0
powrót
 

diskuze k tématu: Renault Espace IV - kupujeme ojetinu po faceliftu

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
*autofans*
ilość wystąpień159
data registracji21.11.2008
Środa 30.10.2019 16:08, 2.0 Dci
Doporučovaný motor není zdaleka takový držák jak se všude papouškuje. Znám vzorně servisované auto (Trafic), kde se po 180tkm potkal motor kvůli nataženému řetězu rozvodů a dalších 5 Trafiků a Vivar kde brzká výměna vadných vstřiků vyústila mnohdy ve výměnu celé hlavy motoru.
Konstruktéři u Renaultu ještě nepochopili, že ocel (tělo vsřikovače) a hliník (hlava motoru) spolu reagují a z původně rozebiratelného spoje se stává nerozebiratelný.
reagować
nahlásit
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.