0
powrót
 

diskuze k tématu: Rozdíl mezi turbem a kompresorem

kategorie zaszeregowania tematu: poradna
Jencek
ilość wystąpień91
data registracji09.01.2016
Cztwartek 28.01.2016 07:10, Rozdíl mezi turbem a kompresorem
Jaky je rozdil mezi turbem a kompresorem jakou zivotnost ma kompresor kdyz vetsina pouziva turba
reagować
nahlásit
radek.slivaFB
ilość wystąpień181
data registracji16.03.2013
Cztwartek 28.01.2016 07:47, zivotnost
O zivotnost ani tak nejde...kompresorma vyhodu ze nema turbo lag protoze je primo na remenu a toci porad....nicmene co je nejdulezitejsi asi je efektivita a s turbem vyrobci dosahuji lepsi spotreby. Jestli to tak neni tak me opravte
reagować
nahlásit
David V
ilość wystąpień2075
data registracji16.05.2007
Cztwartek 28.01.2016 09:11, RE: Rozdíl mezi turbem a kompresorem
nepřihlášený uživatel napisał:
Jaky je rozdil mezi turbem a kompresorem jakou zivotnost ma kompresor kdyz vetsina pouziva turba


Rozdíl je v pohonu kompresoru. Kompresor (dmychadlo) mají obě verze. Jednou je kompresor poháněn turbínou, kterou roztáčí odpadní výfukové plyny, které už v motoru žádnou práci nevykonají a jednou je kompresor poháněn přímo od klikového hřídele, takže spotřebovává mechanickou práci, kterou plyny v motoru vykonaly. Z hlediska spotřeby je to jasné, turbodmychadlo je efektivnější. Z hlediska obecné spolehlivosti bych se spíše přikláněl na stranu mechanického pohonu, protoře turbína je celkem citlivé zařízení, zejména na mazání a chlazení. I její řízení může mít závadu.
reagować
nahlásit
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Cztwartek 28.01.2016 09:29, Nejlepší z obou světů?
Nemám zkušenost s dvojitě přeplňovaným 1,4 TFSI ale docela rád bych se svezl s novou XC90, která taky používá turbo i kompresor. A ještě víc jsem zvědavý, kdy se konečně objeví ten kompresor poháněný elektřinou. Představa dieselu bez turbo-lagů se mi docela zamlouvá.
reagować
nahlásit
David V
ilość wystąpień2075
data registracji16.05.2007
Cztwartek 28.01.2016 09:53, RE: Nejlepší z obou světů?
Reno napisał:
Nemám zkušenost s dvojitě přeplňovaným 1,4 TFSI ale docela rád bych se svezl s novou XC90, která taky používá turbo i kompresor. A ještě víc jsem zvědavý, kdy se konečně objeví ten kompresor poháněný elektřinou. Představa dieselu bez turbo-lagů se mi docela zamlouvá.


Na ty 2 sekundy by stačil nějaký vzdušníček, který by v okamžiku sešlápnutí plynu pustil vzduch do sání, než se turbodmychadlo roztočí. A pak by se během zrychlování znovu natlakoval, aby byl vzduch k dispozici při další akci.
reagować
nahlásit
radek.slivaFB
ilość wystąpień181
data registracji16.03.2013
Cztwartek 28.01.2016 12:14, RE: Nejlepší z obou světů?
David V napisał:
Reno napisał:
Nemám zkušenost s dvojitě přeplňovaným 1,4 TFSI ale docela rád bych se svezl s novou XC90, která taky používá turbo i kompresor. A ještě víc jsem zvědavý, kdy se konečně objeví ten kompresor poháněný elektřinou. Představa dieselu bez turbo-lagů se mi docela zamlouvá.
Na ty 2 sekundy by stačil nějaký vzdušníček, který by v okamžiku sešlápnutí plynu pustil vzduch do sání, než se turbodmychadlo roztočí. A pak by se během zrychlování znovu natlakoval, aby byl vzduch k dispozici při další akci.
Volvo uz to tak ma udelane ne ? elektricky kompresor natlakuje vzduch do zasobniku a pak jak rikas vypusti aby pokryli tu mezeru
reagować
nahlásit
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Cztwartek 28.01.2016 13:25, RE: Nejlepší z obou světů?
radek.slivaFB napisał:
David V napisał:
Reno napisał:
Nemám zkušenost s dvojitě přeplňovaným 1,4 TFSI ale docela rád bych se svezl s novou XC90, která taky používá turbo i kompresor. A ještě víc jsem zvědavý, kdy se konečně objeví ten kompresor poháněný elektřinou. Představa dieselu bez turbo-lagů se mi docela zamlouvá.
Na ty 2 sekundy by stačil nějaký vzdušníček, který by v okamžiku sešlápnutí plynu pustil vzduch do sání, než se turbodmychadlo roztočí. A pak by se během zrychlování znovu natlakoval, aby byl vzduch k dispozici při další akci.
Volvo uz to tak ma udelane ne ? elektricky kompresor natlakuje vzduch do zasobniku a pak jak rikas vypusti aby pokryli tu mezeru


které Volvo u kterého motoru?

reagować
nahlásit
radek.slivaFB
ilość wystąpień181
data registracji16.03.2013
Cztwartek 28.01.2016 13:34, volvo
Motor nevim kazdopadne bylo to nove volvo S90 nebo XC90 clanek jsem bohuzel nenasel.
reagować
nahlásit
Zvirak
ilość wystąpień459
data registracji09.09.2012
Niedziela 31.01.2016 15:28, .
ta technologie od Volva se jmenuje PowerPulse. Google to najde. Kdo by chtěl, mám i ilustrační video. Kdyžtak ho můžu někam nahrát. Je to zajímavě řešené. Ale nevím jak spolehlivost po letech..
reagować
nahlásit
radek.slivaFB
ilość wystąpień181
data registracji16.03.2013
Niedziela 31.01.2016 18:16, RE: .
Zvirak napisał:
ta technologie od Volva se jmenuje PowerPulse. Google to najde. Kdo by chtěl, mám i ilustrační video. Kdyžtak ho můžu někam nahrát. Je to zajímavě řešené. Ale nevím jak spolehlivost po letech..


LIKE
reagować
nahlásit


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.