0
powrót
 

diskuze k tématu: Renault Master valník

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.06.2006 11:05, Valníková dodávka
Najel jsem asi 75000 km s valníkovou dodávkou Iveco New Daily, objemem také na 7 palet (rozměr korby 2,1x3,7m). Jízdní vlastnosti byly dobré. Motor jsem tam měl 2,8 MultiJet o výkonu 66kW - hodně poddimenzovaný výkon na rozměr nástavby a pro dálkový provoz. Spotřebu jsem měl od 11 litrů do 12,5 - u valníků hodně záleží síle a směru větrů (bavím se o počasí). Spotřeba 8,6l u Ducata byla určitě u furgonu, u valníku je to scifi. Motor o výkonu 66kW (typ 35S9) je určen výhradně do města, případně na vedlejší silnice, konec zeleného pole otáčkoměru při 3000 otáčkách na 5. stupeň znamenalo 95km/hod na tachometru. Zpracování u Iveca taky nic moc, ale nic nedrnčelo ani nerozonovalo. Ještě v záruce opravili netěsnící gufero u převodovky.
Ale servis byl přesně jako jiný značkový - u příjmu se napřed bavíte s holkou, která ví, že auto má kola, pak teda přijde nějaký technik, ten z vás udělá úplného blba a když si přijdete pro auto, tak je opraveno to, na co jste si nestěžoval, ale nahlášená závada ne a znovu z vás udělají blba... Proč ty značkové servisy nemůžou fungovat normálně...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.06.2006 11:19, Kotouce
Docela by me zajimalo, kolik tedy maji vydrzet kotouce u auta na praci, kdyz 120tis. km je malo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.06.2006 16:53, RE: Kotouce
Jan Baranek napisał:
Docela by me zajimalo, kolik tedy maji vydrzet kotouce u auta na praci, kdyz 120tis. km je malo.
používáme ve firmě 2 mastery, 2,8 Dti furgon (1998) a 2,5DCi valník. (2002), na prvním jsme za dva a půl roku najeli 350 000 km bez vážných poruch, pouze běžné opravy - desky, kotouče,kladky atd. Auto si bere cca 9-10 litrů na dálku. Ta nšestka u tohoto motoru chybí, ale 130 se s tím po dálnici dá bez problémů a výrazného vytáčení motoru jet - optimální je těch 110 kvůli spotřebě. Valník se bere kolem 12 litrů, je to hlavně kvuli většímu čelnímu odporu, motor 2.5dci je již od Renaulta a za spolehlivější považuji starší 2,8 dti Iveco, již po 150 tis. km jsme měnili 2 vstřiky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.07.2006 16:49, Divné
Motory 2,8 dTi se k nám normálně dovážely, nevím, kde jste k tomu blábolu přišel...
reagować
Luigi65
ilość wystąpień5
data registracji28.06.2012
Sobota 17.11.2012 09:13, Renault Master
To docela divné. U nás ve firmě spotřebu nejak neřešíme, ale jezdíme na čas a vyžadujeme spolehlivost. nCo se týče motoru 2,8dti, tak to byl nejlepší motor do Masteru, sice chyběla 6-ka a vydžel kolem 1 000 000km, ale byl to vysokootáčkový diesel jako u Sprintera 2,9cdi. A co se týče novějších motorů, tak dobrá volba je 2,5dci na spotřebu a spolehlivost a co co se týče rychlosti a tahání vleků doporučuji 3,0dci. A co nový Master?? Katastrofa!!!!!
Měl sem 3,0DCi 150HP na zadek s tuplákama a do první garance sem lil olej jak o závod. A motor 2,3DCi(125hp) Moc slabý a ta dloooooooouhá 6-ka na... Při nakladu a jízdě do kopce podřszovat pořád na 5-ku-no fuj!! A taky žere olej.
Buďne rádi za staré motory 2,5 a 3,0DCi
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.