0
powrót
 

diskuze k tématu: Renault Laguna - co je příčinou kouřivosti motorů?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, technické dotazy, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.10.2009 12:10, ..
Mě to laguna dělá taky, výkon motoru je pořád stejný, spotřeba normální a olej taky pořád na stejné hodnotě. Ještě možnost nechat vyčistit ERG ventil, je to asi nejlevnější varianta.. Jinak čerpadlo a trysky, to už je za pořádnej peníz
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.10.2009 18:06, Tak tak
Po čase to dělá každý dieselagregát, člověk pak musí mít na semaforech rychlé reakce z tlačítkem přepínání vnitřní/vnější ventilace. Padne zelená, motor zachrochtá a zaprdelí se tomu objeví mrak smradlavého někdy i dost černého kouře. Ale tak je to levnější, že :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.10.2009 20:35, Vím to přesně
Vím naprosto přesně, co to způsobuje.
Je to zvolený druh paliva.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.10.2009 21:24, RE: Vím to přesně
David V napisał:
Vím naprosto přesně, co to způsobuje.
Je to zvolený druh paliva.
že by to bylo palivem?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.10.2009 09:49, ?????
Co je to "mikromilimetr" ??
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.10.2009 11:02, častá závada
Novodobé kouřící Renaulty, Fordy i Citroeny atd. potkávám poměrně často, a kouří i přes to že by už měly být vybaveny filtry pevných částí. proto mě napadá jestli to není ucpaným nebo poškozeným filtrem pevných částí... Pokud ne, tak to vypadá na vstřikovače, čerpadlo nebo obojí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 30.10.2009 11:46, vím čím to je
je to prostě renault....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.10.2012 21:11, RE: ..
lagu napisał:
Mě to laguna dělá taky, výkon motoru je pořád stejný, spotřeba normální a olej taky pořád na stejné hodnotě. Ještě možnost nechat vyčistit ERG ventil, je to asi nejlevnější varianta.. Jinak čerpadlo a trysky, to už je za pořádnej peníz
Dle mého názoru je to způsobeno EGR ventilem. Kamarádi na fóru mi poradili, abych ho buď odpojil nebo pootočil (tím řídící jednotka nepozná odpojení EGRu). Kouřivost nemám téměř žádnou, spotřeba je nižší a lehký pokles výkonu je pryč
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.