David V napisał:
No, no, ačkoliv jsou mi Tvé názory velmi blízké, tady si přecejen nechávám trochu nadhled a nechám ostatní uživatele prověřit, jestli na Tvá slova skutečně dojde
Třeba šel Renault do sebe. BTW se prý do bodování v NCAP počítají i jiné věci než hodnocení samotného nárazu - s ohledem na vysoký počet hvězd u vozů koncernu Renault věřím tomu, že se do toho počítá i pravděpodobnost výskytu na silnici. V servise v křesílku je totiž posádka ochráněná dokonale.
Že by Renaulty měli i speciální kategorii nárazu po pádu ze zvedáku, který má větší pravděpodobnost než nehoda na silnici.
Netvrdím, že každý Rencek je šunt. Jen se domnívám (na základě mnoha reklamací, jejichž jsem byl zprostředkovatelem), že výskyt reklamací v záruce je u Renaulta hodně nadprůměrný. Jak tu kdysi krásně napsal rohYpnol: "kvalitativně nestabilní výroba" s větším rozptylem kvality. Když k tomu přičteme hodně (ve svých třídách) nadstandardní elektrickou výbavu, je na větší pravděpodobnost potíží zaděláno.
Francouzské auta mi připomínají francouze - nonšalantní, elegantní, pohodlná, extravagantní a často stávkující. Samozřejmě jsou i výjímky (průměrně spolehlivá C5, dobrá pověst Peugeotu 405, R19 aj.).