0
powrót
 

diskuze k tématu: Spolehlivý diesel do 200000

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
Loko
ilość wystąpień3
data registracji30.09.2015
Cztwartek 01.10.2015 00:20, Spolehlivý diesel do 200000
Ahoj, dobrý den,

Auta mě nikdy nějak extra nezajímaly, neorientuju se, tak bych si rád nechal poradit od Vás, zkušenějších...

K dotazu. Hledám dieselové auto s cenou do cca 200(bez DPH), myslím,že ideální bylo stáří cca 5 let. Ocenil bych "reprezentativnější" vzhled, takže kombi, atd. spíše ne(Na přepravu krámů máme firemní Doblo). Roky jezdím v jedničkové 1.2 fabii, a už by to vážně chtělo opravdové auto

Problém trochu vidím v ne moc velkém ročním nájezdu a středně častými pojezdy. Přesto jsem si zcela jist dieselem, jelikož toto palivo mám za velmi výhodných podmínek.

Na co bych byl velmi rád, abyste se zaměřili, je nenáročná údržba,spolehlivost, popř levné díly. Taky se domnivám, že bude asi lepší, pokud auto nebude mít vychytávky jako dpf, cr atd..Rád bych auto podržel řekněme dalších 5 let, tak aby následující investice nebyly přehnaně velké.

Líbí se mi třeba octavia2 ve faceliftu, sedan bez dpf, 1.9. Je to vhodná volba? Nebo byste navrhli jinou alternativu?

Také mě vcelku zaujal majiteli dobře hodnocený Renault fluence, který se dá v dieselu 1.5dCi obvykle sehnat za cca 150, s nájezdem asi 100k km. Tam počítám ale s nějakými jistými investicemi do rozvodů, cr atd(což by i tak celkově vyšlo slušně).


Díky za váš čas a rady
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień538
data registracji16.11.2012
Cztwartek 01.10.2015 09:34, RE: Spolehlivý diesel do 200000
napisał:
Ahoj, dobrý den,Auta mě nikdy nějak extra nezajímaly, neorientuju se, tak bych si rád nechal poradit od Vás, zkušenějších...K dotazu. Hledám dieselové auto s cenou do cca 200(bez DPH), myslím,že ideální bylo stáří cca 5 let. Ocenil bych "reprezentativnější" vzhled, takže kombi, atd. spíše ne(Na přepravu krámů máme firemní Doblo). Roky jezdím v jedničkové 1.2 fabii, a už by to vážně chtělo opravdové auto Problém trochu vidím v ne moc velkém ročním nájezdu a středně častými pojezdy. Přesto jsem si zcela jist dieselem, jelikož toto palivo mám za velmi výhodných podmínek. Na co bych byl velmi rád, abyste se zaměřili, je nenáročná údržba,spolehlivost, popř levné díly. Taky se domnivám, že bude asi lepší, pokud auto nebude mít vychytávky jako dpf, cr atd..Rád bych auto podržel řekněme dalších 5 let, tak aby následující investice nebyly přehnaně velké. Líbí se mi třeba octavia2 ve faceliftu, sedan bez dpf, 1.9. Je to vhodná volba? Nebo byste navrhli jinou alternativu?Také mě vcelku zaujal majiteli dobře hodnocený Renault fluence, který se dá v dieselu 1.5dCi obvykle sehnat za cca 150, s nájezdem asi 100k km. Tam počítám ale s nějakými jistými investicemi do rozvodů, cr atd(což by i tak celkově vyšlo slušně).Díky za váš čas a rady


Dobrý den, napište prosím recenzi na Vaše současné vozidlo: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme
reagować
zeneva
ilość wystąpień75
data registracji24.08.2009
Cztwartek 01.10.2015 10:13, Renault Fluence
K Fluence - mel jsem moznost s nim chvili jezdit... Kupovali jsme ho do firmy mirne jety - cca 25-30 tis km (je jich plno po rocnich pronajmech), cenu kolem 220 tis. asi lepsi koupit rocni bez investic nez vyse uvedeny.
1,5 dCi - asi 90 koni - mile me prekvapilo, ze to i jelo, spotreba - pri rychlosti 110-120 5,1, zpatky jsem na to v noci slapal dalnice 150-180 a 5,9
Na bezny jezdeni OK, zadny zavodnik
prostor vevnitr slusny (rozhodne sirsi nez skoda Rapid), zpracovani - klasicky 15 let stary plastak, ale co bysme za ty penize chteli.
Kufr super - tri mrtvoly , vesti veci neodvezete - je to sedan
Co mi vadilo:
v noci se mi odrazelo osvetleni kabiny ve vnitrnim zpetnem zrcatku
blinkry a ostrikovace daleko od volantu
debilni ovladani tempomatu na dvou mistech
radio divne utopene za radickou
proste ergonomie nula bodu
tohle mi vadilo nejvic a tezko bych se s tim szival... ale u sluzebaku neresit
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień538
data registracji16.11.2012
Cztwartek 01.10.2015 10:25, RE: Renault Fluence
zeneva napisał:
K Fluence - mel jsem moznost s nim chvili jezdit... Kupovali jsme ho do firmy mirne jety - cca 25-30 tis km (je jich plno po rocnich pronajmech), cenu kolem 220 tis. asi lepsi koupit rocni bez investic nez vyse uvedeny.1,5 dCi - asi 90 koni - mile me prekvapilo, ze to i jelo, spotreba - pri rychlosti 110-120 5,1, zpatky jsem na to v noci slapal dalnice 150-180 a 5,9 Na bezny jezdeni OK, zadny zavodnikprostor vevnitr slusny (rozhodne sirsi nez skoda Rapid), zpracovani - klasicky 15 let stary plastak, ale co bysme za ty penize chteli.Kufr super - tri mrtvoly , vesti veci neodvezete - je to sedanCo mi vadilo:v noci se mi odrazelo osvetleni kabiny ve vnitrnim zpetnem zrcatkublinkry a ostrikovace daleko od volantudebilni ovladani tempomatu na dvou mistechradio divne utopene za radickouproste ergonomie nula bodutohle mi vadilo nejvic a tezko bych se s tim szival... ale u sluzebaku neresit


Dobrý den, budeme rádi, když sepíšete Vaše zkušenosti s vozem do samostatné recenze: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 01.10.2015 10:58, RE: Spolehlivý diesel do 200000
napisał:
Ahoj, dobrý den,Auta mě nikdy nějak extra nezajímaly, neorientuju se, tak bych si rád nechal poradit od Vás, zkušenějších...K dotazu. Hledám dieselové auto s cenou do cca 200(bez DPH), myslím,že ideální bylo stáří cca 5 let. Ocenil bych "reprezentativnější" vzhled, takže kombi, atd. spíše ne(Na přepravu krámů máme firemní Doblo). Roky jezdím v jedničkové 1.2 fabii, a už by to vážně chtělo opravdové auto Problém trochu vidím v ne moc velkém ročním nájezdu a středně častými pojezdy. Přesto jsem si zcela jist dieselem, jelikož toto palivo mám za velmi výhodných podmínek. Na co bych byl velmi rád, abyste se zaměřili, je nenáročná údržba,spolehlivost, popř levné díly. Taky se domnivám, že bude asi lepší, pokud auto nebude mít vychytávky jako dpf, cr atd..Rád bych auto podržel řekněme dalších 5 let, tak aby následující investice nebyly přehnaně velké. Líbí se mi třeba octavia2 ve faceliftu, sedan bez dpf, 1.9. Je to vhodná volba? Nebo byste navrhli jinou alternativu?Také mě vcelku zaujal majiteli dobře hodnocený Renault fluence, který se dá v dieselu 1.5dCi obvykle sehnat za cca 150, s nájezdem asi 100k km. Tam počítám ale s nějakými jistými investicemi do rozvodů, cr atd(což by i tak celkově vyšlo slušně).Díky za váš čas a rady


nevím jestli bych šel do 1.5DCi, co spíš 2.0DCi v trojkové Laguně (jedna pěkná 2012 za Váš limit je v A1 v Olomouci) nebo bych připlatil či chvilku počkal a koupil ještě raději Latitude. a co třeba Laguna coupé?
reagować
Loko
ilość wystąpień3
data registracji30.09.2015
Cztwartek 01.10.2015 11:47, Spolehlivý diesel do 200000
Dobrý den,

děkuji všem za ochotu pomoci při výběru.
Ohledně toho Renaultu Laguny. Je s ním obecně spojeno méne/srovnatelně nákladů za provoz/servis/údržbu než za Oktávku? A s motorem 1.5 by vozidlo zřejmě moc nejelo,pletu se?
Nepotřebuji sice bůhví jak dynamickou jízdu,ale aspoň něco decentního.

Fluence jsem vypíchl, jelikož se dají sehnat za slušné peníze relativně nové auta, tam se nebráním nějaké vyšší dodatečné investici. Taky si myslím,že výkonnější verze motoru 1.5 by mi v tomto vozidle k mému využití stačila. Mohu vědět, proč byste nevolil motor 1.5DCi ale dvoulitr? Jde pouze o výkon,nebo je slabší motor nějakým způsobem poruchovější/méně spolehlivý?

Díky
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 01.10.2015 12:12, RE: Spolehlivý diesel do 200000
napisał:
Dobrý den, děkuji všem za ochotu pomoci při výběru. Ohledně toho Renaultu Laguny. Je s ním obecně spojeno méne/srovnatelně nákladů za provoz/servis/údržbu než za Oktávku? A s motorem 1.5 by vozidlo zřejmě moc nejelo,pletu se? Nepotřebuji sice bůhví jak dynamickou jízdu,ale aspoň něco decentního. Fluence jsem vypíchl, jelikož se dají sehnat za slušné peníze relativně nové auta, tam se nebráním nějaké vyšší dodatečné investici. Taky si myslím,že výkonnější verze motoru 1.5 by mi v tomto vozidle k mému využití stačila. Mohu vědět, proč byste nevolil motor 1.5DCi ale dvoulitr? Jde pouze o výkon,nebo je slabší motor nějakým způsobem poruchovější/méně spolehlivý? Díky


pro Fluence asi postačující, pro větší auto ne. u Laguny je mi sympatický pokles ceny díky špatné pověsti předchozí generace a je to o pořádný kus větší auto. Latitude se mi osobně líbí. ale s největší pravděpodobností budou mít servisně vyšší náklady než zmíněná Oktávka, kterých je na trhu podstatně víc a dá se asi i lépe vybrat.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Cztwartek 01.10.2015 14:09, RE: Spolehlivý diesel do 200000
tomaskrtek napisał:
napisał:
Dobrý den, děkuji všem za ochotu pomoci při výběru. Ohledně toho Renaultu Laguny. Je s ním obecně spojeno méne/srovnatelně nákladů za provoz/servis/údržbu než za Oktávku? A s motorem 1.5 by vozidlo zřejmě moc nejelo,pletu se? Nepotřebuji sice bůhví jak dynamickou jízdu,ale aspoň něco decentního. Fluence jsem vypíchl, jelikož se dají sehnat za slušné peníze relativně nové auta, tam se nebráním nějaké vyšší dodatečné investici. Taky si myslím,že výkonnější verze motoru 1.5 by mi v tomto vozidle k mému využití stačila. Mohu vědět, proč byste nevolil motor 1.5DCi ale dvoulitr? Jde pouze o výkon,nebo je slabší motor nějakým způsobem poruchovější/méně spolehlivý? Díky
pro Fluence asi postačující, pro větší auto ne. u Laguny je mi sympatický pokles ceny díky špatné pověsti předchozí generace a je to o pořádný kus větší auto. Latitude se mi osobně líbí. ale s největší pravděpodobností budou mít servisně vyšší náklady než zmíněná Oktávka, kterých je na trhu podstatně víc a dá se asi i lépe vybrat.


To že je Lagune výrazně větší než Fluence bych moc netvrdil, ve své třídě je Laguna asi nejmenší a prostorově dost tragická. Fluance je jen o třídu níž. A vnitřní prostor je hodnocen naopak velmi dobře. Dramatický rozdíl bude ve zpracování, výbavě a jízdních vlastnostech. U ojetiny je ale vyšší složitost Laguny spíš na přítěž.
Ve Fluance jsem jel v taxiku vzadu a bylo to až na vyšší hlučnost ok. V Laguně III jsem nejel, vlastnil jsem Lagunu II ale to je jiný příběh. Díky ní už nikdy Renault mít nebudu.
reagować
JARDA3
ilość wystąpień89
data registracji15.01.2010
Cztwartek 01.10.2015 20:31, no.
ja bych to shrnul jednoduše. spolehlivý diesel již neexistuje.a dám za to klidně svůj krk.
reagować
stréc od piva
ilość wystąpień652
data registracji23.11.2007
Cztwartek 01.10.2015 21:16, ldé
chudí lidé si kupují drahé oježděná auta na naftu,aby pak jim ta auta co nejvíc ušetřila....
reagować
Loko
ilość wystąpień3
data registracji30.09.2015
Piątek 02.10.2015 11:31, RE: Spolehlivý diesel do 200000
Na co narážíte Strécu? Radši bych šel do benzínu, ale když to spočítám, tak se mi to nevyplatí. Neuvažuji jako někteří jako jiní kupující ojetin, kteří diesel chtějí proto aby ušetřili pár kaček na benzínce, a dalších pár na spotřebě a v důsledku drahé údržby se jim to nevyplatí..
Důvod proč jsem si zde dovolil otevřít toto vlákno je ten, že hledám v dané cenové relaci spolehlivé, údržbově podprůměrné dieselové auto. A jsem si vědom, že náklady budou vyšší než u benzínu..
Mimochodem, mohl by mi někdo erudovaný prosím říci, zda je lepší technologie PD nebo CR, z pohledu životnosti a nákladů, a rizika že se něco "podělá"? (neřešil bych teď věci jako hluk, jízdní vlastnosti atd.) Na netu jsem toho moc nenašel, díky
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.