používám olej Valvoline, který není nijak zvlášť "speciální", jen prostě plní specifikaci výrobce.Ten článek na kamaráduvu OII jsem sepisoval já a je tady:http://www.tipcars.com/magazin-skoda-octavia-12-tsi-a-podrobne-zkusenosti-po-50-000-km-6199.html


Sám vlastním 1.2 tsi první generace a naprostá spokojenost.Jediné co mi vadí,jak už zde bylo napsáno ,motor se v zimě dýl ohřívá a auto samozřejmě i za delší dobu začne topit,ale vyhřívané sedačky to částečně vykonpenzují.Motor nemá ani ERG ventil a na zanášení karbonem netrpí,ale stejně pro jistotu používám super benzín aditiv a o řetěz se rozhodně nebojím.Ve SM vypůjčily Octavii 1.2 TSi se zesíleným řetězem co měla najeto 105 000 km a řetěz nevykazoval vůbec žádné známky opotřebení,navíc kompletní sada rozvodů stojí 2 500 kč.
reagować
nahlásit


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.